تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816724884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بررسیSony Ericsson P1i (2)


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
بررسیSony Ericsson P1i (2)
بررسیSony Ericsson P1i (2)     صفحه نمايش :   سونی اريکسون P1 دارای يک صفحه نمايش TFT رنگی با وضوح QVGA است که 2.6 اينچ می باشد و 262K رنگ را نشان می دهد . صفحه نمايش زير نور مستقيم خورشيد بخوبی خوانده می شود .

صفحه کليد :   سونی اريکسون P1 دارای يک صفحه کليد QWERTY است که استفاده از آن برای تايپ کردن پيام ، Email و يادداشت آسان می باشد . نور زمينه صفحه کليد نيز درحد مطلوب می باشد .



  ساختار منو :   منوی تلفن UIQ3 است که بر اساس سيمبين 9.1 OS می باشد . صفحه نمايش Stand by علاوه بر ساعت، تاريخ ، سيگنال و وضعيت باتری دارای صفحه نمايش Today و نوار ميانبرها است که امکان شخصی کردن آنها وجود دارد .





  صفحه نمايش Today ، رويدادهای تقويم ، صندوق پستی پيام و Email ، تماسهای ناموفق ، يادداشت ها و ... را نشان می دهد . نوار ميانبر امکان دسترسی به تقويم ، دفترچه تلفن ، مرورگر وب ، صندوق پستی پيام و منوی اصلی را فراهم می کند . آيتم های ميانبر را می توان با قلم يا توسط انگشت انتخاب کرد زيرا آيکن های گرافيکی به قدر کافی بزرگ هستند . با فشار دادن فلاش خاکستری روی ميانبرها می توانيد نوار ميانبرها را افزايش دهيد و در اينصورت به 10 فضای خالی برای ميانبرها دسترسی خواهيد داشت .







  در منوی Pop-Up روی صفحه نمايش Stand by وجود دارد که منوی اول با استفاده از Soft key و منوی دوم با فشار دادن مثلث در بالای گوشه چپ فعال می شود . در حالت دوم بايد از قلم استفاده کنيد . منوی اول شامل گزينه ای برای فعال کردن يک ويژگی ارتباطی ، تغييرولوم ، مشاهده وضعيت تلفن و دسترسی به مديريت تماس برای فيلتر کردن تماسهای دريافتی است . با استفاده از منوی دوم به اکثر آيتم های مهم يا ويژگی های مورد نياز مانند فعال کردن بلوتوث و مادون قرمز ، برقراری تماس ، ايجاد يادداشت و ... دسترسی خواهيد داشت . همچنين به ساعت ( دارای دو ناحيه زمانی ) و کنترل ولوم نيز دسترسی پيدا می کنيد.





  تلفن دارای حالت اختصاصی Flight است که بطور بی سيم و بدون نياز به Restart کردن تلفن فعال می شود. در زمان خاموش کردن تلفن نيز گزينه ای وجود دارد که از شما سوال می کند می خواهيد مستقيما آن را در حالت Flight فعال کنيد ؟ منوی اصلی P1 به صورت ماتريس و ليست مشاهده می شود . امکان تغيير اندازه فونت وجود دارد . تم های گرافيکی مختلف نيز فراهم شده است . تماس و دفترچه تلفن :   دفترچه تلفن در ذخيره کردن شماره ها محدوديتی ندارد و شما می توانيد مخاطبين را بر اساس گروه و محل ذخيره فيلتر کنيد يا آنها را درپوشه جداگانه تفکيک کنيد و از آنها برای مديريت تماس استفاده نماييد .







  برای هر مخاطب می توان چندين شماره تلفن و آدرس Email ، عنوان شغل ، آدرس پستی محل کارو منزل ، فرمان صوتی برای شماره های مختلف مخاطب و همچنين زنگ و عکس شخصی تعيين کرد . موردی برای وارد کردن تاريخ تولد مخاطب وجود دارد که اين تاريخ به تقويم انتقال داده می شود . شما می توانيد زمينه های شخصی را نيزاضافه کنيد .







  ادامه دارد... منبع: www.irmob.com /ن  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 407]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن