تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819705701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هر ماه 30 پروژه در نوسازي مدارس لرستان به بهره برداري مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هر ماه 30 پروژه در نوسازي مدارس لرستان به بهره برداري مي رسد
خرم آباد - خبرگزاري مهر: مديركل سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس لرستان گفت: در سال جاري در هر ماه 30 پروژه در اين سازمان به بهره برداري خواهد رسيد.

حسين اسدي پور ظهر امروز در دهمين جشنواره خيرين مدرسه ساز لرستان در سالن شهيد آويني ارشاد خرم‌ آباد اظهار داشت: به مناسبت گراميداشت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در هر ماه 30 پروژه و به ازاي هر روز يك پروژه تحويل سازمان آموزش و پرورش استان لرستان خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر بيش از يك هزار پروژه در نوسازي مدارس لرستان در دست اجرا است.

اسدي پور با بيان اينكه در حال حاضر بيش از 344 خير مدرسه ساز در شهرستانهاي مختلف استان با اين سازمان همكاري دارند، عنوان كرد: سال گذشته اين خيران متعهد شدند كه 108 ميليارد ريال براي امر مدرسه سازي در استان هزينه كنند.

مديركل سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس لرستان با بيان اينكه اعتبار پايه اين سازمان در سال اول شروع به فعاليت 12 ميليارد تومان بوده است، يادآور شد: در سال جاري با احتساب مشاركتهاي مردمي و اعتبارات تخريب و بازسازي ميزان اعتبارات نوسازي مدارس استان با رشد پنج برابري، بيش از 65 ميليارد تومان بوده است.

اسدي پور همچنين از برگزاري جشن كپرزدايي در مرداد ماه سال جاري خبر داد و خاطرنشان كرد: نوسازي مدارس لرستان در زمينه فعاليتهاي خود و همچنين جذب مشاركتهاي مردمي جزء استانهاي برتر كشور است.

در اين جشنواره از تعدادي از خيران مدرسه ساز لرستاني با اهدا لوح تقدير تجليل به عمل آمد.
 پنجشنبه 26 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 276]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن