تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813421634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اتاق عمليات بحران لبنان در آمريكاست


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اتاق عمليات بحران لبنان در آمريكاست
كارشناس مسائل سياسي گفت: اتاق عمليات بحران لبنان در آمريكاست ، خط دوم ، جبهه گروه 14 مارس و برخي كشورهاي عربي و گروه خط شكن ، خود گروه هاي 14 مارس هستند.
هاني زاده در گفتگو با سايت شبكه خبر اظهار داشت: آمريكايي ها تلاش مي كنند وضع لبنان را به شكل بحراني خودش باقي بگذارند تا از رهگذر هرج و مرج سازنده به نوعي به اهداف خودشان برسند.

اين كارشناس مسائل سياسي افزود: نيروهايي چون 14 مارس و
وابسته به حاكميت به عنوان خط شكن آمريكا و برخي قدرت هاي عرب منطقه اي عمل مي كنند.

وي خاطرنشان كرد: در واقع اتاق عمليات بحران لبنان در آمريكا ، خط دوم عقبه جبهه، گروه 14 مارس و برخي كشورهاي عربي، و گروه خط شكن خود گروه هاي 14 مارس هستند كه تلاش مي كنند سناريوي آمريكا و برخي كشورهاي عربي را اجرا كنند.

هاني زاده در ادامه افزود : قطعنامه هاي 1701 كه در طول جنگ 33 روزه عليه حزب الله به تصويب رساندند با فشار آمريكا و برخي قدرت ها بود و امروز به دنبال آن شكست ، ابزار و راهكارهاي خود را براي منزوي كردن حزب الله و جبران افتضاح رژيم صهيونيستي به كار گرفتند كه آخرين ترفند آنها مربوط به برچيدن سيستم ارتباطي حزب الله در فروگاه بيروت و بركناري فرمانده امنيتي اين فرودگاه بود.

اين كارشناس مسائل سياسي همچنين تصريح كرد: اين تصميمات شتابزده دولت سنيوره ، در چارچوب يك سناريوي بسيار خطرناك عملي شد كه هدف از آن، گرفتن ابزار ارتباطي حزب الله بود تا از اين طريق جريان مقاومت را وارد صحنه درگيري طولاني مدت كرده و براي فرسوده كردن حزب الله و كاستن از توان امنيتي و نظامي اين جريان آن را با ارتش لبنان روبه رو كنند كه خوشبختانه در تمام اين مدت ارتش لبنان با رفتاري عاقلانه، خود را بي طرف نشان داد و در كنار اين رفتار هوشمندانه ارتش، رهبران حزب الله هم با تدبير هوشمندانه خود ، مانع از حركت لبنان به سمت يك بحران غير قابل كنترل شدند .
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 339]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن