تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816418009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس دفتر تبليغات اسلامي: تصدي آيت‌الله يزدي به عنوان دبير شوراي عالي حوزه مايه دلگرمي حوزويان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رئيس دفتر تبليغات اسلامي: تصدي آيت‌الله يزدي به عنوان دبير شوراي عالي حوزه مايه دلگرمي حوزويان است
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: وجود آيت‌الله يزدي در سمت دبير شوراي عالي حوزه، فرصت مغتنمي است تا تلاش‌هاي خستگي ناپذير ايشان در گذشته، امروز در حوزه جامه عمل بپوشد.
به گزارش روز سه شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، به نقل از مركز خبر حوزه، رئيس دفتر تبليغات اسلامي در ديدار معاونان و مديران اين دفتر با آيت‌الله يزدي با بيان اين مطلب افزود: اين نهاد حوزوي همراه با انقلاب اسلامي ايران است و به دستور امام راحل(ره) تأسيس شده و در طول دوران حيات خود، تلاش‌هاي ارزشمندي را براي خدمت به فكر و انديشه مكتب اهل‌بيت(ع) و انقلاب انجام داده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيدحسن رباني تصريح كرد: دفتر تبليغات اسلامي با دارا بودن معاونت آموزش و دانشگاه باقرالعلوم(ع) «به عنوان نخستين دانشگاه رسمي در حوزه علميه» بدنبال آماده سازي طلاب و فضلاي حوزه براي آگاهي از تخصص‌هاي ديني و اجتماعي بوده است.
وي به فعاليت معاونت پژوهشي اين دفتر و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي در عرصه تحقيق و پژوهش اشاره كرد و گفت: معاونت فرهنگي و تبليغي دفتر تبليغات اسلامي به جذب، آموزش، روز آمد كردن و اعزام مبلغين به نقاط مختلف كشور همت مي‌گمارد.
رئيس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم افزود: به منظور پرهيز از موازي كاري، براي خود رسالتي تعريف كرده‌ايم كه در آن بر اساس خلأهاي موجود و طبق كارشناسي‌هاي انجام گرفته، مأموريت‌هاي اين دفتر ترسيم مي‌شود.
رئيس دفتر تبليغات با بيان اينكه طلاب و فضلا نيازمند آموزش‌هاي تكميلي در كنار تحصيلات حوزوي هستند بيان داشت: بدنبال تعليم نيازهاي آموزشي و پژوهشي براي حضور مؤثر طلاب و روحانيون در عرصه‌هاي مختلف اجتماعي همچون محيط‌هاي دانشجويي و اداري هستيم.
وي افزود: به طور قهري طلاب در مواجهه با اجتماع با پرسش‌ها و چالش‌هاي فكري مواجه مي‌شوند و بر اين اساس فعاليت‌هاي آموزشي، پژوهشي، تبليغي، انتشاراتي و نيز سامانه مطبوعاتي ويژه‌اي را متناسب با سطوح مختلف جامعه در نظر گرفته‌ايم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين رباني خاطرنشان كرد: دفتر تبليغات اسلامي از يك سو از حوزه انتظار دارد كه اين دستگاه را كه مربوط به حوزه، نظام و مكتب اهل‌بيت(ع) است به خوبي شناخته و از آن استفاده شود و از سوي ديگر اعلام آمادگي مي‌كند كه تمام ظرفيت‌هاي خود را با تمام وجود در خدمت شوراي عالي حوزه علميه قم قرار دهد تا طبق مصلحت از فرصت‌ها و توانايي‌هاي آن بهره‌مند شود.
وي تصريح كرد: اگر شوراي عالي حوزه و مديريت آن تمام ظرفيت خود را به كار گيرند، نمي‌توانند تمام نيازها را برطرف كنند و شايسته است تا شوراي عالي حوزه همچون يك پدر، نهادهاي حوزوي و ظرفيت‌هاي موجود در آنرا به كار گيرند تا در برابر سيل نيازهاي جهاني به حوزه علميه، پاسخگو باشيم.
رئيس دفتر تبليغات اسلامي همچنين با اشاره به انتخاب آيت‌الله يزدي به عنوان دبير شوراي عالي حوزه علميه قم گفت: از اين انتخاب به عنوان نقطه اميد، اتكا و دلگرمي در محافل حوزوي ياد مي‌شود.
وي به حجم بالاي تبليغات منفي عليه مكتب اهل‌بيت(ع) از يك سو و وجود بيشترين زمينه و رغبت براي شنيدن معارف ناب اسلامي در جهان از سوي ديگر اشاره كرد و اظهار داشت: در شرايط كنوني، تمام اميدها به حوزه‌هاي علميه به ويژه حوزه علميه قم است تا حوزه با برنامه‌ريزي صحيح، جامع و متقن و اجراي جدي و حكيمانه، از حريم مكتب اهل‌بيت(ع) و انقلاب اسلامي به خوبي دفاع كند و بتواند با پاسخگويي به نيازهاي بشر امروز به ويژه در عرصه فرهنگ و انديشه، رسالت خود را در اين مقطع حساس و خطير ايفا كند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين رباني بيان داشت: حوزه علميه قم مفتخر است كه عالمي بزرگوار، فقيهي مجاهد، آگاه و يار ديرين امام، تصدي دبير شوراي عالي حوزه را برعهده گرفته است و اين امر براي حوزه مايه دلگرمي است./01/110
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 307]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن