تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820628541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يكهزار واحد از مساكن حاشيه شهر اردبيل در طرح ساماندهي بازسازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يكهزار واحد از مساكن حاشيه شهر اردبيل در طرح ساماندهي بازسازي شد
داخلي. اجتماعي. شهرداري.

شهردار اردبيل گفت: يكهزار واحد مسكوني كم دوام محلات حاشيه شهر اردبيل در اجراي طرح ساماندهي محلات حاشيه بازسازي و مقاوم‌سازي شد.

اكبر نيكزاد روزسه‌شنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: در اجراي اين طرح پنج روستاي كلخوران ، ملايوسف ، ملاباشي، نيار و گلمغان درحاشيه شهر اردبيل كه با گسترش شهر وارد محدوده شهري شده‌اند ، با همكاري بنياد مسكن استان ساماندهي مي‌شوند.

وي اظهارداشت: در مرحله نخست اجراي اين طرح، واحدهاي مسكوني كم دوام روستاهاي ملايوسف، گلمغان و ملاباشي در حال بازسازي است و واحدهاي كم دوام شناسايي شده در محله نيار و كلخوران نيز به زودي بازسازي مي‌شود.

وي گفت: واحدهاي مسكوني واقع شده دراين مناطق اغلب براساس بافت روستايي و به صورت غيرفني احداث شده‌اند ولي بااجراي اين طرح همه واحدهاي واقع شده در اين محلات براساس استانداردهاي ايمني بازسازي و مقاوم‌سازي مي‌شود.

وي بيان كرد: با اجراي اين طرح كوچه‌هاي موجود در اين محلات نيز كه اغلب كم عرض هستند، استانداردسازي و بازگشايي مي‌شود.

وي اضافه كرد: با توجه به هزينه‌بر بودن اجراي اين طرح براي مردم، به هر واحد مسكوني متقاضي بازسازي، ‪ ۶۵‬ميليون ريال وام احداث مسكن روستايي توسط بنياد مسكن استان واگذار مي‌شود.

نيكزاد همچنين گفت: دو هزار مورد تسهيلات بانكي براي ساماندهي اين محلات در نظر گرفته شده كه يكهزار واحد باقيمانده نيز تا آخر شهريورماه به متقاضيان واگذار خواهد شد.

وي با اشاره به برنامه‌ريزي براي نصب تنديس استاد شهريار در مقابل مجتمع فرهنگي و هنري فدك اردبيل، تنديس عروج در ميدان جانبازان و تنديس مادر در ميدان خاتم النبيين توجه به زيباسازي شهر را از اولويتهاي شهرداري اردبيل ذكر كرد.

وي در ادامه بيان كرد: اجراي پنج پل روگذر در شهر اردبيل بخش مهمي از توان شهرداري را به خود معطوف كرده ولي با بهره‌برداري از دو واحد از اين پلها در نيمه اول امسال رفت و آمد در داخل شهر اردبيل تسهيل خواهد شد.

شهردار اردبيل با تاييد نارسايي در آسفالت معابر شهر، علت تخريب آسفالت معابر را برودت هوا در فصل زمستان و كم‌توجهي به رعايت اصول فني در آسفالت ريزي اعلام كرد.ك/‪۳‬

تصاوير مرتبط
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 347]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن