واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Render pass چطوری سرعت رندر رو بالا می بره؟ masoud_warcraft 14 مهر 1388, 17:03با سلام. یک سوالی داشتم Render Pass چطوری سرعت رندر رو بالا می بره وقتیکه: اولا: در هر حال بلاخره لایه Master Beauty رندر میشه. دوما:اینکه هر کدام Difuse,specualr,indirect,reflect,... حالا توی یک لایه رندر میشه.در نهایت با هم Composite میشن. من نمی فهمم چطوری سرعت رندر بالا میره؟؟؟؟؟؟؟ :-? 1835ali 14 مهر 1388, 21:52مسعود جان یادم نمیاد کسی گفته باشه که برای سرعتش از رندر لایه ای استفاده میشه !!! بیشتر برای اینکه بشه بیشتر بروی لایه ها کار کرد وقتی می خوای کامپوزیت کنی دوم حالتش هم برای صحنه های خیلی سنگینه کار ممکنه سیستم کرش کنه اگه مثلاً همه رو باهم رندر بگیرن بخاطر همین لایه ای ریسکش کمتره masoud_warcraft 15 مهر 1388, 10:31علی جان پس مزیت اینکه مثلا Difuse,reflection,... رو توی لایه های جدا بگیریم چیه؟ در مورد سبکتر شدن صحنه های سنگین هم فکر نکنم اینطوری باشه چون در هر حال لایه Master_beauty رندر میشه و این یعنی رندر شدن کل صحنه. البته در Contribute map ممکنه صحنه سبکتر بشه چون در هر حال قضیش جداست. سوال من الان اینه که گرفتن لایه های مختلف مثلا Difuse,... چه مزیتی داره؟ .:. soroosh .:. 15 مهر 1388, 10:45خب همونطور که علی آقا توضیح دادن من هم تا به حال نشنیدم که به دلیل بالا بردن سرعت رندر از رندر لایه ای استفاده بشه . رندر لایه ای در اصل دست ما را برای تغییرات و ادیت های جزئی باز میزاره . میتونیم میزان تیرگی یا روشنی سایه ها را بعد از رندر تنظیم کنیم . یا به طور جداگانه بتونیم بر رفلکت ها تاثیر بزاریم . رنگشون را تغییر بدیم یا کم و زیادشون کنیم . کنترل در عمق میدان و همینطوری لایه های دیگه . ضمنا یه حالت هم هست که کلا اجسام را به صورت جداگانه در لایه های جدا از هم رندر میگیرن که این کار هم بیشتر برای داشتن تنظیمات جداگانه برای هر آبجکت هست . این که علی آقا میگن برای صحنه های سبک تر فکر میکنم همین قضیه بالا منظورشون بوده ، یعنی رندر لایه ای برای آبجکتهای مختلف در صحنه . 1835ali 18 مهر 1388, 17:40علی جان پس مزیت اینکه مثلا Difuse,reflection,... رو توی لایه های جدا بگیریم چیه؟ در مورد سبکتر شدن صحنه های سنگین هم فکر نکنم اینطوری باشه چون در هر حال لایه Master_beauty رندر میشه و این یعنی رندر شدن کل صحنه. البته در Contribute map ممکنه صحنه سبکتر بشه چون در هر حال قضیش جداست. سوال من الان اینه که گرفتن لایه های مختلف مثلا Difuse,... چه مزیتی داره؟ در مورد لایه های difuse و غیره مزیتش اینه که شما یه جاهایی می خوای difuse کمتر باشه (روی خود جسم مثلاً با جسم difuse بالا کم و پائین زیاد باشه در مورد سبکتر رندر کردن همونطور که سروش جان گفت برای ابجکت ها این کار رو انجام می دن
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 621]