تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821289945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار آذربايجان غربي: دولت در صدد توسعه متوازن منطقه‌اي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون استاندار آذربايجان غربي: دولت در صدد توسعه متوازن منطقه‌اي است
داخلي. اقتصادي. توسعه. عمران.

معاون عمراني استاندار آذربايجان غربي تاكيد كرد: دولت نهم در صدد توسعه متوازن منطقه‌اي و رفع محروميت از مناطق دور افتاده و محروم است.

محمدباقر عفتي دارياني روز چهارشنبه درجلسه شوراي فني استان در بخش سيمينه از توابع شهرستان بوكان، طرحهاي عمراني و زير بنايي شهرستان بوكان در زمان حاضر را قابل توجه عنوان كرد و افزود: با بهره‌برداري ازاين طرحها شاخص‌هاي توسعه بوكان به حد مطلوبي ارتقا خواهد يافت.

وي، امكانات و توانمندي‌هاي بخش سيمينه بوكان را نيز قابل توجه دانست و اظهارداشت: براي توسعه اين بخش نيز طرحهاي زيربنايي زيادي در دست اجرا داريم و سعي خواهيم كرد عقب ماندگي‌هاي اين منطقه در كوتاهترين زمان ممكن جبران شود.

دارياني، با انتقاد از طولاني شدن اجراي برخي از طرحهاي عمراني منطقه لزوم رفع موانع و مشكلات اجرايي را مورد تاكيد قرار داد.

فرماندار بوكان نيز در اين جلسه با تشريح پاره‌اي توانمندي‌ها و امكانات توسعه اين شهرستان گفت: هم اكنون طرحهاي زير بنايي خوبي در بوكان در دست اجراست.

حسن عباسي افزود: امسال از محل اعتبارات استاني ‪ ۱۰۸‬ميليارد ريال به بوكان تخصيص يافته كه صرف اجراي ‪ ۱۶۳‬طرح عمراني و زيربنايي خواهد شد.

وي گفت: در زمان حاضر ‪ ۸۹‬درصد از جمعيت روستايي اين شهرستان از آب آشاميدني سالم و نزديك به ‪ ۹۰‬درصد از راههاي ارتباطي برخوردارند.

عباسي با عنوان اينكه هم‌اكنون طرحهاي ورزشي زيادي در اين شهرستان در دست اجراست، يادآور شد: با بهره‌برداري از اين طرحها فضاهاي ورزشي شهري و روستايي به سه برابر زمان فعلي افزايش خواهد يافت.

وي گفت: در سفر اخير رياست جمهوري به بوكان طرحهاي آموزشي زيادي براي اين شهرستان به تصويب رسيد كه شامل ‪ ۱۲۴‬كلاس درس شهري و روستايي است.

عباسي افزود: با بهره برداري از فضاهاي آموزشي ياد شده شاخص فضاهاي آموزشي بوكان به حد متوسط استاني خواهد رسيد.

در ادامه اين جلسه چگونگي مديريت آب آشاميدني شهري و روستايي و زراعي با توجه به معضل كم آبي و همچنين تامين آب آشاميدني مجتمع ‪ ۲۸۸‬واحد كوي آفتاب بوكان مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

اعضاي شوراي فني استانداري آذربايجان غربي در طول اقامت خود در بوكان از مراحل اجرايي پل روستاي " ملالر" ، مدرسه ‪ ۱۲‬كلاسه كار و دانش بوكان، سالن ورزشي بانوان، پل " آمير آباد" ، سد مخزني سيمينه و سد انحرافي " خراسانه " بازديد و با پيمانكاران اين طرحها به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند. ك/‪۲‬
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 263]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن