تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806651211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کول دیسک 3 -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: کول دیسک 3 ali_118 18 اسفند 1387, 00:30سلام نمیدونم از کجا اینقدر علاقه مند شدم به مدلینگ کول دیسک ! ، این هم سومین کول دیسکمه که مدل کردم :D خب این کار یه چند تا اشکال داره که دیدم و رفعش نکردم !:mad: ، بقیش رو هم دوستان لطف کنن بگن تا ببینیم برای نزدیکتر شدن به کار ایده آل چی کم داره . تکسچر چوب خیلی ریزه نسبت به سایز فلش نوشته های روی بدنه نسبت به مدل واقعی پررنگ تر دیده میشه متریال بدنه هم کمی روشن تر باشه بد نیست ! یک مقدار نویز هم روی فیش USB دیده میشه که بهتره دیده نشه ! (در مجموع رندر قابل قبولی در نیومد ) روی مدلینگ سعی کردم کار رو با جزئیات اجرا کنم تکسچرینگ بدنه خیلی منو اذیت کرد به طوری مجبور شدم مدل رو تقریبا دوباره بسازم ، درست شد اما آخرش هم نفهمیدم اشکال از کجاست !:-? اگه مکس 9 اونقدر ارور نمیداد کل کار رو با 9 میساختم اما مجبور شدم ادامشو توی 2009 انجام بدم:cry: رندر هم با VRay 1.5 SP2 انجام شده و در ضمن از Solidrocks هم استفاده کردم برای تنظیمات رندر ، زمان رندر دقیقا یادم نیست ولی فکر میکنم حدود 7-8 دقیقه طول کشید ، در کل برای تسریع کار ابزار خوبیه . 3DsMax2009+Vray 1.5SP2+Photoshop mkf.cgi 18 اسفند 1387, 10:17خسته نباشي.تبريك:rose: در كل كار قشنگي شده.راستي ضرفيتش چند گيگه؟ 7.5/10 Moralist-Boy 18 اسفند 1387, 10:53راستي ضرفيتش چند گيگه؟ روش نوشته که !! 8 گیگ !! :D نه بابا خوب شده علی جان اینقدر هم خوب نیست کارتو نقد کنی. فقط درپوش لاکیش انگار جنسش شیشست. (اگه اشتباه نکنم ضریب شکست لاک باید 1.3 باشه در صورتی که شیشه 1.5 هستش (شایدم برعکس :-?) کای که میتونستی برای بهتر شدنش انجام بدی این بود که روی سایه هات بیشتر کار کنی . Ambient کمه و بعضی جاها انگار اجسامت روی هوان. مخصوصا اون درپوش USB. خوش باشی و موفق . در کل خیلی خوبه :rose: mkf.cgi 18 اسفند 1387, 14:12:shock::shock::shock: با خودم گفتم اون گوشه چي نوشته ها اما روش يه زوم هم نكردم.:mad::D با فتوشاپ ميتوني خيلي از اين بهتر از اين درش بياري. موفق باشي رفيق. ali_118 18 اسفند 1387, 15:46نه بابا خوب شده علی جان اینقدر هم خوب نیست کارتو نقد کنی. برای بهتر شدن کار لازمه :wink: فقط درپوش لاکیش انگار جنسش شیشست. (اگه اشتباه نکنم ضریب شکست لاک باید 1.3 باشه در صورتی که شیشه 1.5 هستش (شایدم برعکس ) کای که میتونستی برای بهتر شدنش انجام بدی این بود که روی سایه هات بیشتر کار کنی . Ambient کمه و بعضی جاها انگار اجسامت روی هوان. مخصوصا اون درپوش USB خب این اولین رندر این کار بود ، باید یه مقدار اصلاح بشه . اول متریال بعد هم نور ! اون درش رو خودم هم اول فکر کردم رو هواست ! :D با فتوشاپ ميتوني خيلي از اين بهتر از اين درش بياري. حتما همینطوره :wink: ممنون Sherlock_Holmes 20 اسفند 1387, 00:57علی کارت خوب از آب در اومده... من کلا عاشق طرحهایی هستم که اشیاء و ابزارهای کوچک رو شبیه سازی میکنه... مثل همین کول دیسک یا مثلا یه خودکار یا... اما در مورد کارت باید بگم نور پردازیت نشون میده که روی نوری که خودت ایجاد کردی شناخت کمی داشتی یا مردد بودی...! ما توی نورپردازی چیزی داریم به نام Motivation یا محرک یا انگیزش اصلی نور... قبل از اینکه صحنه رو نور پردازی کنیم باید این Motivation نور خودمون رو بشناسیم... آیا نور ما قراره از یه لامپ باشه؟ قراره توی هوای آفتابی باشه؟ قراره زیر نور فلورسنت باشه؟ قراره محرک نور محیط ما چی باشه؟ توی کاری که ساختی Motivation نورت چیه؟ یه ebook توی یه بخشها بود که مفصلتر توضیحش داده توش یه مثال جالب بود که میگفت شما نمیتونید یه کاراکتر رو انیمیت کنید تا وقتی ندونید اون کاراکتر قراره چه حرکاتی انجام بده...! ماها اکثرا برای نورپردازی کارامون اونقدر با نورها بازی میکنیم تا قشنگ بشه و یا طبیعی جلوه کنه... اما این کافی نیست... دونستن اینکه ما قراره چه نوری رو شبیه سازی کنیم سعی ما رو برای شبیه سازی همون Motivation مورد نظر جهت میده و کمتر وقتمون هدر میره و بهتر نتیجه میگیریم... چیز دیگه ای هم توی نور پردازی داریم (که البته اینها توی عکاسی هم متداول هست)، به نام Off-Screen Space که جایی هست که در کار ما دیده نمیشه اما اثرش روی سوژه ما هست... مثلا محوطه بالای سر دوربین که در رندر یا عکس دیده نمیشه Off-Screen حساب میشه... تمام بازتابها و سایه ها و اثراتی که در مثلا یه عکس روی سوژه میبینیم تاثیرات همین Off-Screen Space هست... خب این Off-Screen در کار تو مشخص نیست... یعنی معلوم نیست سوژه در کجاست..! و نور از کجا بهش میتابه... خب کار ما در نور پردازی اینه که بتونیم نشون بدیم که Off-Screen ما چیه و کلا سوژه ما در چه محیطی قرار داره... یه عکس هم از همون ebook میذارم که نشون میده شناخت Motivation نور و نیز Off-Screen space چقدر میتونه محیطهای متنوعی رو با یک سوژه و یک زاویه دوربین بسازه: لینک عکس () بالا چپ: نور لامپ بالا راست: نور از پنجره پایین چپ: آسمان ابری پایین راست: آسمان آفتابی . اینها رو به بهانه کار تو خیلی کلی گفتم... کلا کارهاتو دوست دارم... موفق باشی علی جان... Moralist-Boy 20 اسفند 1387, 08:23شرلوک جان ممنون از راهنماییت . نکات خیلی خوبی بود و کلا دید آدم رو باز میکنه این صحبتها. کاش یه لینک یا یه اسم از اون E-book هم میذاشتی که خیلی مشتاق شدم ببینمش . ممنون موفق باشی :rose: amirsss 20 اسفند 1387, 10:36مدلینگ خیلی خوبه ولی سایه زیاد جالب نشده یکمم روی متریال کار کنی یا اگه میشه عوضش کن کلا کارت خوبه باریکلا ali_118 20 اسفند 1387, 22:20توی کاری که ساختی Motivation نورت چیه؟ راستش چیزی که توی ذهنم بود یه کول دیسک روی یه میز بود که بیشتر با نوری که از پنجره میاد روشن میشه و نور لامپ داخل اتاق هم از طرف دیگه به اون میتابه . یا بلعکس ! نور پردازیت نشون میده که روی نوری که خودت ایجاد کردی شناخت کمی داشتی یا مردد بودی...! جدا اینقدر ضایس ؟ درسته ، یکم مردد بودم که دقیقا با کدوم نور این فضا کار کنم واسه همین اون چیزی که باید در نیومد:-? فال هم میگیری ایمان ؟:shock: خب کار ما در نور پردازی اینه که بتونیم نشون بدیم که Off-Screen ما چیه و کلا سوژه ما در چه محیطی قرار داره... راستش کمترین کار رو روی این قسمت انجام دادم . اون سیاهی ای که داخل در کول دیسک خوابیده دیده میشه به علت فضا سازی نامناسب در این کار هست . یه مقدار در پرداخت Environment کوتاهی کردم . کاش یه لینک یا یه اسم از اون E-book هم میذاشتی که خیلی مشتاق شدم ببینمش . mee to0 ممنون Sherlock_Holmes 20 اسفند 1387, 23:22نه بابا ضایع چیه؟ کارت خیلی خوب بود اتفاقا... گفتم که به بهونه کار تو اینا رو گفتم... اینهاش اولین پست این صفحه یعنی پست شماره 11 که فرخ عزیز زحمت کشیده و گذاشته: Digital Lighting & Rendering, Second Edition () ali_118 21 اسفند 1387, 00:13دستت طلا ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــ نه بابا ضایع چیه؟ منظورم اثر تردید در نور پردازی بود ! Darkknight 21 اسفند 1387, 03:16خیلی قشنگه :oops: اه کاش منم بلد بودم :sad: Farrokh 23 اسفند 1387, 11:50کلا یکم نویز داره کارت ولی خوبه خیلی هم خوبه که خودت کارتو نقد می کنی بهترین نقاد هنر خود هنرمندیه که خلقش کرده یه سوال فنی ! چرا داخلش رو هم مدل کردی ؟ یه خواهش اساسی از اون آی سی ها و قطعات می شه یه وایر فریم از نزدیک بذاری؟! ممنونت می شم اینهاش اولین پست این صفحه یعنی پست شماره 11 که فرخ عزیز زحمت کشیده و گذاشته: اه جالبه داشتم توضیحاتت رو می خوندم پیش خودم گفتم چه توضیحات خوبی ! چقدر این حرفا آشناست برام!:دی خواهش می کنم من کاری نکردم دست مصطفی درد نکنه از همه مهم تر دست نویسنده ی کتاب درد نکنه ! ali_118 23 اسفند 1387, 20:39یه سوال فنی ! چرا داخلش رو هم مدل کردی ؟ خب سوالت خیلی فنی بود !:D راستش دلم نمیخواست اگه از پشت کول دیسک رندر گرفتم یه شئ تو خالی به نظر بیاد ! یعنی اگه برد داخلی دیده بشه بهتره . البته این برد رو واسه این کار مدل نکردم ، از کول دیسک قبلی قرض گرفتم :wink: متاسفانه قبلی چیپستش سامسونگ بود ! وایرش رو هم اینجا () گزاشتم وایر :




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 532]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن