تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814272484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبيركل حزب موتلفه اسلامي / حفظ جان ديپلماتهاي ايراني در عراق برعهده دولت اشغالگر است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دبيركل حزب موتلفه اسلامي / حفظ جان ديپلماتهاي ايراني در عراق برعهده دولت اشغالگر است
سياسي. سياست. دولت. تشكلهاي سياسي اجتماعي. احزاب و گروه ها
دبيركل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به ترور ديپلماتهاي ايران در بغداد گفت : ترديدي نيست مسووليت حفاظت از جان ديپلماتهاي ايراني به عهده دولت اشغالگر است و اين عمل تروريستي حتي اگر بدون چراغ سبز آمريكايي‌ها صورت نگرفته باشد باز هم مسووليت آن به عهده اشغالگران است .

محمد نبي حبيبي با بيان اينكه آمريكا نه تنها گامي براي آرامش عراق برنمي دارد بلكه با حركات مشكوك به دامنه بحران مي‌افزايد گفت : جمهوري اسلامي ايران بايد اين جنايت آشكار را از طريق نهادهاي حقوقي بين‌المللي پيگيري كند.

به گزارش ايرنا به نقل از دفتر حزب موتلفه اسلامي، حبيبي همچنين هدف‌گيري قرآن از سوي يك سرباز آمريكايي در عراق را اقدامي بسيار تاسف انگيز دانست و اظهار داشت كه اينگونه اقدامات اين واقعيت را مشخص مي‌كند كه هدف از حضور آمريكا در منطقه و حمايت آن از اسراييل ضربه به اسلام و قرآن در منطقه است ، خطري كه امام خميني (ره ) از ‪ ۵۰‬سال پيش آن را فرياد كرد.

وي افزود: اعراب بايد بدانند دوستي با آمريكا و اسراييل خلاف اسلام و قرآن است و بايد متوجه تبعات اين همگرايي باشند.

وي در مورد جشن ‪ ۶۰‬سال جنايات در سرزمين‌هاي اشغالي توسط صهيونيست ها اظهار داشت: اين يك جشن تولد براي مرده‌اي در حال احتضار بود و همه كساني كه دستشان به خون بيگناهان در سرزمين‌هاي اشغالي طي نيم قرن گذشته آلوده شده بود در آن شركت كردند.

حبيبي در پاسخ به سوالي در مورد تحولات لبنان گفت: اجلاس دوحه به شرطي مي تواند نقطه پاياني بر بحران لبنان باشد كه آمريكا و اسراييل نخواهند منافع مشروع خود را به مردم لبنان تحميل كنند. ما معتقديم بحران لبنان يك راه حل لبناني دارد و به مردم اين كشور مربوط است و دخالت بيگانگان آن را پيچيده كرده است.

وي با اشاره به اطلاعيه وزارت اطلاعات در خصوص دست داشتن آمريكا در يك سري انفجارات در داخل ايران و انفجار شيراز اظهار داشت: آمريكايي‌ها هر وقت بر روي ميز مذاكره كم مي‌آورند رگ گردن و كلفتي بازو را نشان مي‌دهند و دست به ماشه شليك مي‌كشند.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: قوه قضاييه بايد جنايت انفجار شيراز را در محاكمه بين‌المللي پيگيري كند و وزارت اطلاعات هم هوشيار باشد و همانطور كه تاكنون موفق عمل كرده است بتواند رد تروريسم در ايران كه با سر انگشت كاخ سفيد مديريت مي‌شود را بگيرد، وزارت خارجه هم از باب نقض قرارداد الجزاير و مداخله آمريكا در امور داخلي ايران آن را در كارنامه جنايات آمريكا رصد كند.

حبيبي در مورد واردات ‪ ۲‬ميليارد دلاري بنزين بدون مجوز مجلس تصريح كرد: ما بارها در طي مصاحبه‌هاي هفتگي اعلام كرده‌ايم دولت و مجلس به هنگام تدوين ، ارايه و تصويب بودجه در برخي موارد دقت‌هاي كافي را در پيش بيني درآمدها و برآورد هزينه‌ها مبذول نمي‌دارند، لذا در نيمه هر سال اعلام مي شود فلان مبلغ كسري وجود دارد.

وي افزود: به عقيده ما اين كسري حقيقي نيست ميزان كسري در تفريغ بودجه در پايان سال مشخص مي‌شود نه در وسط سال آنهم توسط يك بنگاه اقتصادي اگر در سال گذشته دولت موفق شده كسري اعلام شده را از منابع داخلي شركت ملي نفت تامين كند اين يك گام مثبت در شفاف‌سازي است و مجلس بايد از آن استقبال كند.

وي ادامه داد: مجلس آنوقت كه ‪ ۶‬درصد ارزش نفت خام صادراتي را به عنوان سهم شركت ملي نفت در نظر مي‌گرفت و در مورد عوايد حاصل از صدور فرآورده در بودجه سكوت كرده بود بايد متوجه مي‌شد كه اصلا نيازي به برآورد هزينه اي ولو اوليه در بودجه نبود تا در مورد كسري آن مناقشه كند تمامي كسري واردات بنزين از طريق منابع داخلي شركت ملي نفت قابل تامين است مگر اينكه شركت ملي نفت تمامي درآمدهاي خود را به خزانه واريز كند بعد هر گونه هزينه‌اي را مطرح كرد مي‌توان و بلافاصله از خزانه پرداخت نمود.

حبيبي بيان داشت: ما اميدواريم دولت نهم و مجلس هشتم با عنايت به تفريغ بودجه سالهاي ‪ ۸۵ ،۸۴ ،۸۳‬و ‪ ۸۶‬همت ويژه‌اي براي شفاف‌سازي مبذول دارد.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي در پايان با اظهار تاسف از تلفات زلزله وحشتناك در استان سيچوان چين اين حادثه دردناك را به مردم چين و نيز رهبران چين تسليت گفت.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن