تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820945100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عزيمت تيم ملي اسكي به مسابقات جهاني فرانسه


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: عزيمت تيم ملي اسكي به مسابقات جهاني فرانسه


تيم ملي اسكي آلپاين ايران، براي حضور در رقابت‌هاي قهرماني جهان به فرانسه عزيمت كرد.

مسابقات جهاني فرانسه 26 بهمن آغاز خواهد شد و نخستين نماينده اسكي ايران در روز نخست به مصاف حريفان خواهد رفت.

تيم ملي اسكي ايران پيش از آغاز رقابت‌ها، تمرينات خود را پيگيري مي‌كند.

مسابقات به مدت دو روز در منطقه وال ديزر فرانسه برگزار خواهد شد.

عليداد ساوه شمشكي، اميد تير، پوريا ساوه شمشكي، حسين ساوه شمشكي، ميترا كلهر، مرجان كلهر و فاطمه كيا دربند سري، ملي پوشان اعزامي به اين مسابقات هستند.

نارضايتي از بودجه‌

بودجه سالانه فدراسيون با يك فوتباليست درجه 3 ليگ برتري برابر است.‌

رستم كلهر سرمربي تيم اسكي آلپاين با بيان مطلب بالا درباره شرايط اسكي‌بازاني كه در جام جهاني اسكي آلپاين فرانسه حضور دارند، گفت: 21 نفر را به اردو دعوت كرديم. پس از غربال دعوت شدگان 4 نفر از آقايان و 3 نفر از بانوان را به جام جهاني اعزام كرديم.

وي گفت: اين رقابت‌ها با حضور 300 ورزشكار از 90 كشور در فرانسه و براي كسب سهميه المپيك 2010 ورزش‌هاي زمستاني در كانادا انجام مي‌شود.

وي درباره شرايط اسكي‌بازان اعزامي به فرانسه، گفت: كسب 2 سهميه براي تيم آلپاين قطعي شده است چرا كه تمام كشورهاي شركت‌كننده از سهميه‌هاي از پيش تعيين شده‌اي برخوردار هستند. تلاش خودمان را مي‌كنيم كه سهميه بيشتري را كسب كنيم.

وي درباره حمايت‌هاي سازمان تربيت‌بدني از اسكي، اظهار داشت: از شرايطي كه سازمان تربيت بدني براي فدراسيون اسكي ايجاد كرده، بسيار ناراضي هستم. بودجه فدراسيون به ‌اندازه يك فوتباليست درجه 3 ليگ برتري هم نيست. با 150 ميليون تومان بودجه‌اي كه برايمان در نظر گرفته شده، فقط مي‌توانيم يك اردوي استاندارد خارج كشور برگزار كنيم.

سرمربي تيم اسكي آلپاين تصريح كرد: بايد راه‌هاي درآمدزايي ديگري داشته باشيم، چرا كه با اين پول به هيچوجه نمي‌توان مديريت كرد. اگر در اسكي مي‌خواهيم به سطح بالايي برسيم، بايد هزينه كنيم.‌

وي درباره راه‌هاي درآمدزايي فدراسيون اسكي گفت: فدراسيون با برگزاري ليگ به صورت بين‌المللي و با دعوت از كشورهاي مطرح، به مسابقات جنبه رسمي بخشيده تا از طريق حاميان مالي مسابقات، كسب درآمد كند. وي گفت: يك دوره مسابقه بين‌المللي در اسفند برگزار مي‌كنيم و از كشورهاي سوئيس، فرانسه، اتريش، ايتاليا و.. براي حضور در اين مسابقات دعوت كرده‌ايم.





چهارشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن