تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804401466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه استان ايلام


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه استان ايلام
اخبار كوتاه استان ايلام
ايلام - خبرگزاري مهر: ارائه خدمات پايگاههاي فوريتهاي پزشكي در مناطق مختلف شهر ايلام، همايش بزرگ بسيج عشاير كشور در يادمان ايثار قلاويزان و ... از اخبار كوتاه استان ايلام است.

به گزارش خبرگزاري مهر، معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي استان ايلام گفت: فوريتهاي پزشكي در مناطقي از شهر ايلام براي خدمات رساني به بيماران اورژانسي راه اندازي شده است.

فلاحي گفت: پايگاه پزشكي در مناطق مصلي - چاليمار و بيمارستان طالقاني قديم در شهر ايلام آماده خدمات رساني به مردم است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي استان اعلام كرد: شهروندان در صورت نياز مي توانند با شماره تلفن 115 تماس گرفته و از اين خدمات استفاده كنند.

جلسه شوراي ورزشي استان در استانداري ايلام برگزار شد

اجراي طرح ساخت جاده تندرستي در ايلام پس از تصويب معاونت عمراني با همكاري سازمان تربيت بدني و جوانان استان و شهرداري ايلام ضرورت مشاركت بانوان شاغل در دستگاههاي اجرايي در برنامه هاي ورزشي صبحگاهي همكاري آموزش و پرورش با تربيت بدني در خصوص تهيه مكان برگزاري مسابقات محلات از جمله مهمترين مصوبات جلسه شوراي ورزشي استان بود.

استاندار ايلام در اين جلسه بر ضرورت توسعه ورزش به ويژه ورزش همگاني در استان تاكيد كرد و گفت: شايسته است برنامه ريزي ها در حوزه ورزش به گونه اي باشد تا اقشار مختلف براي شركت در فعاليت هاي ورزشي ترغيب شوند و ورزش هاي همگاني در بين اقشار مختلف توسعه پيدا كنند.

برگزاري همايش بزرگ بسيج عشاير كشور در يادمان ايثار قلاويزان شد

در اين همايش كه بسيجيان عشاير 18 استان كشور شامل ايلام، لرستان، كرمانشاه، كهكيلويه و بويراحمد، چهارمحال و بختياري، سيستان و بلوچستان، خراسان رضوي، خراسان جنوبي، فارس، اصفهان، سمنان، آذربايجان شرقي و غربي، كرمان و خوزستان شركت داشتند با اجراي سرود و قرائت شعر ياد و خاطره شهداي بسيج جامعه عشاير كشور گرامي داشته شد.

رئيس سازمان بسيج جامعه عشاير كشور گفت: 420 هزار نفر از عشاير كشور عضو فعال بسيج هستند.

سردار جمشيدي با اشاره به اينكه بيش از 240 هزار نفر از عشاير كشور در طرح تسليح سپاه انقلاب اسلامي شركت كردند گفت: اين عشاير هم اكنون آمادگي از مرز و بوم كشور اسلاميمان را دارند.

نشست نماينده ولي فقيه در استان و استاندار ايلام با جمعي از مسئولان سازمان حج و زيارت كشور

نشست نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام و استاندار ايلام با جمعي از مسئولان سازمان حج و زيارت كشور در زمينه ظرفيت ها و چگونگي جذب زائران بحث و تبادل نظر شد.

در اين نشست ظرفيت ها و استعدادهاي استان ايلام در زمينه جذب زوار مورد بررسي قرار گرفت و راهكارهايي براي رفع مشكلات و تبديل چالش هاي موجود به فرصت هاي توسعه گردشگري ديني ارائه شد.

حجت الاسلام لطفي خواستار توجه ويژه مسئولان حج و زيارت براي ايجاد زير ساختهاي لازم از جمله فرودگاه مهران و نيز اسكان زوار عتبات عاليات شد.

علايي استاندار ايلام نيز وجود استعدادها و ظرفيتهاي بالقوه از جمله يادمان ها ايثار و شهادت و مناطق عملياتي در مناطق مختلف استان را ظرفيت خوبي براي جذب زوار به استان دانست و از برنامه ريزي براي استفاده از اين استعدادها در استان ايلام خبر داد.

برگزاري نشست بررسي و پيگيري مشكلات توسعه منابع آبي استان

در اين نشست با توجه به افت شديد سفره هاي آب زيرزميني و كاهش نزولات جوي اعضا درباره مشكلات منابع آبي استان بحث و تبادل نظر كردند.

تقسيم اعتبارات با توجه به منابع آبي و تامين آب شهرها و روستاها پيگيري و نظارت بر طرحها اجراي همزمان احداث مخازن و خطوط انتقال آب توسط دستگاههاي اجرايي و تدوين برنامه جامع براي بررسي وضعيت منابع آبي به منظور امين آب شرب شهرها و روستاهاي استان از مصوبات اين نشست بود.

بالاترين ارزش ها ترويج فرهنگ كار در جامعه است

استاندار ايلام با تأكيد بر نقش كار در كاهش آسيب هاي اجتماعي، اظهار داشت: بالاترين ارزش ها ترويج فرهنگ كار در جامعه است.

مجتبي اعلايي در بازديد از سازمان فني و حرفه اي استان گفت: بيكاري به عنوان يك ضد ارزش، همواره در تضاد با توسعه، نشاط و ارزش هاي ديني و اجتماعي بوده است و اين مسئله اهميت برنامه ها در حوزه هاي صنعت، اشتغال و آموزش را دوچندان ساخته است.

وي با بيان اينكه فرايند ايجاد اشتغال پيچيده است، افزود: چنانچه نيازهاي انتخاب شغل، رشته تحصيلي و كسب مهارت هاي تخصصي، متناسب با بازار كار مديريت و برنامه ريزي شود، ايجاد اشتغال پايدار پيچيده نخواهد بود.

اعلايي در ادامه و با اشاره به اشتغال زنان و نقش آنان در توسعه كشور گفت: با توجه به وظايف و مسئوليت هاي خطيري كه بانوان در جامعه بر عهده دارند، توازن بين شغل و انجام فعاليت هاي اجتماعي در منزل ضروري است.

استاندار ايلام فراهم آوردن تسهيلات و بسترهاي لازم را از وظايف دولت در بحث ايجاد كار و اشتغال عنوان كرد و افزود: علاوه بر اين موارد بسياري از مشاغل نيازمند خلاقيت ها و تخصص هاي شخصي و منطقه اي هستند.

مجريان انتخابات بايد وظايف خود را به درستي انجام دهند

معاون سياسي امنيتي استاندار ايلام بر مهم بودن فعاليت مجريان انتخابات در راستاي برگزاري سالم و پرشور اين آيين سياسي تأكيد كرد.

حجت الاسلام صحبت الله رحماني در همايش فرهنگ عمومي، انتخابات و اخلاق اسلامي اظهار داشت: با توجه به جايگاه امانتداري در بحث انتخابات، عدم سلامت انتخابات و مسائلي از اين قبيل به هيچ وجه پذيرفتني نخواهد بود.

وي با بيان اينكه نبايد از ارزش هاي اصولي غافل شويم، گفت: با حفظ وحدت و در سايه سار ولايت فقيه، زمينه حضور حداكثري در انتخابات مجلس شوراي اسلامي را فراهم كنيم.

رحماني ادامه داد: حضور مردم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي به عنوان مشاركت در تعيين سرنوشت خود و جامعه، قدرت ايران را به رخ جهانيان خواهد كشيد.

وي كانديداها را به برگزاري انتخاباتي با رقابت سالم دعوت كرد و گفت: نبايد با دامن زدن به فعاليت هاي رقابتي ناسالم، زمينه بروز مشكلات سياسي و اجتماعي را كه هدف اصلي دشمنان اسلام و انقلاب است، فراهم كنيم.

تسريع در روند پروژه ها ضروري است

معاون عمراني استاندار ايلام با بيان اينكه كندي اجراي پروژه ها خسارات جبران ناپذيري به رشد و توسعه استان وارد مي كند، افزود: تسريع در روند پروژه ها ضروري است.

احمد كرمي در نشست مشكلات مطروحه در زمينه احداث پروژه هاي آب استان، اظهار داشت: با تدوين يك برنامه اصولي و تخصصي، زمينه تسريع در روند پروژه هاي استان را فراهم نماييم.

وي در ادامه رفع كردن مشكلات و مطالبات بخش كارگري در پروژه هاي آبي استان را ضروري دانست و افزود: حل نشدن مطالبات و درخواست هاي كارگران به هيچ وجه پذيرفتني نيست و پيمانكاران موظف به تأمين تعهدات اين بخش هستند.

كرمي با اشاره به مصوبات سفر چهارم هيئت دولت به استان در بخش آب، تشريح كرد: مصوبات سفر چهارم هيئت دولت به استان در بخش آب بسيار مطلوب است و بايد براي اجرا و عملياتي شدن رصد و پيگيري شوند.

نامزدهاي انتخاباتي در چارچوب هاي ارزشي حركت كنند

استاندار ايلام گفت: نظام ديني براي رسيدن به اهداف خود تنها در چارچوب ارزش ها حركت مي كند و اين يك بحث اساسي است كه تمام نامزدها بايد رعايت كنند.

مجتبي اعلايي در همايش فرهنگ عمومي، انتخابات و اخلاق اسلامي افزود: در موضوع انتخابات از منظر فرهنگي، درمورد مجلسي صحبت مي كنيم كه در نظام و حكومت ديني شكل مي گيرد و اين با نظام هاي مادي ديگر متفاوت است.

وي اظهار داشت: مهمترين مشخصه نظام ديني، تبعيت از يك نظام ولايي است كه بر قائمه توحيد استوار است.

اعلايي با بيان اينكه رهبرپذيري، دشمن شناسي و ارزشمداري از مهمترين ويژگي هاي نظام ديني است، تشريح كرد: نظام ولايي مانند ديگر اجتماعات رها نيست و داراي يك رهبر است كه به امام معصوم متصل است و كسانيكه مي خواهند وارد مجلس شوند بايد به اين اعتقاد، باور داشته باشند.

اين مسئول بيان داشت: دشمن همواره بيشترين فشارها را بر نظام مقدس جمهوري اسلامي وارد كرده است اما با رهبري مقام عظماي ولايت و بيداري مردم ولايتمدار، كمترين نتيجه ها را گرفته است.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن