تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813141656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل فرهنگ و ارشاد آذربايجان‌شرقي: مطبوعات محلي سخنگوي مسوولان شده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديركل فرهنگ و ارشاد آذربايجان‌شرقي: مطبوعات محلي سخنگوي مسوولان شده‌اند
داخلي. فرهنگي. رسانه. محلي.

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي گفت : مطبوعات محلي استان سخنگوي مسوولان دولتي شده‌اند.

به گزارش ايرنا ،" احمد احمدي‌منش" روز سه‌شنبه در آيين معرفي برترين‌هاي نخستين جشنواره تيتر برتر استان در سال ‪ ۱۳۸۶‬اين سوال را مطرح كرد كه آيا در شان مطبوعات استان است كه به خاطر ترس از قطع حمايت فلان مدير از درج مطالب انتقادي سازنده خودداري كند.

وي با بيان اين مطلب كه مطبوعات محلي آذربايجان‌شرقي از مشكلات زيادي رنج مي‌برند ، اظهار داشت: تا اين مشكلات رفع نشود ، ايفاي نقش پل ارتباطي بين مردم و مسوولان توسط نشريات محلي تحقق نخواهد يافت.

وي با انتقاد از ورود عده‌اي افراد ناشايست به عرصه فعاليت‌هاي مطبوعاتي از طريق اخذ مجوز انتشار ، گفت :طوري نشود گه زحمت كار خبري در مطبوعات محلي بر دوش خبرنگاران باشد، اما سود آن را عده‌اي ديگر به جيب بزنند.

احمدي‌منش با اشاره به رصد فعاليت مطبوعات محلي اضافه كرد: از نظر ما آن دسته از نشرياتي كه با رعايت اعتدال و امانتداري در عين شجاعت و جسارت رويدادهاي استان را پوشش خبري مي‌دهند ، بر رقباي خود ارجحيت دارند.

وي با ابراز تعجب از اينكه مطبوعات به جاي جذابيت بخشيدن به محتواي خود به پر كردن صفحات‌شان اقدام مي‌كنند ، تاكيد كرد: بدون شك اين قبيل نشريات در شان آذربايجان و تبريز نيستند.

وي در تبيين وضعيت انتشار مطبوعات در آذربايجان‌شرقي‌ابراز داشت: در حالي كه برخي از نشريات محلي استان ارزش يك بار مطالعه را ندارند، نشرياتي هم براي رسيدن به نقطه مطلوب تلاش مي‌كنند.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان‌شرقي با اشاره به محدويت اعتباري اين اداره كل در حمايت از همه نشريات محلي ، اولويت در اين زمينه را از آن نشرياتي دانست كه تعداد مخاطب آنها بالا است.

وي گفت: روزگاري نه چندان دور، تبريز ، دروازه ورود مظاهر تمدني جديد به كشور بود اما متاسفانه وضعيت كنوني آن در حوزه‌هاي مختلف در شان ان نيست.

برترين‌هاي نخستين جشنواره تيتر برتر آذربايجان‌شرقي در سال ‪ ۱۳۸۶‬روز سه شنبه در آييني در محل مجتمع فرهنگي هنري ‪ ۲۹‬بهمن تبريز ، معرفي شدند.ك/‪۳‬ ‪۶۰۷ /۵۸۶/۵۱۸‬
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن