تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815326304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داستان رئال و مورينيو به پايان مي‌رسد؟


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: داستان رئال و مورينيو به پايان مي‌رسد؟
ورزش > فوتبال - بارسلونا و رئال‌مادريد در نوكمپ بازي برگشت يك چهارم نهايي جام حذفي اسپانيا را برگزار مي‌كنند؛ مصافي كه مي‌تواند كابوس تازه‌اي براي مورينيو باشد.

سرمربي پرتغالي رئال پس از شكست خانگي 2 بر يك در بازي رفت، هفته سختي را پشت سر گذاشت كه حتي آينده‌‌اش در اين باشگاه را با ترديد روبه‌رو كرد.همه چيز از تركيب خيلي دفاعي مورينيو در بازي رفت شروع شد.

رئال به‌دليل استفاده از 3 بازيكن تخريبي در خط مياني، در برابر تماشاگرانش نمايش بسيار ضعيفي داشت. يكي از اين 3 بازيكن پپه بود كه در اواخر بازي با لگد كردن دست مسي جنجال تازه‌اي به پا كرد.

فشار روي مورينيو پس از اين شكست به قدري زياد شد كه او در تمرين پنجشنبه سرجيو راموس را به خاطر اشتباه روي گل اول بارسا مورد انتقاد قرار داد و نتيجه آن مشاجره سرمربي با اين مدافع و همچنين كاسياس بود.

بدتر از همه اين بود كه خبر اين مشاجره به‌طور كامل در روزنامه ماركا منتشر شد و رئال را در بحران فرو‌برد. مطبوعات اسپانيا بلافاصله شروع به گمانه‌زني كردند و مدعي شدند كه بين بازيكنان اسپانيايي و پرتغالي مادريد اختلاف وجود دارد و مورينيو از بازيكنان هموطنش حمايت مي‌كند. بازيكنان رئال اين خبر را تكذيب كردند، از جمله كاسياس كه گفت:« هيچ مشكلي بين بازيكنان اسپانيايي‌ و پرتغالي وجود ندارد. اين حرف‌ها كاملا بي‌اساس است، چرا كه بين بازيكناني كه آنها را پرتغالي مي‌نامند، بازيكنان برزيلي هم وجود دارند.» با وجود اين تكذيب‌ها، ماركا ديروز خبر داد كه فلورنتينو پرز، رئيس باشگاه از سرجيو راموس خواسته كه براي توضيح درباره اين اتفاقات به دفترش برود و مدافع رئال هم در آن جلسه دودستگي در تيم را تكذيب كرده است.

مشكلات مورينيو اما به همين جا ختم نمي‌شود. در جريان بازي يكشنبه شب رئال مقابل آتلتيك بيلبائو كه توانست برد 4 بر يك ساعاتي قبل بارسلونا مقابل مالاگا را تكرار و فاصله 5 امتيازي‌‌اش در صدر جدول را حفظ كند، مورينيو براي نخستين بار با سوت‌هاي اعتراضي گروهي از هواداران روبه‌رو شد. اين سوت‌ها واكنشي به تشويق اين مربي از سوي هواداران افراطي باشگاه بود و به‌نظر مي‌رسيد اعتراضي به سبك بازي تيم مقابل بارسا باشد. البته مورينيو در پايان بازي درباره اين اتفاق با خونسردي گفت:«‌حق با شماست. اين نخستين بار است كه اين اتفاق در برنابئو براي من مي‌افتد، اما من هيچ مشكلي با اين ماجرا ندارم. در اين ورزشگاه به زيدان اعتراض كرده‌اند، به رونالدو اعتراض كرده‌اند، به كريستيانو رونالدو با وجود بردن كفش طلا اعتراض كرده‌اند. من چه كسي هستم كه به من اعتراض نكنند؟» در همين حال مطبوعات اسپانيا از جدايي مورينيو از رئال در پايان فصل خبر مي‌دهند. او در سال2010 قراردادش را براي 4‌سال تمديد كرد، ولي يكي از نزديكانش گفته او در پايان فصل از رئال خواهد رفت.

رئال براي اينكه از شانس كوچكش براي رسيدن به نيمه نهايي جام حذفي استفاده كند، امشب چاره‌اي جز بازي تهاجمي در نوكمپ ندارد و به همين دليل مورينيو به احتمال زياد از تركيبي تهاجمي‌تر استفاده خواهد كرد. او در بازي مقابل بيلبائو هم تيمش را با 6 تغيير نسبت به بازي با بارسا به زمين فرستاد كه از جمله مي‌توان به نيمكت‌نشيني 3 بازيكن پرتغالي و حضور بازيكنان تكنيكي مثل اوزيل، كاكا و گرانرو اشاره كرد. در همين حال بارسا هم مثل همه بازي‌هاي ديگر با روحيه‌اي تهاجمي به زمين خواهد رفت. ايني‌يستا، هافبك بارسا در اين مورد مي‌گويد: « در اين بازي تماشاگرانمان از ما حمايت خواهند كرد و ما در بازي رفت نتيجه خوبي گرفته‌ايم، ولي اين هيچ معنايي ندارد. فوتبال قابل پيش‌بيني نيست و 90‌دقيقه از بازي بين 2تيم بزرگ باقي مانده است. ما براي پيروزي به زمين مي‌رويم. اگر براي تساوي بازي كنيم، مشكلات زيادي خواهيم داشت. مادريد براي پيروزي مي‌آيد و بازيكناني دارد كه قادر به انجام اين كار هستند.»

سه|ا|شنبه|ا|4|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن