تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816688433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام: دانشگاه آزاد اسلامي نيمي از بار آموزش عالي كشور را بر دوش گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام: دانشگاه آزاد اسلامي نيمي از بار آموزش عالي كشور را بر دوش گرفته است


دزفول- خبرگزاري ايسكانيوز:آيه الله هاشمي رفسنجاني تصريح كرد: دانشگاه آزاد اسلامي توانست مشكلات آموزش عالي كشور را حل و نيمي از بار آن را بر دوش گيرد، ايجاد اشتغال در بخشهاي مختلف و درآمدزايي براي دولت از جمله پرداختهاي مالياتي از فعاليتهاي مختلف دانشگاه است.

دزفول در دوران دفاع مقدس بيشترين افتخار را نصيب اسلام و كشور كرد
به گزارش روز سه شنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران " ايسكانيوز"در دزفول، رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در مراسم افتتاح پروژه هاي عمراني واحد دزفول با اشاره به انتقادها عليه دانشگاه گفت:اگر دانشگاه آزاد اسلامي نبود اين سه ميليون فارغ التحصيل يا جمعيت حدود 4/1 ميليون نفر دانشجو الان كجا بودند؟ كه قطعا پاسخي براي آن وجود ندارد .
وي تصريح كرد: دانشگاه آزاد اسلامي توانست مشكلات آموزش عالي را حل كند و نيمي از بار آموزش عالي كشور را بر دوش گيرد و ايجاد اشتغال زايي در بخشهاي مختلف و درآمدزايي براي دولت در انجام فعاليتهاي مختلف از جمله پرداختهاي مالياتي از آن جمله است.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به جمعيت دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي گفت:وجود بيش از 106 هزار دانشجو در خوزستان از ديگر افتخارات اين دانشگاه است.
وي افزود: هيچ كس در اين دانشگاه حقي ندارد، اموال اين دانشگاه مثل اموال عمومي بيت المال است كه در موسسه معتبر فعاليت مي كند، افزايش مقاطع تخصصي و فوق تخصصي از اولويتهاي آينده دانشگاه آزاد اسلامي است ، تحقيقات مورد حمايت قرار خواهد داد و براي اين امر ساز و كاري در نظر گرفته شده است .
وي بومي كردن را از اهداف دانشگاه اسلامي دانست كه در استان خوزستان اين ميزان 80 درصد است و اين امكاني براي دانشجويان بومي بويژه دختران است كه در شهر خود و در كنار خانواده خود تحصيل كنند.
رييس مجلس خبرگان رهبري در بخش ديگري از سخنان خود گفت: مجموعه اي از مطالب خوب در اين 3 واحد گفته و شنيده شد و در اين اجلاس به دنبال مطالب دانشجويان هم كه بعنوان سرمايه و منبع تامين دانشگاه هستند و در اصل دانشگاه ها و مجموعه جواناني كه طالب درس خواندن هستند.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به سابقه ديرينه علمي شهر دزفول گفت: شما دزفوليها و شوشتريها وارث دانشگاه بزرگ تاريخ ساز جندي شاپور هستيد كه هم در دوران پيش از اسلام در حكومت ساسانيان به دين نورافشاني كرد و هم بعد از فتح ايران توسط مسلمانان مركز تحقيقات تمدنهاي باستاني بوده است.تمدن اسلامي بر روي قدرت علمي جندي شاپور و بر روي محتويات ديني شكل گرفته است و اين از افتخارات شما در شمال خوزستان است كه ان شاء اله شاهد نورافشاني دوباره به جهان باشيم
**دزفول در دوران دفاع مقدس بيشترين افتخار را نصيب اسلام و كشور كرد
آيه الله هاشمي رفسنجاني با اشاره به دلاوري و پايمردي مردم دزفول در دوران دفاع مقدس گفت:حافظه ملت ما فراموش نخواهد كرد كه دزفول در دوران دفاع مقدس بيشترين افتخار را نصيب اسلام و كشور كرد.
وي با اشاره به دوران دفاع مقدس و حضور مداوم در دزفول و پايگاه هوايي دزفول گفت:در دوران جنگ در ايام اقامت در اين شهر با مردم دزفول ارتباط داشته ام و بعد از حوادث تلخ موشك باران ما به منطقه آمديم و با مردم سر و كار داشته ام .
رييس مجلس خبرگان رهبري افزود:دزفول مقر جلسات شوراي عالي دفاع كشور بوده و در تمام اين دوران مورد خشم صدام و دشمنان بوده است و در هر كجا كه ضربه اي به دشمن وارد شده بعثي ها تلافي آن را بر سر مردم دزفول درآورده و شهر زير حملات توپ و بمباران دشمن بود و مردم خم به ابرو نياوردند و مثل صخره اي استوار داخل شهر ماندند و اين براي كشور عقبه اي خوب بود و از اين افتخار مردم دزفول ، ملت ما افتخار مي كردند .
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به حماسه هاي مردم دزفول وجود آيه الله قاضي دزفولي (ره) را در شهر دزفول يك محور عمده براي مردم و نيروها دانست كه تاثير شاياني بر اوضاع شهر داشت.
وي افزود:دزفوليها يقين داشته باشند كه ايرانيان آنها را فراموش نمي كنند و اين مقاومت تاثيرش در دفاع موثر است .آيا حق مردم دزفول بعد از جنگ ادا شده يا نه ولي قصد داشتيم كه اين امر محقق شود.// 120
چرخابي
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 288]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن