تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815179589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شش كميته براي برگزاري جشن كوثر و هفته زن در سمنان تشكيل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شش كميته براي برگزاري جشن كوثر و هفته زن در سمنان تشكيل شد
داخلي. اجتماعي. مناسبتها. هفته‌زن.

دبير ستاد جشن كوثر سپاه منطقه سمنان از تشكيل شش كميته براي برگزاري هرچه باشكوهتر زن كوثر و هفته زن در اين استان خبر داد.

"نرگس ابراهيميان" روز چهارشنبه در اولين جلسه ستاد جشن كوثر و هفته زن گفت: اين كميته‌هاي وظيفه برنامه‌ريزي و پيگيري كارها را براي هرچه باشكوهتر برگزار شدن هفته زن در اين استان بر عهده دارند.

وي با اشاره به شركت بيش از ‪ ۲۷‬هزار نفر از بانوان در جشن ميلاد كوثر در سال گذشته گفت: امسال براي حضور ‪ ۳۰‬هزار نفر از بانوان در استان سمنان برنامه‌ريزي مي‌شود.

مسوول بسيج خواهران سپاه منطقه سمنان ابراز اميدواري كرد با استفاده از تجربه‌هاي سال قبل و همكاري ساير دست‌اندركاران امسال برنامه‌هايي در شان و منزلت حضرت زهراي اطهر(س) و با اثربخشي بيشتر در استان سمنان برگزار شود.

در اين نشست كه با حضور فرمانده سپاه منطقه سمنان و ساير اعضا برگزار شد برنامه‌هاي امسال جشن كوثر، هفته زن و سالروز تولد حضرت امام خميني مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

هفته زن از اول لغايت هفتم مرداد ماه در كشور برگزار مي‌شود.ك/‪۲‬ ‪۶۰۸/۵۹۹/۵۰۶‬
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 357]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن