تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820963655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عکس هایی از اولین گوشی ویندوز فونی نوکیا!


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: عکس هایی از اولین گوشی ویندوز فونی نوکیا!04/04/1390گروه خبری GSM: به گزارش نارنجی، قرار نبود ما اصلا چیزی درباره این گوشی بدانیم. اما حالا تصاویر و ویدئو هایی از اولین تلفن مبتنی بر ویندوز فون نوکیا درز کرده؛ که این قرار را می شکند. اما چه کسی این تصاویر را درز داده؟ شایعات فروشانی که در این کار تبحر دارند؟ خیر. استفان الوپ، مدیرعامل نوکیا باعث درز این اطلاعات شده است! اما از داستان بشنوید: استفان الوپ فکر می کرد در محل سخن رانی اش، دوربینی در حال فیلمبرداری یا عکس برداری نیست. با این همه احتياط کرد و بازهم از همه خواست که دوربین هایشان را کنار بگذارند و هر گونه وسیله ی ضبط ويدئو را خاموش کنند. او به حاضران اعتماد کرد و شروع به نشان دادن این گوشی نمود. اما واقعیت این است که انسان گاهی نمی تواند دربرابر وسوسه ها مقاومت کند. اصولا یا استفان الوپ آنقدر ساده لوح است که فکر می کند دربرابر درخواست او، هیچ کس از این محصول بسیار مهم عکس نمی گیرد؛ یا این یک راه زیرکانه برای تبلیغ کردن این محصول نوکیا است. اما این واقعا مساله اصلی نیست. نکته ی مثبت ماجرا این جاست که ما توانستیم چند ماه پیش از معرفی رسمی، اولین تلفن ویندوز فونی نوکیا را ببینیم. این مدل Sea Ray یا «پرتوی دریا» نام گذاری شده است.







همانطور که از تصاویر بالا دریافتید، این دستگاه بسیار شبیه مدل اخیر N9 می باشد. با این تفاوت که کلید شاتر سخت افزاری روی آن قرار داده شده ومحل قرار گیری LCD کمی متفاوت است. البته پیداست که تفاوت اصلی، سیستم عامل میباشد. در این مدل به جای میگو، از مانگو استفاده شده است. تا حدی با ظاهر Sea Ray، آشنایی پیدا کردیم. اما در مورد مشخصات فنی کاری از دستمان بر نمی آید. چون استفان الوپ فراموش کرد که آن ها را هم اعلام کند! با این حساب باز هم باید برای مشخصات فنی منتظر بمانیم. نظر شما در مورد این تلفن چیست؟ آیا طراحی آن را به عنوان اولین گوشی ویندوز فونی نوکیا مناسب می دانید؟





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 357]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن