تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815237042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست كميته هاي بزرگداشت ارتحال امام (ره)


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: نشست كميته هاي بزرگداشت ارتحال امام (ره)
برنامه ريزي ها به گونه اي است كه روز 14 خرداد شاهد حضور پرشور زائران حضرت امام در مراسم باشيم.


هموطن آنلاين _نشست دبير ستاد بزرگداشت حضرت امام خميني (ره) با مسئولان كميته هاي مختلف اين ستاد برگزار شد.
در اين جلسه مسئولان كميته هاي مختلف از جمله كميته اجرايي ستاد مهمانان خارجي كميته فرهنگي، كميته مراسم و هيات هاي مذهبي و اعزام مبلغان، كميته امور جوانان و دانشگاهيان، كميته نيروهاي مسلح، كميته اقليت هاي ديني، كميته تبليغات و مراسم استانهاف كميته اسكان و تغذيه، كميته آبرساني گزارشي از اقدامات انجام شده براي برگزاري هرچه باشكوه تر مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) ارائه كردند.
در اين جلسه همچنين نماينده شهرداري تهران، سردار رويانيان نماينده راهنمايي و رانندگي تهران در ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خميني (ره) و نمايندگان وزارت راه و ترابري و وزارت امورخارجه اقدامات صورت گرفته در نهادهاي مربوط را بيان كردند.
بنابراين گزارش محمدعلي انصاري دبير ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) در اين جلسه با بيان اينكه امسال براي حضور يك و نيم ميليون زائر در مرقد مطهر حضرت امام(ره) برنامه ريزي شده است، گفت: اعضاي ستاد اين هفته با مقام معظم رهبري و هفته آينده با حجت الاسلام سيدحسن خميني ديدار خواهند داشت.
وي با اشاره به برنامه ريزي هايي كه براي استقرار دستگاه هاي مختلف امنيتي و انتظامي در حرم مطهر حضرت امام صورت گرفته است گفت: برنامه ريزي ها به گونه اي است كه روز 14 خرداد شاهد حضور پرشور زائران حضرت امام در مراسم باشيم.
مقدم مسئول كميته اجرايي ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام در اين جلسه با بيان اينكه 440 ميهمان عراقي، 9 آمريكايي، 15 آفريقايي، 346 آسيايي و 60 مهمان اروپايي در اين مراسم شركت مي كنند، افزود: 135 خبرنگار داخلي و خارجي اين مراسم را پوشش خواهند داد.
حسيني مسئول كميته جوانان و دانشگاهيان نيز درباره برنامه هاي اين كميته گفت: روز 12 خرداد به عنوان روز امام جوانان و دانشگاه نامگذاري شده است و دانشگاهها هفته اول خرداد را به برنامه هاي مربوط به بزرگداشت ارتحال امام اختصاص خواهند داد.
خبر ديگر اينكه نماينده وزارت امور خارجه در ستاد بزرگداشت ارتحال امام با بيان اين كه 140 نمايندگي خارج از كشور براي برگزاري مراسم ارتحال حضر ت امام برنامه ريزي كرده اند گفت : در 137 نمايندگي ، نمايشگاه هايي از زندگي و آثار امام راحل برپا خواهد شد.
قائمي مهر در نشست دبيرستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام با مسئولان كميته ها افزود : صدور ويزاي رايگان براي حضور علاقه مندان در مراسم سالگرد ارتحال امام و پخش كليپ هايي از زندگي حضرت امام در كشورهاي مختلف اسلامي و غير اسلامي از ديگر برنامه هاي وزارت امور خارجه است .
مسئول كميته اسكان و تغذيه زائران در اين جلسه با بيان اينكه بسيج منطقه تهران بزرگ 300 محل اصلي را در نواحي بسيج براي اسكان زائران در نظرگرفته است گفت :‌ اماكن طبخ غذا نيز پيش بيني شده است و از انها بازديد مي شود.
ريوندي افزود:برگزاري‌ مراسم استقبال از زائران در ورودي شهرها و محل اسكان انان از ديگر برنامه هاي اين كميته است .
وي با بيان اينكه نيروي مقاومت بسيج فعاليت هاي فرهنگي ، ورزشي و امنيتي ونيز نظر سنجي از زائران را براي اين مراسم پيش بيني كرده است گفت:امسال بحث راهنمايي زائران در محل برگزاري مراسم و پاركينگ ها را تقويت كرده ايم .
مداحي نماينده شهرداري تهران در ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام نيز در اين نشست در سخناني با اشاره به اين كه مناطق 22 گانه شهرداري در زمينه برگزاري مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) فعال شده اند و نمايندگان انها در محل مراسم حضور خواهند داشت گفت :‌برپايي 5 چادر بزرگ فرهنگي با وسعت 400 متر در محل مراسم پيش بيني شده است .
وي با بيان اينكه در محل مراسم تا كنون 48 هزار تن آسفالت ريزي و 200 هزار متر مربع رنگ اميزي شده است گفت :‌ 62 گروه آتش نشاني در محل برگزاري مراسم حضور خواند داشت.
وي برخورد با عوامل سد معبر ، گلكاري و درخت كاري اطراف حرم مطهر ، نصب تلويز يون هاي بزرگ در محل مراسم و ‌پيش بيني 8 كانكس توزيع ميوه رايگان ميان زائران را از ديگر برنامه هاي شهرداري تهران عنوان كرد و افزود :‌ امسال يك بيمارستان صحرايي با 10 تخت در محل مراسم پيش بيني شده است .
مداحي افزود:شركت متروي تهران در روز مراسم 24 ساعته زائران را به حرم مطهر امام منتقل خواهد كرد.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 388]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن