تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820985850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عكس‌‌ هاي جذاب خبري برگزيده هفته


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: t="8764564545634.jpg" src="http://www.news.niksalehi.com/khabar/8764564545634.jpg" width="150" height="100" border="0" /> در هفته‌ گذشته (2 تا 8 آوريل) وقايع گوناگوني در گوشه و كنار جهان رخ داده اند.عكس ها گوياترين بخش اخبار جهان را تشكيل مي‌دهند. نگاهي كوتاه به عكس هاي خبري برگزيده هفته شبكه بي بي سي . 20 فروردين 90. منبع: بي بي سي. گزارش : بهرام افتخاري.

چهره هاي دو جنگجوي طرفدار آلاسان واتارا در شهر آبيجان در كشور بحران زده ساحل عاج.

شادي اعضاي تيم ملي كريكت هند پس از كسب جام قهرماني رقابت هاي جهاني كريكت و پس از پيروزي در برابر تيم سريلانكا در مرحله فينال.

يك مرد ژاپني در حال سوزاندن علف ها و ته ساقه هاي برنج براي آماده كردن شاليزارش جهت كشت مجدد در نزديكي نيروگاه هسته اي فوكوشيما در شمال ژاپن.

تصويري از جنگ بالش ها كه در بيش از 130 شهر در سراسر جهان به مناسبت روز بين المللي جنگ بالش به طور ساليانه برگزار مي شود.

نيم رخ يك دختربچه بازديدكننده موزه تاريخ طبيعي لندن كه اجازه داده يك پروانه روي بيني اش بنشيند.

وين روني مهاجم تيم فوتبال منچستريونايتد بر زمين سرنگون شده است. وي در مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تنها گل تيمش را در برابر چلسي به ثمر رساند.

چشم انداز بازار تاريخي مرادخان در شهر كابل پايتخت افغانستان.

يك مخالف معمر قذافي پس از نبردي سنگين با نيروهاي دولتي ليبي در نزديكي شهر اجدابيا روي زمين دراز كشيده تا براي لحظه اي استراحت كند.

جنگجويان طرفدار آلاسان واتارا رئيس جمهور منتخب ساحل عاج در پيرامون كاخ رياست جمهوري در شهر آبيجان و پناهگاه زيرزميني كه لوران گباگبو رئيس جمهور سابق در آن پنهان شده است.

يك پلنگ آمريكاي جنوبي يا جگوار توله اش را كه فقط يك هفته از عمرش مي گذرد در باغ وحش ملي شهر ماناگوا پايتخت نيكاراگوئه مي ليسد. سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 401]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن