تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815037198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پدر و پسر سارق در دام كارآگاهان


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: پدر و پسر سارق در دام كارآگاهان
جام جم آنلاين: با تلاش گسترده كارآگاهان پليس آگاهي استان فارس، پدر و پسر سارقي كه با راه‌اندازي يك باند از افراد سابقه‌دار، به صورت گسترده اقدام به سرقت خودرو، منزل و مغازه مي‌كردند، دستگير شدند.«با وجود اين كه صاحب مغازه قصد داشت توقف خودروي سرقتي در مقابل مغازه‌اش را اتفاقي جلوه دهد، سرانجام لب به اعتراف گشود و عنوان كرد همراه پسرش و با همدستي دو سارق حرفه‌اي ديگر، ده‌ها فقره سرقت خودرو، منزل و مغازه در مناطق مختلف شيراز انجام داده‌اند.»


سرهنگ محمد محمدي، رئيس پليس آگاهي فارس درباره جزئيات خبر به «جام‌جم» گفت: به دنبال شكايتي درخصوص سرقت يك دستگاه خودرو و پيگيري ويژه كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، راز فعاليت اين باند فاش شد.

وي افزود: پس از دريافت گزارش اين سرقت و تشكيل پرونده، با توجه به وقوع چندين فقره سرقت مشابه، كارآگاهان با جمع‌آوري اطلاعات و استفاده از منابع و مخبرين محلي به دنبال ردي از سارقان گشتند تا اين كه سرانجام در حين گشتزني در يكي از محله‌هاي خلوت شهر، به خودرويي كه جلوي مغازه‌اي پارك و پلاك آن مخدوش شده بود، مشكوك شدند. ماموران در ادامه، پس از بررسي‌هاي لازم متوجه شدند خودرو سرقتي بوده و صاحب مغازه را براي تحقيقات بيشتر به اداره آگاهي منتقل كردند.

با وجود اين كه صاحب مغازه قصد داشت توقف خودروي سرقتي در مقابل مغازه‌اش را اتفاقي جلوه دهد، سرانجام لب به اعتراف گشود و عنوان كرد همراه پسرش و با همدستي دو سارق حرفه‌اي ديگر، ده‌ها فقره سرقت خودرو، منزل و مغازه در مناطق مختلف شيراز انجام داده‌اند. با تلاش فراوان ماموران، پسر متهم در حالي كه قصد خارج شدن از شيراز را داشت، در مخفيگاهش شناسايي و دستگير شد.

در ادامه عمليات و با چند شبانه‌روز پيگيري مداوم، دو نفر از خريداران اموال مسروقه به نام‌هاي اسفنديار ر و غ س كه در فروش اموال مسروقه به سارقان كمك مي‌كردند، دستگير شدند و سرانجام با تكميل پرونده و شناسايي مالباختگان، متهمان با صدور قرار روانه زندان شدند.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 510]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن