تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816398289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزيري در گفتگو با مهر:مدعي قهرماني ليگ منطقه‌اي كشتي كشور هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: وزيري در گفتگو با مهر:مدعي قهرماني ليگ منطقه‌اي كشتي كشور هستيم
مدعي قهرماني ليگ منطقه‌اي كشتي كشور هستيم
قم - خبرگزاري مهر: نايب رئيس هيئت كشتي استان قم گفت: اگر كشتي گيران قمي باهوش باشند، يكي از مدعيان كسب عنوان قهرماني ليگ منطقه اي كشتي فرنگي كشور هستيم.

محسن وزيري در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: امسال مسابقات ليگ منطقه‌اي كشتي آزاد و فرنگي نوجوانان و جوانان كشور در حالي برگزار مي‌شود كه در رشته فرنگي دو تيم و در رشته آزاد يك تيم به نمايندگي از قم به مصاف حريفان رفته اند.

وي ادامه داد: پيكارهاي دور رفت و برگشت از مرحله گروهي مسابقات امسال ليگ منطقه‌اي كشتي آزاد و فرنگي نوجوانان و جوانان كشور در روزهاي 13 و 14 تير در شش منطقه برگزار شد كه با صعود تيم هاي نوجوانان و جوانان فرنگي قم به مرحله نهايي همراه بود.

مشخص شدن تيم هاي صعود كننده به مرحله نهايي ليگ منطقه اي كشتي كشور

نايب رئيس هيئت كشتي استان قم افزود: طبق برنامه ريزي فدراسيون كشتي كشورمان، اين مرحله از مسابقات به ترتيب به ميزباني هيئت هاي كشتي استان هاي گلستان، قم، مركزي، آذربايجان شرقي، كردستان، لرستان و يزد به انجام رسيد.

وزيري بيان كرد: در واقع اين رقابت‌ها با حضور بيشتر استان‌هاي كشور و به صورت متمركز و با يك كيلوگرم ارفاق وزن طبق وزن‌هاي قانوني برگزار شد كه بر اساس برنامه اين مسابقات كه به استان‌هاي سراسر كشور ارسال شد، قم ميزبان دو تيم ديگر كشتي فرنگي نوجوانان و جوانان در گروه نخست مقدماتي يعني تهران و البرز بود، ضمن اينكه سمنان و مركزي از حضور در اين رقابت ها انصراف دادند.

نايب رئيس هيئت كشتي استان قم با اشاره به نتايج به دست آمده، بيان كرد: در پايان رقابت‌هاي هفته اول دور رفت ليگ منطقه‌اي كشتي كشور استان‌هاي تهران، البرز، آذربايجان شرقي، لرستان، خوزستان و فارس به عنوان نخست دست يافتند.

صعود هر دو تيم نوجوانان و جوانان كشتي فرنگي قم به مرحله نهايي

وي افزود: مسابقات دور رفت ليگ منطقه‌اي كشتي كشور در استان‌هاي مختلف در حالي در دو رشته آزاد و فرنگي و با حضور نوجوانان و جوانان آينده‌ساز كشور برگزار شد كه در منطقه يك اين رقابت‌ها كه در رده‌ سني جوانان و نوجوانان فرنگي در قم برگزار شد در رده جوانان تيم صندوق قرض‌الحسنه مهدي تهران عنوان نخست را از آن خود كرد، تيم صدراسيستم قم دوم شد و در كشتي فرنگي نوجوانان نيز تيم‌هاي صدراسيستم قم اول و البرز دوم شدند.

وزيري بيان داشت: همچنين در منطقه دو اين مسابقات كه در استان مركزي و در رشته كشتي فرنگي برگزار شد تيم كشتي البرز در دو رده‌ سني نوجوانان و جوانان به مقام قهرماني دست يافت و تيم استان مركزي مقام دوم را از آن خود كردند.

وي اظهار كرد: در منطقه سه نيز در نوجوانان آزاد به ترتيب تيم‌هاي آذربايجان شرقي، گيلان و اردبيل اول تا سوم شدند و در رده‌ سني جوانان نيز تيم‌هاي آذربايجان شرقي، اردبيل و گيلان عنوان‌هاي اول تا سوم را به دست آوردند.

جدال تيم هاي صعود كننده به مرحله نهايي در شهريورماه

نايب رئيس هيئت كشتي استان قم بيان كرد: در منطقه غرب كشور و در گروه چهارم مقدماتي، در پايان اين رقابت ها در بخش فرنگي تيم لرستان اول شد و تيم هاي كردستان و همدان به ترتيب دوم و سوم شدند، ضمن اينكه در بوشهر و در منطقه پنج نيز تيم خوزستان در دو رده‌ي سني نوجوانان و جوانان فرنگي به عنوان نخست دست يافت، همچنين تيم‌هاي چهارمحال بختياري نيز عنوان دوم را از آن خود كردند و بوشهر سوم شد.

وي با بيان اينكه مرحله نهايي اين رقابت ها در شهريور ماه برگزار مي شود، ادامه داد: اين در حالي است كه در منطقه شش اين رقابت‌ها در اين مسابقات كه در سالن شهيد صدوقي يزد برگزار شد، فارس به مقام نخست دست يافت و تيم هاي منتخب فرنگي استان هاي سيستان و بلوچستان و يزد هم به ترتيب مقام هاي دوم و سوم را كسب كردند.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|تير|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن