تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815446006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارائه خدمات اينترنت پرسرعت بي‌سيم در ۲۹ شهر كشور


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: ارائه خدمات اينترنت پرسرعت بي‌سيم در ۲۹ شهر كشور
درحال حاضر خدمات اينترنت پرسرعت بي‌سيم از طريق وايمكس اين اپراتور، با پهناي باند بين ۱۲۸ كيلوبيت تا دو مگابيت بر ثانيه و براساس تقاضا، در ۲۹ شهر تهران، ارائه مي‌شود.


ايلنا: اپراتور دوم از عرضه نيم‌بهاي مودم‌هاي USB و Wi-Fi وايمكس خود به مناسبت روز ارتش خبر داد.

به گزارش ايلنا، تخفيف ۵۰ درصدي مودم‌هاي وايمكس اپراتور دوم مشمول آن دسته از مشتركاني مي‌شود كه روزهاي ۲۹ و ۳۰ فروردين ۹۱ نسبت به ثبت نام سرويس وايمكس با مودم Wi-Fi يا USB اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوط به آن و عمليات پرداخت خود را حداكثر ظرف مدت ۳ روز انجام دهند.

در اين بازه زماني، مودم‌هاي داخلي با امكانات Wi-Fi و مودم USB به همراه سامانه تقويت كننده وايمكس اين اپراتور با ۵۰ درصد تخفيف به قيمت ۴۹۹ هزار و ۵۰۰ ريال عرضه خواهند شد. در طول دوره اين پيشنهاد تخفيفي، هر فرد تنها مي‌تواند يك حساب وايمكس ثبت نام كند و در صورت ثبت نام براي بيش از يك حساب، ثبت نام‌هاي اضافي ملغي مي‌شوند.

ثبت نام وايمكس ايرانسل از طريق وب‌سايت رسمي اين شركت به نشاني www. irancell. ir، فروشندگان مجاز منتخب
ايرانسل كه اسامي آن‌ها در وب‌سايت ايرانسل آمده، مراكز خدمات ايرانسل و يا تماس با مركز تماس شبانه روزي وايمكس ايرانسل به شماره ۷۰۷ براي تماس از خطوط ايرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ براي تماس از ساير خطوط ممكن است.

پرداخت هزينه اشتراك وايمكس از طريق پرداخت اينترنتي به وسيله سيستم كنترل حساب اينترنتي (e-Care)، خريد كارت شارژ و بارگذاري اينترنتي، خريد كارت شارژ و بارگذاري از طريق سيم كارت ايرانسل از طريق شماره گيري كد دستوري و مراجعه حضوري به شعب بانك‌هاي عامل امكان پذير است.

بنا بر اعلام، درحال حاضر خدمات اينترنت پرسرعت بي‌سيم از طريق وايمكس اين اپراتور، با پهناي باند بين ۱۲۸ كيلوبيت تا دو مگابيت بر ثانيه و براساس تقاضا، در ۲۹ شهر تهران، شهر قدس، شهريار، قرچك، انديشه، اسلامشهر، ورامين، شورآباد، شهرري، كرج، فرديس، مشهد، شهرك صنعتي طوس، تبريز، شهرك صنعتي چرمشهر، شهرك صنعتي اطلس، سردرود، اصفهان، خميني شهر، خوراسگان، دانشگاه نجف آباد، شاهين شهر، محمود آباد، كاشان، اهواز، دزفول، انديمشك، شيراز و گلستان ارائه مي‌شود.
پايان پيام

دوشنبه|ا|28|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن