تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805576994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي: مثلث شوم فتنه، انحراف و سلطه براي انتخابات مجلس برنامه دارد/ ليست نهايي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي به زودي به جبهه متحد اصولگرايي ارائه مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي: مثلث شوم فتنه، انحراف و سلطه براي انتخابات مجلس برنامه دارد/ ليست نهايي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي به زودي به جبهه متحد اصولگرايي ارائه مي‌شود
دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينكه مثلث شوم فتنه، انحراف و سلطه براي انتخابات مجلس نهم برنامه دارد، گفت: ليست نهايي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي به زودي به جبهه متحد اصولگرايي ارائه مي‌شود.
به گزارش خبرنگار احزاب «خبرگزاري دانشجو»، حسين فدايي پيش از ظهر امروز در نشست خبري در دفتر مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينكه انقلاب اسلامي ايران در روند رو به تكامل خود مراحل مختلفي را پشت سرگذاشته است، گفت: انقلاب اسلامي ايران بعد از گذشتن از گفتمان اقتصادي، سياسي شاهد كمرنگ شدن دغدغه‌هاي مهمي مانند گفتمان امام و انقلاب اسلامي بود.

وي با اشاره به نگراني دلسوزان انقلاب نسبت به فراموشي گفتمان انقلاب اسلامي گفت: دلسوزان نظام در حوزه عمل و برنامه ريزي و سياست اجرايي خواستار ايجاد گفتمان انقلاب اسلامي در كشور شدند و به اين ترتيب فصل جديدي در كشور رقم خورد و رويكرد جدي مردم و وفاداران به انقلاب اسلامي گفتمان انقلاب اسلامي شد.

فدايي ظهور و بروز اين رويكرد را در انتخابات شوراي شهر دوم، مجلس هشتم و انتخابات رياست جمهوري نهم و دهم دانست و خاطرنشان كرد: نگرش جديدي در اين رويكرد به نام اصولگرايي تحول‌خواه مورد توجه قرار گرفت.

دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در توضيح اين رويكرد افزود: اصولگرايي تحول‌خواه به اين معني است كه با پايبندي به اصول، ضرورت نوگرايي و تحول خواهي در حوزه برنامه ريزي اجرايي و سياست اجرايي، مديريت كشور را پيگيري مي كند.

وي با بيان اينكه اگر روند جديد را با مختصات كامل دنبال مي‌كرديم، ده‌ها برابر وضع موجود دستاورد داشتيم، افزود: به دليل وجود برخي مسائل با مشكلاتي مواجه شديم و مهم‌ترين عامل كه تلاش داشت مانع از ادامه اين روند شود، نظام سلطه بود كه با طراحي فتنه پس از انتخابات 22 خرداد 88، تلاش خود را در اين زمينه به كار گرفت كه خوشبختانه فتنه شوم با هوشياري، بصيرت و پيروي از رهبري توسط مردم خنثي شد.

فدايي با بيان اينكه فتنه شكست خورد اما نظام سلطه به دنبال بازسازي فتنه جديدي است، بيان داشت: طبق شواهد و قرائن موجود، ظرفيت جديدي توسط مثلث شوم، سلطه، فتنه و انحراف در حال شكل‌گيري است تا به اين ترتيب مانع از برگزاري انتخابات پرشور در كشور شود.

دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينكه اعضاي اين مثلث شوم مواضع مشتركي دارند، خاطرنشان كرد: فصل مشترك اين مثلث سياه نمايي اوضاع كشور، اختلاف بين مسئولان، ايجاد ياس و نااميدي بين مردم به منظور كاستن از شور و نشاط انتخاباتي است.

وي با بيان اينكه با توجه به شرايط تاريخي و رويكردي كه مردم در نهم دي سال 88 از خود در مقابل فتنه نشان دادند به طور قطع نقشه‌هاي ديگر فتنه گران نيز نقش بر آب خواهد شد، گفت: در اين شرايط با توجه به مطالبه اصلي مردم كه همان تكيه بر گفتمان امام (ره) و اصولگرايي در انديشه، نوگرايي و تحول خواهي در برنامه‌هاي اجرايي كشور است مي‌توان از گردنه‌هاي ديگر عبور كرد.

فدايي با تاكيد بر اينكه براي مجلس آينده بايد شاهد برنامه ريزي جدي وفاداران نظام باشيم، بيان داشت: تلاش مي‌كنيم با برنامه ريزي اصولگرايانه و توجه به مسئله تحول خواهي با آسيب شناسي جدي مجالس گذشته، مجلسي كه جايگاه آن در نظام و نوع تعامل آن در خدمت مردم و نظام باشد، بر روي كار آيد.

دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينكه احساس مي‌كنيم رويكرد مردم نيز در همين راستا تعريف مي‌شود، گفت: آنچه كه در اين ميان آفت به نظر مي‌رسد زاويه پيدا كردن از اصل گفتمان انقلاب اسلامي است.

وي با اشاره به اينكه جبهه متحد كفر و استكبار تلاش مي‌كنند مشكلاتي را براي كشور رقم زنند، ادامه داد: اگر وفاداران نظام به اين نكته‌ توجه داشته باشند به درستي متوجه مي‌شوند كه هرگونه اختلاف و ايجاد فاصله بين جبهه انقلاب به نفع دشمنان، فتنه و انحراف خواهد بود و نبايد گذاشت اين اتفاق رخ دهد.

فدايي با بيان اينكه دشمن تلاش مي‌كند در حال حاضر در جنگ نرم به خواسته‌هاي خود در كشور دست يابد، خاطرنشان كرد: چنانكه تيزبيني و بصيرت مردم و مسئولان در كنار آنها باشد هرگز به نتيجه نخواهد رسيد.

دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي وجود خلاء تحليل و بحران اخلاقي در بين كنش‌گران سياسي را يكي از آفت‌هاي مهم موجود در بين سياست‌مداران كشور دانست و گفت: اگر با بصيرت وارد صحنه شويم و اهداف دشمن را به خوبي ارزيابي كنيم طبيعتاً با استفاده از انسجام دروني روند رو به حركتي خواهيم داشت.

وي با بيان اينكه جمعيت ايثارگران تحول خواهي را يك باور مي‌دانند و در عرصه‌هاي مختلف اقتصادي، فرهنگي، مديريت اجرايي و قانون‌گذاري درصدد اجراي آن هستند، گفت: در بعد فرآيند قانون‌گذاري، نظارت و ضرورت اجتناب ناپذير هستيم و در اين منظر تلاش مي‌كنيم رويكرد مجلس نهم كه همان مجلس كارآمد است را پيگيري كنيم.

فدايي با بيان اينكه نماينده كارآمد، توانايي ايجاد مجلسي كارآمد را خواهد داشت، گفت: از نظر ما ويژگي‌ يك نماينده كارآمد صالح بودن، انقلابي، امانت‌دار، عاقل و متخصص است.

دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينكه از نظر ما نماينده كارآمد مي‌تواند رويكرد پيشرفت كشور را در مسير اصلي خود قرار دهد و به سرعت آن اضافه نمايد، گفت: در حوزه انديشه نوآوري، خلاقيت و حضور نمايندگاني با استعداد و در صحنه عمل هماهنگ و منسجم مي‌تواند مجلس نهم را مجلسي كارآمد براي كشور تعريف كند.

وي صالح بودن، بصير بودن، امانت‌دار، مردمي و پاك بودن را از جمله مهم‌ترين ويژگي‌هاي جمعيت ايثارگران براي معرفي كانديداها و اشخاص براي حضور در ليست اين تشكل دانست و خاطرنشان كرد: چنين نماينده‌اي مي‌تواند از مقبوليت و صلاحيت حضور در حوزه قانون‌گذاري كشور برخوردار بوده و به پيشرفت كشور كمك كند.

فدايي با بيان اينكه رويكردهاي سلبي نيز در تشخيص نماينده اصلح مورد توجه جمعيت ايثارگران قرار گرفته است، گفت: ضد استكبار، ظلم ستيز و فتنه ستيز و انحراف ستيز از ويژگي‌هاي سلبي است كه از نظر ما نماينده حائز الشرايطي به شمار آيد.

دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در عين حال تاكيد كرد: نماينده‌اي كه مخالف اغواگري، تطميع و مخالف زرق و برق دنيا باشد از نظر ما شايسته حضور در مجلس آتي است.

وي در ادامه اين نشست در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه اخيراً ليستي به عنوان ليست پيشنهادي جمعيت ايثارگران بر روي برخي از سايت‌هاي خبري قرار گرفته است، نظر شما در اين خصوص چيست و آيا در ليست نهايي خود از اعضاي جبهه پايداري نيز استفاده خواهيد كرد، گفت: ليستي كه شما عنوان كرديد را مشاهده نكردم و جمعيت ايثارگران در حال مشغول بررسي شرايط افراد براي قرار دادن در ليست پيشنهادي خود است.

فدايي با بيان اينكه بيش از 100 نفر از افرادي كه در حوزه اصولگرايي مطرح بودند مورد ارزيابي اعضاي جمعيت ايثارگران قرار گرفته‌اند، گفت: طبق آخرين اخبار اسامي افراد به چهل نفر رسيده است كه به دور از وابستگي به گروه‌هاي خاص اصولگرايي و با درنظرگرفتن دارا بودن شرايط و ويژگي‌هاي مورد نظر جمعيت ايثارگران به زودي به عنوان ليست نهايي اين تشكل به جبهه متحد اصولگرايي ارائه مي‌شوند.

دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در پاسخ به سوال يكي ديگر از خبرنگاران كه از وي درخصوص اظهارنظر اخير زاكاني مبني بر عدم حضور اسامي اعضاي جبهه متحد اصولگرايي در ساير ليست‌هاي اصولگرايان بيان داشت: در خصوص مواضع جبهه متحد اصولگرايي تنها آقاي ولايتي به عنوان سخنگو، حق اظهارنظر مواضع دارند و سخن اشخاص ديگري از درجه اعتبار برخوردار نيست.

وي در ادامه با بيان نظر شخصي خود در اين زمينه گفت: بناي اوليه جبهه متحد به اين صورت بود كه همه افراد اصولگرايي كه حائز شرايط اصولگرايي هستند در ليست جبهه متحد استفاده شوند.

فدايي با بيان اينكه داشتن شرايط ايجابي و سلبي مهم‌ترين ويژگي حضور اسامي افراد در ليست جبهه متحد است، خاطرنشان كرد: عضويت در گروهي خاص ملاك حضور افراد در ليست نهايي جبهه متحد نيست و لذا چنانچه بگويند چنين فردي به دليل عضويت در فلان گروه بايد در ليست نهايي جبهه اصولگرايان قرار گيرد، قابل قبول نيست.

دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه اعضاي جبهه ايستادگي اعلام كردند چنانچه اسامي آنها در ليست نهايي جبهه متحد اصولگرايي قرار نگيرد ليست جداگانه ارائه خواهند داد، گفت: اگر حضور داشتن به معناي حضور فيزيكي در جبهه اصولگرايان باشد همه افراد علاقه‌مند مي توانند در اين جبهه حضور داشته باشند.

وي با بيان اينكه امكان قرار گرفتن اسامي همه اصولگرايان در ليست نهايي آنها وجود ندارد، گفت: هر پيشنهادي كه در ساختار جبهه متحد اصولگرايي تعريف شده باشد و قابل طرح باشد به طور جدي در اين حوزه پيگيري مي‌شود.

فدايي با بيان اينكه چهار اصل مهم براي معرفي نمايندگان و قرار گرفتن در ليست نهايي جبهه متحد اصولگرايان وجود دارد، گفت: باور و اعتقاد به اسلام، باور و اعتقاد به انقلاب و نظام اسلامي و باور و اعتقاد به سيره و روش امام(ره)، قبول اصل ولايت فقيه و رهبر انقلاب به عنوان اصول ايجابي و ظلم ستيزي، انحراف ستيزي و فتنه ستيزي از ديگر ويژگي‌هاي سلبي است كه از نظر ما هر شخصي كه داراي چنين ويژگي باشد مي‌تواند براساس سه مولفه مصلحت فردي، كارآمدي و مقبوليت در ليست نهايي اصولگرايان قرار گيرد.

دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در همين زمينه افزود: افراد با توجه به صلاحيت‌ها و شرايط گفته شده بررسي مي‌شوند و كسي كه داراي امتيازات بالاتري باشد، در ليست نهايي قرار مي‌گيرد.

وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه شما از برنامه نظام سلطه براي انتخابات مجلس نهم و شواهد و قرائني در اين خصوص سخن گفتيد آيا اخبار خاصي در اين زمينه منتشر شده است، گفت: شواهد و قرائن و ارتباطات پشت صحنه‌اي در اين خصوص وجود دارد كه مسئولان امنيتي با بررسي آن به نتايج مفيدي دست يافته‌اند.

فدايي با بيان اينكه مثلث شوم فتنه، انحراف و نظام سلطه مواضع مشتركي را در خصوص انتخابات مجلس نهم دنبال مي‌كنند، خاطرنشان كرد: اخيراً اخباري مبني بر اينكه همسر دكتر فاطمي، به عنوان شخصي كه هماهنگي‌هايي را در اين زمينه انجام مي داده است توسط مسئولان امنيتي اعلام شده است كه نشان دهنده برنامه ريزي نظام سلطه براي انتخابات آتي مجلس است.

دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينكه به طور قطع با توجه به انسجام موجود آنها در اين زمينه موفق نخواهند بود، گفت: اما نبايد دشمن را دست كم گرفت و با ايجاد ساز و كاري متناسب و اصولي زمينه‌هاي وجود چنين مسائلي را از بين برد.

وي در پاسخ به سوال ديگر اين خبرنگار كه در خصوص مشاركت مردم در انتخابات و آمار نظرسنجي‌ها در اين خصوص سوال كرد، افزود: طبق آخرين نظرسنجي‌ها مشاركت مردم 60 درصد اعلام شده است كه به طور قطع اگر انتخابات به اوج خود برسد، به طور حتم شاهد افزايش نرخ مشاركت خواهيم بود.

فدايي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه برنامه خاصي براي نامزدهايي كه هزينه‌هاي هنگفتي را صرف فعاليت‌هاي انتخاباتي خود مي‌كنند در نظر گرفته شده است يا خير، گفت: در جبهه متحد اصولگرايي اين مسئله مطرح شد و قرار شد كساني كه هزينه هنگفتي را براي نامزدي خود هزينه مي‌كنند در ليست جبهه اصولگرايي قرار نگيرند.

دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينكه توجه به اين مسئله نيازمند نظارت دقيق دستگاه‌هاي موجود است، گفت: بايد قوانيني ايجاد شود كه طبق آن نمايندگاني كه خارج از عرف معمول هزينه‌هايي را براي انتخابات در نظر مي‌گيرند مورد بازخواست و يا عدم شركت در انتخابات قرار گيرند.

وي در خصوص شركت اصلاح طلبان در انتخابات كه سوال يكي از خبرنگاران بود، اظهار داشت: طي چند روز گذشته شاهد اظهارنظرهاي اصلاح طلبان در خصوص انتخابات اخير و شركت پرشور آنها بوده‌ايم.

فدايي افزود: جرياني كه پايگاه گذشته آن به نام اصلاحات بوده است، به دليل وجود برخي از مسائل و موضع گيري‌ها به خصوص در فتنه اخير از ريزش در بين افكار عمومي برخوردار شده است بنابراين اصلاح طلبان با بازتعريف جديدي از خود و در نظرگرفتن شرايط موجود مي‌توانند در صحنه رقابت سياسي شركت كنند.

دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينكه حضور در انتخابات لزوماً مبتني بر قرار گرفتن در ليست مشترك و واحدي نيست، گفت: اگر بتوانيم الزامات رقابت را كه باعث اميد و نشاط در بين مردم مي‌شود، ايجاد كنيم، اشخاصي كه حتي در ليست وجود ندارند مي‌توانند در اين رقابت حاضر شوند.

وي در پاسخ به سوال ديگر خبرنگاري در خصوص عملكرد مجلس هشتم گفت: به نظر ما چه دولت اصولگرايي و چه مجلس اصولگرايي متناسب با انتظارات مردم حركت نكرده است.

فدايي با بيان اينكه با انسجام نيروهاي اصولگرايي اميدواريم انتظارات مردم در مجلس نهم تحقق بيابد، خاطرنشان كرد: با هم افزايي ظرفيت‌هاي اصولگرايان مي‌توانيم مجلس خوبي را در آينده داشته باشيم.

دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينكه اخباري مبني بر تشكيل جبهه جديدي به نام بصيرت و بيداري توسط آقاي صدر، در حال شكل‌گيري است، نظر شما در اين خصوص چيست، گفت: در آستانه انتخابات شاهد شكل‌گيري تشكل‌ها و گروه‌هاي مختلفي هستيم اما چيزي كه در اين ميان بايد مورد توجه قرار گيرد كمك تشكل‌ها و گروه‌ها به بالا بردن و تقويت وحدت و دوري آنها از دامن زدن به اختلافات است.

سه|ا|شنبه|ا|27|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 261]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن