تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814800231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيش فروش 4 ماهه سكه متوقف شد- روند كاهش قيمت سكه ادامه مي‌يابد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: پيش فروش 4 ماهه سكه متوقف شد- روند كاهش قيمت سكه ادامه مي‌يابد
مديركل ريالي و نشر بانك مركزي از پيش فروش سكه فقط براي تحويل شش ماهه با قيمت 5 ميليون و 989 هزار ريال در سومين هفته اجراي طرح خبر داد و افزود: ‌از امروز اوراق مشاركت 20 درصدي نيز در شعب بانكي عرضه مي‌شود.


هموطن آنلاين -عباس كمره‌اي با بيان اينكه در هفته جاري يعني سومين هفته از اجراي طرح پيش‌فروش سكه در شعب بانكي توسط بانك مركزي عرضه سكه با زمان تحويل چهار ماهه نداريم، افزود: در هفته سوم پيش فروش سكه با زمان تحويل شش ماهه با قيمت 5 ميليون و 989 هزار ريال انجام خواهد شد.
مديركل ريالي و نشر بانك مركزي در پاسخ به اين سئوال كه دليل توقف پيش فروش چهار ماهه سكه چه بوده است؟ گفت: پيش از اين نيز باك مركزي اعلام كرده بود كه پيش فروش سكه‌ها را با توجه به شرايط تغيير خواهد داد؛ بنابراين ممكن است اين شرايط ، قيمت، سررسيد تحويل و شرايطي از اين قبيل باشد.
وي همچنين در پاسخ به سئوال ديگري مبين بر اينكه نگراني‌هايي نسبت به اينكه بانك مركزي به وعده خود براي تحويل سكه در موعد مقرر عمل نكند؛ وجود دارد؟

" از امروز فروش اوراق مشاركت با نرخ 20 درصد در بانك‌هاي تجارت و ملت آغاز شده است، به عبارت ديگر شرايط براي سرمايه گذاري در ساير بخش‌ها فراهم است... "

گفت: پيش از اين نيز رئيس كل بانك مركزي نسبت به اين موضوع اطمينان داده بود، اين در حالي است كه بخش توليد بانك مركزي همچنان مشغول است.
آغاز فروش اوراق مشاركت 20 درصدي از امروز
اين مقام مسئول در بانك مركزي با اشاره به اجرايي شدن ضوابط مختلف بسته سياسي نظارتي جديد بانك مركزي، عنوان كرد: از امروز فروش اوراق مشاركت با نرخ 20 درصد در بانك‌هاي تجارت و ملت آغاز شده است، به عبارت ديگر شرايط براي سرمايه گذاري در ساير بخش‌ها فراهم است.
كمره‌اي خاطرنشان كرد:‌ مردم مي تواند از طريق سپرده گذاري در بانك‌ها و اوراق مشاركت و ساير زوايايي كه بانك مركزي در بسته پيشنهاد كرده است، وارد عمل شوند و تنها محل سرمايه گذاري، خريد سكه نيست.
به گفته مديركل ريالي و نشر بانك مركزي، پيش از اين نرخ سكه داراي حباب بود و اين حباب در همان نرخ بالاي يك ميليون تومان كاملاً مشهود بود در حالي كه هم اكنون اين حباب تخليه شده و روند نرخ سكه كاهشي است. در عين حال، اگر حجم انبوهي از سكه عرضه شود به طور قطع نرخ سكه كاهش مي‌يابد.
وي با اشاره به اينكه در روزهاي ابتدايي عرضه سكه به صورت پيش فروش استقبال بسيار شديد بوده است، گفت: اما طي روزهاي اخير به دليل اعلام زواياي بسته سياسي نظارتي بانك مركزي از جمله اوراق مشاركت با نرخ‌هاي جديد، نرخ سود تسهيلات و سپرده‌ها استقبال از خريد سكه كاهش يافته است.
كمره‌اي به برگزاري جلسه بانك‌هاي دولتي و خصوصي براي تعيين نرخ سود سپرده‌هاي بانكي عنوان كرد: بانك مركزي نرخ‌هاي پيش فروش سكه را براساس محاسبات دقيق خود تعيين مي‌كند در عين حال بازارهاي ديگري براي سرمايه گذاري مهيا شده است.

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 302]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن