تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815251203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لبيبي در گفتگو با مهر:ارائه مشاوره اقتصادي به مخاطبان / راديو تجارت 12 ساعت برنامه پخش مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: لبيبي در گفتگو با مهر:ارائه مشاوره اقتصادي به مخاطبان / راديو تجارت 12 ساعت برنامه پخش مي‌كند
سرپرست راديو تجارت از افزوده شدن بخش نمايش به برنامه‌هاي اين شبكه، ارائه مشاوره اقتصادي به مخاطبان و افزايش ساعات پخش آن تا 12 ساعت خبر داد.

مهدي لبيبي درباره برنامه‌هاي جديد راديو تجارت به خبرنگار مهر گفت: از چندي پيش تصميم گرفتيم نمايش‌هاي راديويي را به فهرست برنامه‌هاي شبكه اضافه كنيم، به همين دليل شهلا دباغي به عنوان سردبير نمايش‌هاي راديويي انتخاب شد. سعي مي‌كنيم به موضوع‌هاي فرهنگي و اجتماعي كه بعد اقتصادي دارند، در قالب نمايش بپردازيم.

وي در ادامه افزود: اين برنامه از هفته‌هاي آتي روي آنتن راديو تجارت مي‌رود. اين روش در زماني كه مديريت راديو سلامت را به عهده داشتم خيلي خوب جواب داد و شنوندگان ارتباط خوبي با آنها پيدا كردند. به همين دليل نمايش‌هاي راديويي را هم به برنامه‌هاي راديو تجارت افزوديم.

سرپرست راديو تجارت خاطرنشان ساخت: از سوي ديگر تماس‌هاي زيادي از شنوندگان داشتيم كه علاقمند به آشنايي با شيوه‌هاي درست سرمايه‌گذاري بودند. به همين دليل تصميم گرفتيم برنامه‌اي طراحي كنيم تا به خانواده‌ها مشاوره دهد. در اين برنامه شنوندگان در تماس با كارشناس اقتصادي برنامه مقدار سرمايه خود را مي‌گويند و بر اساس آن مشاوره مي‌گيرند.

لبيبي گفت: نام موقت برنامه مشاوره اقتصادي است و سعي مي‌كنيم كارشناس برنامه فردي خبره در همه زمينه‌هاي اقتصادي باشد تا شنوندگان به درستي راهنمايي شوند. در واقع راديو تجارت به سمت برنامه‌هاي كاربردي‌تر حركت مي‌كند و از مباحث تئوري فاصله مي‌گيرد. علاوه بر آن در مواقع بحران قيمت‌ها با پخش برنامه‌هاي مناسب هيجان ايجاده شده را كمتر مي‌كنيم.

وي درباره نقش موثر راديو تجارت در اشتغالزايي توضيح داد: اين بحث ملي و مورد توجه همه مسئولان است و راديو تجارت هم موظف است در اين زمينه با ارگان‌هاي مختلف صحبت و راهكارها را معرفي كند. در اين زمينه برنامه‌هاي متعدد داشتيم و جزو اولويت‌هاي ماست. همچنين در زمينه عرضه و تقاضا كالا سعي مي‌كنيم اطلاع‌رساني خوبي داشته باشيم.

سرپرست راديو تجارت درباره برنامه "اقتصاد و شريعت" كه قبل از اذان ظهر از راديو تجارت پخش مي‌شود، گفت: اين برنامه از چندي پيش روي آنتن شبكه رفت و به احكام اقتصادي اسلامي چون ذكات، خمس و ... مي‌پردازد و مباحث ديني را از بعد اقتصادي آن مطرح مي‌كند.

لبيبي در پايان از اعلام برگزيدگان جشنواره داخلي راديو تجارت و افزايش ساعات برنامه‌هاي اين شبكه راديويي به 12 ساعت تا پايان امسال خبر داد.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 640]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن