تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820843918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دزد بدشانس تهراني‌


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: دزد بدشانس تهراني‌
جام جم آنلاين: سارق بدشانس وقتي كيف زني را سرقت كرد، با بدشانسي در دام شوهر او افتاد كه به طور اتفاقي در مسيرش قرار گرفته بود. «من بدشانس‌ترين سارق هستم زيرا پس از سرقت در ميان 13 ميليون نفر جمعيت تهران، راه مرد موتورسواري را سد كردم و خواستم براي دريافت پول با من همراهي كند كه شوهر زن مالباخته بود».


بازپرس شعبه 8 دادسراي جنايي با اشاره به اين خبر به «جام‌جم» گفت: روز گذشته جوان سارقي در يكي از محله‌هاي خلوت غرب تهران پس از سرقت كيف يك زن متواري شد و تلاش زن مالباخته براي دستگيري سارق كيف بي‌نتيجه ماند.

قندي‌زاده افزود: يك ساعت بعد مرد سارق تصميم گرفت با استفاده از كارت اعتباري اين زن اقدام به برداشت پول از حساب وي كند و با توجه به اين كه رمز كارت را درون كيف پيدا كرده بود،‌ با مشاهده مردي موتورسوار راه او را سد كرد و خواست با دريافت مبلغي، او را به اولين شعبه بانك انتقال دهد.

دزد بدشانس‌

به دنبال اين ماجرا در ميانه راه، مرد سارق از مرد موتورسوار خواست به دليل آشنا نبودن وي با دريافت پول از عابربانك، وي را كمك كند كه مرد موتورسوار نيز پذيرفت.

بازپرس جنايي افزود: وقتي مرد موتورسوار و جوان سارق مقابل بانك متوقف شدند، سارق كارت اعتباري را در اختيار وي قرار داد و مرد موتورسوار با مشاهده كارت و مشخصات همسر خود كه روي آن درج شده بود با سارق درگير و در تماس با همسر خود متوجه شد ساعتي قبل كيف وي از سوي مرد سارق سرقت شده است.

دستور تحقيقات‌

به دنبال اين ماجرا، سارق بدشانس دستگير و پس از تشكيل پرونده به دادسراي جنايي منتقل شد.

مرد سارق در تحقيقات، خود را محمود معرفي كرد و گفت: من بدشانس‌ترين سارق هستم زيرا پس از سرقت در ميان 13 ميليون نفر جمعيت تهران، راه مرد موتورسواري را سد كردم و خواستم براي دريافت پول با من همراهي كند كه شوهر زن مالباخته بود.

بازپرس قندي‌زاده افزود: با دستور قضايي، متهم براي ادامه تحقيقات در اختيار پليس آگاهي قرار گرفت و تحقيقات اوليه در بررسي سوابق متهم حاكي است وي چند ماه پيش پس از تحمل كيفر از زندان آزاد شده است.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 498]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن