تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816354694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پورمحمدي: عللي قطعي‌شده را اعلام كرديم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پورمحمدي: عللي قطعي‌شده را اعلام كرديم
حجت‌الاسلام پورمحمدي وزير كشور صبح روز شنبه با حضور در نمايشگاه بين‌المللي كتاب از برخي غرفه‌ها بازديد و با ناشران و مسئولان آنها گفت‌وگو كرد.

به گزارش ايسنا، پورمحمدي همچنين در حاشيه بازديد از نمايشگاه بين‌المللي كتاب در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار ايسنا درباره حادثه تروريستي شيراز و تعداد دستگيرشدگان، هم‌چنين ارتباطات آن‌ها اظهار داشت: اجازه دهيد در اين مورد مقامات مسوول با محاسباتي كه دارند توضيح دهند؛ ما كلان موضوع را بيان مي‌كنيم.

وي افزود: همان طور كه وزير اطلاعات اعلام كرده‌اند گروهي در اين ارتباط شناسايي شد كه با كشورهاي انگليس و آمريكا ارتباط داشته‌ است.
پورمحمدي همچنين گفت كه چند نفر در اين ارتباط دستگير شده‌اند ولي اين عمليات ادامه دارد.

وي افزود: اجازه دهيد دستگاه اطلاعاتي و امنيتي كار خود را انجام دهد و ما در انتقال اطلاعات پيش‌دستي نكنيم كه خداي نكرده كار آنها آسيب ببيند.

پورمحمدي همچنين درباره برخي انتقادات مطرح مبني بر خرابكارانه ندانستن اين اقدام، همچنين شهيدنخواندن جان‌باختگان حادثه در ابتدا گفت: ما بر اساس نگاه كارشناسانه حركت و سعي كرديم خيلي صادقانه با مردم صحبت كنيم و فكر مي‌كنم مردم نيز از ما اين را مي‌پذيرند. خود من در جمع خانواده‌هاي شهداي اين حادثه حضور پيدا كردم و نگاه صميمانه و پذيرش منطقي را كه داشتند احساس كردم؛ آنها مي‌فهمند كه ما صادقانه حرف مي‌زنيم.

وي در عين حال گفت: از نظر كارشناسي حدس اول اين بود كه حادثه ناشي از اقلام نمايشگاهي است اما در ذهن ما زمينه خرابكاري نيز بود؛ گرچه دليل كافي و مستندات روشن در اين زمينه نداشتيم؛ ولي با اين ذهنيت كار را به صورت متمركز پي‌گيري كرديم و خوشبختانه اين پي‌گيري‌ها زود به نتيجه رسيد و واقعا اين لطف الهي و كمي خارج از پيش‌بيني ما بود كه به اين زودي به نتيجه برسيم.

وزيركشور افزود: نفس شهداي حادثه و جانبازان و روح بلند آنها در اين زمينه به ما كمك كرد و اجازه نداد دشمنان، سالم از اين صحنه بگريزند و ماهيت آنها براي مردم ما كشف نشود و فتنه‌هاي آنان درباره مردم شريف ايران به نتيجه برسد.

پورمحمدي ادامه داد: خوشبختانه پي‌گيري‌ها به نتيجه رسيد و در اولين لحظه كه عوامل حادثه شناسايي شدند با مسوولان حسينيه با احتمال در اين ارتباط صحبت كردم و همين كه به شيراز رفتيم و قضيه قطعي شد، قاطع در اين ارتباط حرف زديم.

وي گفت: قبل از اين كه به شيراز برويم گزارش‌هايي به من و وزير اطلاعات رسيد كه عوامل حادثه دستگير شده‌اند و براي ما قطعي شد كه حادثه خرابكاري بوده است، بعد از آن كه به شيراز رفتيم همانجا خدمت مقام معظم رهبري سر نماز مغرب و عشا قضيه را مطرح كرديم و ايشان نيز به ما گفتند برويد و به مردم بگوييد كه در همين راستا در جمع خانواده‌هاي شهدا و جانبازان اين حادثه حضور يافتم ، وزير اطلاعات نيز در اين ارتباط مصاحبه‌اي كردند.

وي ادامه داد: ما در واقع اطلاع‌رساني در اين زمينه را از روي ميز عمليات انجام داديم و همان لحظه كه خبر را شنيديم و برايمان قطعي شد به مردم منتقل كرديم. من فكر مي‌كنم مردم نيز باور كرده‌اند ما چيزي را از آنها پنهان نكرده‌ايم و تا آن جا كه مصلحت كار بود، خبر مديريت و پس از اين كه قطعي شد آن را در اختيار مردم قرار داديم.

وزير كشور همچنين گفت: الحمدالله كساني كه در اين حادثه كشته شده‌اند، شهيد و كساني كه مجروح شده‌اند، جانباز شناخته شده‌اند، ما به بنياد شهيد اين را اعلام كرده‌ايم و كارها در حال پيگيري است.
پورمحمدي همچنين درباره ماهيت بمب‌گذاران گفت: همان طور كه گفته‌ام گروهي كه دستگير شده‌اند به سلطنت‌طلبان وابسته بوده‌اند.

وزير كشور در بخش ديگر سخنانش درباره اين كه به چه كتاب‌هايي علاقه‌مند است و بيشتر چه كتاب‌هايي را مي‌خواند؟ گفت: من كتاب‌هاي مورد علاقه‌ام را كه در رشته تخصصي خودم است بيشتر مطالعه مي‌كنم مثل كتب‌ مربوط به مباحث ديني، فقهي، معارف، اصول، فلسفه، كلام و تفسير و در مجموع به آنچه مربوط به علوم اسلامي است بيشتر علاقه‌مند هستم؛ چنان كه هر جا كه بروم خواهي نخواهي وقتي اين كتاب‌ها را مي‌بينم ذهنم به آنها مشغول مي‌شود و پيوسته با آنها مانوس هستم و حتي اگر فرصت نكنم همه آنها را بخوانم سعي مي‌كنم فصل‌هايي را كه مورد علاقه‌ام هستند سريع بخوانم؛ اما از اين دايره عمومي كه خارج بشويم كتاب‌هاي علوم سياسي، تاريخ و اقتصادي مورد علاقه‌ام هستند و به تناسب فرصت سعي مي‌كنم اهل خواندن باشم و كتاب مطالعه كنم.

پورمحمدي در پايان در پاسخ به اين پرسش كه آيا قبول داريد مردمي‌ترين وزير كابينه دولت احمدي‌نژاد هستيد؟ گفت: من نمي دانم، بايد اين را از مردم بپرسيد.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن