تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814743757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسدالله بادامچيان: بازنگري در اجراي قانون هدفمندي، اقدامي حياتي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي: اسدالله بادامچيان: بازنگري در اجراي قانون هدفمندي، اقدامي حياتي است
اسدالله بادامچيان با بيان اين كه بعد از گذشت يك سال نقاط ضعف و قوت اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها مشخص شده است، گفت: بعد از گذشت اين مدت مشخص مي‌شود كه دولت در برخي از مراحل اجرا اشتباهاتي داشته و در برخي مراحل قانون را به خوبي اجرا كرده است.


عضو كميسيون شوراها و امور داخلي كشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري خانه ملت در مورد چگونگي اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها اظهار داشت: يكي از نقاط ضعف دولت اين است كه اصرار دارد قانون هدفمندي يارانه‌ها را ظرف سه سال اجرا كند اما نظر مجلس اين است كه براي منافع كشور اين قانون بايد طي مدت ۵ سال اجرا شود.

نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در ادامه افزود: نقطه ضعف ديگر در نحوه پرداخت يارانه‌ها است به طوري كه قرار بود به دهك‌هاي فقير جامعه يارانه نقدي بيشتري تعلق بگيرد در صورتي كه هم اكنون تمام دهك‌ها به يك نسبت مساوي يارانه دريافت مي‌كنند.

وي با اشاره به برنامه دولت براي حذف ۱۰ ميليون نفر از ليست دريافت يارانه نقدي اظهار داشت: حذف اين تعداد از ليست دريافت يارانه آثار منفي در پي دارد و از همين رو مجلس نيز به دولت اجازه نداد اين كار را در ماه‌هاي پاياني سال ۹۰ انجام دهد.

بادامچيان در ادامه افزود: البته به طور طبيعي بايد پس از حذف يارانه از كالاها، يارانه نقدي به افراد نيازمند تعلق بگيرد و بنابراين سال آينده دولت بايد افراد دهك‌هاي بالاي جامعه را از دريافت يارانه حذف كند.

اين عضو فراكسيون اصولگرايان با اشاره به انتقادهاي موجود در مقابل نحوه اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها گفت: عده اي انتقادهاي تخريبي عليه دولت دارند و همين نقايص را جهت تخريب دولت استفاده مي‌كنند، عده‌اي نيز انتقادهاي سازنده دارند و از دولت مي‌خواهند كه به اين انتقادها توجه كند.

عضو كميسيون شوراها و امور داخلي كشور تصريح كرد: پيشنهاد من اين است كه هر كس انتقادي نسبت به اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها دارد نقاط مثبت را در كنار نقاط منفي ببيند و دولت نيز در جهت رفع اشكالات و نقايص موجود تلاش كند./

پايان پيام

دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن