تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819847981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سازمان بسيج جامعه زنان كشور: همايش بين‌المللي طلايه‌داران عفاف و حجاب حساسيت دشمن را برانگيخته است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس سازمان بسيج جامعه زنان كشور: همايش بين‌المللي طلايه‌داران عفاف و حجاب حساسيت دشمن را برانگيخته است
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

رييس سازمان بسيج جامعه زنان كشور گفت: برگزاري همايش بين‌المللي تجليل از طلايه‌داران عفاف و حجاب دشمن را حساس كرده است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مينو اصلاني در نشست شوراي سياستگذاري همايش بين‌المللي تجليل از طلايه‌داران عفاف و حجاب با تبريك دهه مباركه فجر انقلاب اسلامي، به شرح برنامه‌هاي اجرايي در اين همايش پرداخت و اظهارداشت: اين همايش روز 17 بهمن از ساعت 14 آغاز و همزمان با اذان مغرب به پايان خواهد رسيد.

وي در ادامه از حضور فعالان داخلي و خارجي در اين همايش خبر داد و خاطر نشان كرد: حضور 150 مهمان خارجي در اين همايش به طور كامل نهايي شده است كه از 20 فعال خارجي و 20 فعال داخلي در اين برنامه تقدير به عمل خواهد آمد.

دبير همايش بين المللي تجليل از طلايه‌داران عفاف و حجاب در ادامه درباره جزئيات برگزاري اين همايش افزود: برنامه با قرائت آيات عفاف و حجاب توسط كريم منصوري آغاز خواهد شد و با سخنراني آيت‌الله مهدوي كني، سردار نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين، دكتر حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و نيز خانم دكتر علاسوند پژوهشگر و محقق ادامه خواهد يافت.

اصلاني با بيان تقارن برگزاري همايش با ايام دهه فجر، تصريح كرد: اين همايش به عنوان يكي از 10 برنامه اصلي ايام دهه فجر در كشور خواهد بود.

رييس سازمان بسيج جامعه زنان كشور با اشاره به دعوت از هزار و 100 مهمان در اين همايش گفت: مهمانان به صورت اخص از فعالان عرصه عفاف و حجاب هستند كه از اين افراد دعوت به عمل آمده تا در همايش حضور يابند كه بر اساس برنامه‌ريزي صورت گرفته به پاس مقام شامخ شهدا مقرر شده است تا قبل از شروع برنامه مهمانان با حضور بر سر 8 شهيد گمنام دفاع مقدس كه آرامگاه آنها در باغ موزه دفاع مقدس قرار دارد مراسم ويژه اداي احترام و تقديم گل بر مزار شهدا را انجام دهند.

وي در پايان با اشاره به حساسيت ويژه‌اي كه نسبت به برگزاري اين همايش در سطح بين‌المللي وجود دارد، گفت: با توجه به اين‌كه اين همايش توسط بسيج جامعه زنان كشور برگزار مي‌شود و نيز مهمانان خارجي با دعوت مجمع جهاني تقريب مذاهب دعوت شده‌اند، چند كشور اروپايي با توجه به حساسيت موجود اعلام معذوريت از حضور در اين همايش كرده‌اند كه به بياني گفته شده برخي از مهمانان تشويق شده‌اند تا در اين همايش حضور نيابند، بر اين اساس روشن است كه بحث عفاف و حجاب توانسته دشمن را حساس كند و لزوم تدوام اين چنين برنامه‌ها و تبادل فعاليت‌ها و تجربيات به طور قطع موثر واقع خواهد شد.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن