تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815604684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

باقري:35 نفر از همدان به مسابقات ملي مهارت اعزام شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: باقري:35 نفر از همدان به مسابقات ملي مهارت اعزام شدند
35 نفر از همدان به مسابقات ملي مهارت اعزام شدند
همدان - خبرگزاري مهر: مديركل آموزش فني و حرفه‏‏اي استان همدان گفت: 35 كارآموز، سرپرست و كارشناس فني و حرفه‏‏اي استان همدان به دوازدهمين دوره مسابقات ملي مهارت در استان‏‏هاي تهران و البرز اعزام شدند.

سيدمهدي باقري در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دوازدهمين دوره مسابقات ملي مهارت در مركز تربيت مربي اداره كل آموزش فني و حرفهاي استانهاي البرز و تهران برگزار مي شود.

وي با بيان اينكه مرحله كشوري مسابقات ملي مهارت از 29 بهمن ماه آغاز شده است، عنوان كرد: اعضاي تيم آموزش فني و حرفهاي همدان در رشتههاي آجرچيني، الكترونيك، برودتي، جوشكاري، صافكاري خودرو، فرز cnc، فناوري اتومبيل، كابينتسازي چوبي، كاشيكاري ديوار و كف، لولهكشي و گرمايشي، مكاترونيك و كنترل صنعتي به رقابت ميپردازند.

مرحله استاني مسابقه ملي مهارت تيرماه سال جاري برگزار شد

مديركل آموزش فني و حرفهاي استان همدان تأكيد كرد: مرحله استاني مسابقه ملي مهارت در تيرماه سال جاري برگزار شد.

وي با اشاره به رشتههاي تيمي مسابقات گفت: رقابت در رشته ساخت و توليد و رشته طراحي فضاي سبز به صورت تيمي و به ترتيب با حضور سه و دو نفر از كارآموزان همداني صورت خواهد پذيرفت.

باقري اضافه كرد: از اين تعداد شركت‌كننده 19 نفر كارآموز، يك نفر سرپرست اداره سنجش، مهارت و ارزشيابي استان و مابقي كارشناسان مرتبط با رشتههاي فعال در مسابقات هستند.

سيد مهدي باقري افزود: مركز آموزش فني و حرفه اي همدان از 26 رشته مهارتي دوازدهمين دوره مسابقات ملي مهارت در 15 رشته شركت كرده است.

وي اضافه كرد: اعضاي تيم آموزش فني و حرفه اي همدان شامل حميد ربيعي توسل در رشته آجرچيني،مهران بيگلري خوشمرام در رشته الكترونيك، سعيد نويدي ايزد در رشته برودتي، بهزاد افشاري در رشته جوشكاري، علي احمد لو، محمد رضا باقري فر و مهدي باقري فر در رشته ساخت و توليد تيمي و حسن زارعي در رشته صافكاري خودرو هستند.

وي ادامه داد: ساسان شه گو و سامان رشيدي مطلق در رشته طراحي فضاي سبز، آرش محتشمي راد در رشته فرز CNC، محمد حسن زنگنه در رشته فناوري اتومبيل، محمد جلالي مطلق در رشته كابينت سازي (چوبي)، علي طاهري در رشته كاشيكاري ديوار و كف، شهاب نائيني پسند در رشته كنترل صنعتي، مجيد ربيعي توسل در رشته لوله كشي و گرمايشي، سعيد صالحي در رشته مكاترونيك و آرش زارعي در رشته مكاترونيك هستند.

مسابقات ملي مهارت بسترساز استفاده از تكنولوژيهاي نوين است

وي با اشاره به اهميت مسابقات ملي مهارت عنوان كرد: مسابقات ملي مهارت بستر لازم را براي استفاده از تكنولوژيهاي نوين در راستاي توسعه كشور به ويژه توسعه اقتصادي فراهم ميكند و عامل مهمي نيز براي كاهش بيكاري به حساب ميآيد.

مديركل فني و حرفهاي همدان اضافه كرد: مسابقات ملي مهارت در سه مرحله شهرستاني، استاني و كشوري برگزار ميشود كه در صورت قبولي در تمام اين مراحل، شركت‌كنندگان پس از كسب نمره قبولي در آزمون پاياني و كسب رتبه مورد نظر به المپياد جهاني راه خواهند يافت.

باقري اظهار داشت: مسابقات در چهار روز برگزار و آيين پاياني نيز در چهارم اسفندماه برگزار مي شود و برگزيدگان مرحله كشوري براي مسابقات جهاني سال 2013 آماده خواهند شد.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن