تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815584658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سان: چین و روسیه به ایران پشت نمی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: سان: چین و روسیه به ایران پشت نمی کنند در حال حاضر امکانات همکاری فراوان اقتصادی آمريکا با ایران یک به یک از دست می رود و باید برای این امر فکری اساسی کرد.

عصر ایران ـ در نظرسنجی یک روزنامه آمریکا که در مورد نحوه جبهه گیری کشورهای عضو شورای امنیت در مقابل فعالیت اتمی ایران انجام شد، احتمال پشت کردن روسیه و چین به کشورمان تنها دو درصد اعلام شد. به گزارش عصر ایران (asriran.com)، «سان» چاپ آمریکا در سرمقاله خود که با عنوان «شانس برای وتو» منتشر شد، نوشت: در یک نظرسنجی که از مردم آمریکا و روشنفکران سیاسی کشور صورت گرفت، تنها دو درصد از 500 پرسش شونده، احتمال جبهه گیری منفی چین و روسیه علیه ایران را «زیاد» توصیف کردند. این روزنامه افزود: در حالی که چین و روسیه هر دو از بزرگترین شرکای تجاری ایران هستند و قراردادهای کلانی هم با این کشور دارند، ساده اندیشی است که بگوییم آنها مقابل دولت ایران می ایستند. نگارنده مقاله در بخش دیگری از این نوشته آورده است: ایران می توانست بازار خوبی برای آمریکا هم باشد اما در حال حاضر این فرصت مهیا نیست. وی تاکید کرد: متاسفانه در حال حاضر امکانات همکاری فراوان اقتصادی با ایران یک به یک از دست می رود و باید برای این امر فکری اساسی کرد. در بخش دیگری از این مقاله آمده است: آنچه چین و روسیه را مقابل آمریکا قرار داده، همکاری درازمدت تجاری تهران با مسکو و پکن است و این درحالی است که کشورهای مذکور با وجود اختلافات درونی به واسطه منافع ملی خود، هیچگاه مقابل یکدیگر صف آرایی و جبهه گیری نمی کنند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن