تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815716135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كي روش:نحوه آماده سازي تيم ملي كليد راهيابي به جام جهاني برزيل است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كي روش:نحوه آماده سازي تيم ملي كليد راهيابي به جام جهاني برزيل است
تهران -سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان با اشاره به وجود انگيزه بالاي بازيكنان ايران براي راهيابي به رقابتهاي جام جهاني فوتبال 2014،گفت:نحوه آماده سازي تيم ملي،كليد دستيابي به اين موفقيت بزرگ است.


به گزارش روز يكشنبه ايرنا،"كارلوس كي روش" در نشست با سردبيران ورزشي خبرگزاري ها كه در محل كمپ تيم ملي فوتبال برپا شد،اظهار داشت:براي راهيابي به رقابتهاي جام 2014 برزيل بايد مقدمات آن را فراهم كرد.

وي با اشاره به فشردگي برنامه هاي ليگ برتر، عنوان كرد:با توجه به برنامه هاي فشرده ليگ برتر چنانچه سال آينده نيز همين روال ادامه داشته باشد ديگر فرصتي براي آماده سازي تيم ملي باقي نخواهد ماند.

كي روش افزود:ديدارهاي راهيابي به جام برزيل از خرداد ماه سال آينده آغاز مي شود كه تيم ملي ايران در فاصله چند روز 3 ديدار پيش روي دارد كه اين بازي ها براي ما 9 امتياز دارد كه برابر با 25 درصد امتيازات موجود براي صعود به جام جهاني است و به همين دليل از اهميت زيادي برخوردار خواهد بود.

وي گفت: در فاصله زماني يك سال بين خرداد ماه 91 تا خرداد سال 92 بايد هشت بازي برگزار كنيم و با توجه به قرعه كشي انجام شده اگر نتوانيم جزو تيمهاي اول و دوم راهي جام جهاني شويم بايد با تيم هاي آمريكاي لاتين ديدار داشته باشيم كه طبعا كار ما بسيار دشوار خواهد بود.

سرمربي اسبق رئال مادريد افزود:مشكل ما اينجاست كه از يك طرف دوست داريم تيم ما به جام جهاني برزيل راه يابد و از طرف ديگر نمي دانيم از چه زماني بايد براي تحقق اين هدف برنامه ريزي داشته باشيم.

كي روش گفت:برنامه هاي ليگ به نحوي فشرده است كه كمتر فرصتي به كادر فني تيم ملي براي در اختيار داشتن بازيكنان مورد نظرمان مي دهد و سال آينده با ادامه اين روند قطعا روند آمده سازي ما دچار مشكل خواهد شد .

وي افزود:با توجه به برنامه هاي ليگ برتر بهتر است تا تعداد تيمهاي شركت كننده در آن از 18 به 16 و تعداد هفته هاي ليگ از 34 به 30 تقليل يابد، چراكه در اين صورت است كه مي توانيم با استفاده از فرصت به دست آمده براي آماده سازي بازيكنان تيم ملي برنامه ريزي كنيم.

سرمربي تيم ملي گفت:من 16 سال سابقه مربيگري و 16 سال سابقه سرمربي گري دارم و درك مي كنم كه حذف دو تيم ليگ برتري مي تواند باعث نارضايتي كادر فني آنان شود، اما به هر حال اين مساله از وضعيت فعلي كه تمام مربيان ليگي از فشردگي برنامه ها شكايت دارند، بهتر است.

وي افزود:فاصله بيشتر ميان ديدارهاي ليگ برتر و كاهش تعداد تيم ها مي تواند فرصت بسيار مناسبي را در اختيار بازيكنان و مربيان براي عرضه توان واقعي خود بدهد و در مجموع كيفيت ليگ را بهبود بخشد.

كي روش گفت: برنامه ها به گونه اي است كه اگر afc تاريخ برگزاري ديدارهاي ما را عوض نكند به لحاظ زماني بايد نسبت به انتخاب جام ملت هاي آسيا و صعود به جام جهاني برزيل تنها به يك مورد اكتفاء كنيم.

وي گفت: شايد برخي اين تصور را داشته باشند كه يك ماه قبل از رقابت هاي جام جهاني بازيكنان را دور هم جمع كرده و با برپايي يك اردو به اين جام راه پيدا مي كنيم، اما واقعيت اين است كه با عدم تغيير مسير فعلي بايد روي شانس راهيابي به برزيل هم حساب نكنيم.

سرمربي تيم ملي افزود:هدف ما از شركت در رقابت هاي جام جهاني 2014 حضور موفق در اين دوره است و با توجه به توان بازيكنان ايراني شانس ورود به اين دوره را بسيار بالا مي بينم .

كي روش گفت:ما بايد براي قرار گرفتن در بين 16 تيم برتر جام جهاني برنامه ريزي كنيم و به نظر من اين مساله كاملا امكان پذير است.

سرمربي اسبق تيم ملي پرتغال افزود:بسياري از چيزها را مي توان با پول بدست آورد اما شما نمي توانيد يك شبه تجربه بازي آرژانتين را به تيم خودتان تزريق كنيد و اين كار شدني نيست.

كي روش افزود:بسياري از بازيكنان تيم ملي اغلب كشورها بيش از 50 بازي در حد بين المللي انجام داده اند و اين در حالي است كه تعداد بازي هاي خارجي نفرات ما از تعداد انگشتان دست فراتر نمي رود.

سرمربي تيم ملي خاطرنشان كرد: دركوتاه مدت مي توانيم بر روي بازيكنان تيم ملي كار كنيم و در ميان مدت بازيكنان تيم ملي و تيم ب را داريم كه بر روي آنها بايد كار انجام داد.

وي افزود:در مرحله سوم بايد روي تيم نوجوانان كار كرد و در دراز مدت آنها را سطح قابل قبول رساند.

سرمربي تيم ملي تصريح كرد:موفقيت تيم ملي و راهيابي به جام برزيل خواسته تمامي مربيان ماست و بايد در اين راه يك صدا شويم و همه براي موفقيت اين تيم و آماده سازي آن گام برداريم.

1647**1440

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30785608

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن