تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816297812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سارقان متجاوز در دام قانون


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: سارقان متجاوز در دام قانون
گروه حوادث- دخترى كه توسط همدستانش مورد اذيت و آزار جنسى قرار گرفته بود با مراجعه به پليس آبيك، هويت سارقان زورگير را برملا كرد.

اين دختر دو ماه پس از آن به پليس آگاهى آبيك مراجعه كرد كه در بيست و پنجم مرداد امسال پسر جوانى به نام «عباس» با مراجعه به كلانترى 11 اين شهر، پليس را در جريان سرقت به عنف خودروى پرايد پدرش قرار داده بود.

اين جوان به پليس گفت: ساعت23 روز گذشته پدرم به نام «شعبان» 50 ساله كه در يك آژانس تاكسى تلفنى در شهرستان نظرآباد مشغول به كار است چهار نفر جوان را به مقصد آبيك سوار خودروى پرايد خودش مى‌كند ولى در حين انتقال مسافران ناشناس، آنان در مسير جاده روستاى حسين‌آباد با تهديد چاقو پدرم را وادار به توقف اتومبيل‌ كرده و سپس با بستن دست و پايش، او را در زمين‌هاى كشاورزى رها كرده و با سرقت پرايد از محل متوارى مى‌شوند.

به گفته «عباس»، شش ساعت پس از اين حادثه، ساعت 30 :5 صبح روز بعد، يكى از كشاورزان روستاى حسين‌آباد كه مشغول آبيارى بوده است متوجه پدرش شده و با بازكردن دست و پاى او، پليس را در جريان اين حادثه قرار مى‌دهد.

اين در حالى است كه كارآگاهان پليس‌آگاهى شهرستان آبيك با اطلاع سرقت زورگيرانه خودروى پرايد، تحقيقات گسترده‌اى را براى شناسايى و دستگيرى سارقان زورگير آغاز كرده بودند مراجعه دخترى به نام «آرزو» به پليس آگاهي، قفل اين پرونده را گشود.

«آرزو» 22 ساله كه بيست و يكم مهرماه به پليس آگاهى آبيك رفته بود، مدعى شد؛ توسط چهارنفر سرنشين يك‌دستگاه پژو آردى كه وى آنان را نمى‌شناخته و به عنوان مسافر سوار خودروى‌شان شده بود مورد اذيت و آزار جنسى قرار گرفته است. كارآگاهان پليس با همكارى «آرزو» و براساس اطلاعاتى كه او در اختيار آنان قرار داده بود با طراحى چهره فرضى اين افراد، در جريان يك رشته تجسس اطلاعاتي، پسر جوانى به نام «مهران» را كه احتمال مى‌رفت يكى از چهار سرنشين پژو آردى باشد در محل سكونتش در يكى از روستاهاى آبيك دستگير كردند.

در حالى كه كارآگاهان تصور مى‌كردند دستگيرى مظنون احتمالي، ابعاد ربودن و تجاوز به دختر مسافر را آشكار خواهد كرد «مهران» به هنگام بازجويى و تحقيق در مقر پليس آگاهي، ضمن آنكه هر تعدى به عنف به دختر جوان را رد مى‌كرد اعتراف كرد كه او و همدستانش دو دستگاه خودرو را به شيوه‌اى زورگيرانه در شهرستان‌هاى آبيك و نظرآباد ربوده‌اند.

با اعترافات «مهران» ماموران پليس موفق شدند سه همدست او به نام‌هاي؛ «يوسف» 25 ساله، «احسان» 26 ساله و «ابوالفتح» 23 ساله را دستگير كنند. دستگيرى اين سه تن، زواياى ‌ناشناخته ديگرى از فعاليت‌هاى مجرمانه باند سارقان زورگير را هم مشخص كرد.

براساس يافته‌هاى كارآگاهان پليس، «مهران» سركرده باند سارقان زورگير - كه به اتهام سرقت به عنف و ايراد ضرب و جرح منجر به نقص عضو، تحت تعقيب واحدهاى پليس آگاهى در تهران و كرج بوده است - از حدود سه ماه قبل با گردهم‌ آوردن تعدادى از دوستانش، دست به ارتكاب سرقت‌هاى به عنف در سطح شهرستان‌هاى آبيك و نظرآباد زده‌اند. سارقان در دو مورد از اين سرقت‌ها، با اوراق كردن دو دستگاه خودروى پرايد و پژوآردي، وسايل اتومبيل‌هاى سرقتى را در آبيك به فروش رسانده‌اند.

نتايج بررسى‌هاى پليس همچنين نشان مى‌داد كه؛ «آرزو» نيز يكى از اعضاى باند «مهران» بوده و او پس از آنكه با اجبار از سوى ساير اعضاى باند مورد تجاوز قرار مى‌گيرد با مراجعه به پليس و همكارى با كارآگاهان، باعث شناسايى و دستگيرى سارقان زورگير شده است.

دو تن از سارقان زورگير عضو باند كه مورد شناسايى پليس آبيك نيز قرار گرفته‌‌اند هم اكنون متوارى بوده و تلاش كارآگاهان براى يافتن ردى از آنان همچنان ادامه دارد.
 دوشنبه 20 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن