تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816726873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجموعه اخبار خراسان شمالي/نمايشگاه قرآني معاد و قيامت در خراسان شمالي برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مجموعه اخبار خراسان شمالي/نمايشگاه قرآني معاد و قيامت در خراسان شمالي برگزار مي شود
نمايشگاه قرآني معاد و قيامت در خراسان شمالي برگزار مي شود
بجنورد - خبرگزاري مهر: نمايشگاه قرآني معاد و قيامت در خراسان شمالي برگزار مي شود، بهارستان نهم در صداي اترك و پرداخت 6 ميليارد و 727 ميليون ريال به مددجويان كميته امداد امام (ره) در خراسان شمالي، از مهمترين عناوين خبري امروز خراسان شمالي است.

به گزارش خبرگزاري مهر، مدير امور فرهنگي جهاد دانشگاهي خراسان شمالي از برپايي نمايشگاه قرآني« معاد و قيامت » در خراسان شمالي خبر داد.

احسان عباسي، هدف از برپايي اين نمايشگاه را انتقال مفاهيم قرآني با استفاده از ظرفيتهاي هنر ذكر كرد و افزود: ترويج فرهنگ قرآني و كاربردي كردن مضامين ديني براي نسل جوان ضروري است كه استفاده از زبان هنر براي تحقق اهداف در اين زمينه ياري رسان خواهد بود.

وي ادامه داد: در اين نمايشگاه 110 تابلوي نقاشي رنگ روغن نفيس مزين به تصاويري با موضوعات ديني و مذهبي و آيات قرآني كه توسط هنرمند اصفهاني خلق شده است، به نمايش گذاشته مي شود.

وي بيان داشت: اين نمايشگاه از سال 88 تاكنون، ضمن برپايي در اكثر شهرهاي كشور، به مدت 75 روز در ونيز ايتاليا و به مدت 15 روز در آنكاراي تركيه به نمايش گذاشته شده و مورد بازديد علاقه مندان و بازديد كنندگان خارجي قرار گرفته است.

عباسي گفت: اين نمايشگاه به همت جهاددانشگاهي خراسان شمالي، دانشگاه جامع پيام نور، نهادهاي نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي استان و حوزه علميه اصفهان برگزار مي شود.

نمايشگاه قرآني "معاد و قيامت" 10 صبح روز شنبه مورخ 13 اسفندماه جاري در محل دانشگاه پيام نور واحد بجنورد گشايش مي يابد و به مدت يك هفته از ساعت 9 تا 19 براي بازديد دانشجويان و دانشگاهيان گشوده خواهد بود.

بهارستان نهم در صداي اترك

بهارستان نهم عنوان ويژه برنامه راديويي است كه در روز انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي انعكاس دهنده شكوه حضور مردم خراسان شمالي است.

برپايه اين خبر، اين ويژه برنامه راديويي از ساعت 7 صبح تا ساعت 24 به صورت زنده و مستقيم از شبكه استاني صداي خراسان شمالي شبكه اترك پخش خواهد شد.

آيتم هاي اين برنامه شامل گزارش هاي مردمياز تمام شهرستانها با حضور گزارشگران اعزامي به شهرستانها، گزارشگران افتخاري و خبرنگاران شهرستانها، گفتگو با فرمانداران، ائمه جمعه شهرستانهاي استان و مسئولان برگزاري انتخابات استان و شهرستانها، بيانات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات، و آنونس ها و سرود هاي متنوع، مسابقه، ارتباط با شبكه هاي سراسري و مراكز استانها و ... مي باشد .

همچنين دراين برنامه علاوه بر استوديو مركز، با ايجاد استوديو در ستاد انتخابات به عنوان استويو شماره 2 مهمترين اخبار و اطلاعيه هاي ستاد انتخابات را اطلاع رساني مي شود.

پرداخت 6 ميليارد و 727 ميليون ريال به مددجويان كميته امداد امام (ره) در خراسان شمالي

معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد امام خميني(ره) خراسان شمالي گفت : در راستاي رفع مشكلات درماني محرومين، كميته امداد 6 ميليارد و 727 ميليون ريال بابت حق بيمه و درمان مددجويان اين استان پرداخت كرد .

محمد بلوچي با اعلام اينكه در حال حاضر16 هزار نفر از مدجويان استان كه در شهرهاي بالاي20 هزار نفر ساكن هستند، مشمول بيمه درمان اين نهاد قرار گرفته اند گفت: طي امسال بالغ بر6 ميليارد و 727 ميليون ريال بابت حق بيمه آن ها پرداخت شده است.

وي تصريح كرد: اين نهاد به مدجوياني كه در درمان سلامت خود متحمل هزينه شده اند و همچنين هزينه هاي آنها خارج از تعهد كميته امداد است از محل خدمات ويژه درماني كمك مي كند تا مددجويان در مخارج درماني خود كمتر دچار آسيب شوند.

بلوچي هزينه هاي ويژه را مختص مددجويان شهري دانست وافزود: هزينه‌هاي بستري و فرانشيز از جمله خدمات درماني ويژه است كه مددجويان براي درمان خود از اينگونه خدمات بهره مند مي‌شوند.

وي در ادامه گفت: طي امسال بالغ بر يك ميليارد و 25 ميليون ريال اعتبار ويژه براي فرانشيز ، مابه التفاوت تعرفه ها و هزينه هاي درماني مددجويان در بخش هاي مختلف پرداخت شده است.

وي خدمات درماني موردي را نيز مختص مددجويان و نيازمندان غير تحت پوشش دانست و افزود: طي امسال براي پرداخت و مساعدت درمان اين دسته از افراد از محل در آمدهاي مردمي و اعتبارات دولتي استان مبلغي بالغ بر ده ميليارد و 195 ميليون ريال هزينه شده است.

بلوچي توزيع اقلام بهداشتي، بهداشت دهان و دندان، تغذيه كودكان زير6 سال، بهسازي فضاي خودكفايي، بينايي سنجي قاليبافان، احداث سرويس هاي بهداشتي و اهداء سبد غذايي مسلولين را از ديگر خدمات بهداشت و درمان اين نهاد به مددجويان عنوان كرد.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|9|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن