تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813219086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در پاسخ به مهر اعلام شد:شرايط واگذاري100هزار كارت اعتباري كارگران/ ارائه آمار جديد اشتغالي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در پاسخ به مهر اعلام شد:شرايط واگذاري100هزار كارت اعتباري كارگران/ ارائه آمار جديد اشتغالي
شرايط واگذاري100هزار كارت اعتباري كارگران/ ارائه آمار جديد اشتغالي
وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با اعلام اينكه در فاز اول واگذاري كارت اعتباري كارگران 3 بانك مشاركت خواهند داشت، از ارائه اولين آمار اشتغال زايي امسال تا اوايل بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا شيخ الاسلامي امروز سه شنبه در حاشيه گردهمايي مديران سازمان آموزش و فني و حرفه اي كشور و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص زمانبندي صورت گرفته و آخرين اقدامات براي واگذاري 100 هزار كارت اعتباري خريد 1.5 ميليون توماني كارگران تا پايان سال جاري، گفت: 3 بانك توسعه تعاون، رفاه كارگران و قرض الحسنه مهر ايران متولي اين موضوع هستند.

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با اعلام اينكه در گام نخست 100هزار نفر كارگر تحت پوشش قرار خواهند گرفت، در ارتباط با نحوه اولويت بندي كارگران براي دريافت كارت هاي اعتباري، اظهار داشت: در مرحله نخست كارگراني كه در مشاغل سخت مانند معادن ذغال سنگ كرمان هستند تحت پوشش قرار مي گيرند.

شيخ الاسلامي با تاكيد بر اين موضوع كه در مراحل بعدي، ديگر كارگران تحت پوشش طرح واگذاري كارت هاي اعتباري خريد قرار مي گيرند، بيان داشت: واگذاري كارت هاي اعتباري خريد كارگران يك برنامه درازمدت است اما در حال حاضر مرحله نخست آن انجام مي شود.

وي همچنين در ارتباط با توزيع سهام عدالت كارگران، گفت: عرضه سهام عدالت از طريق بورس انجام مي شود كه وزارتخانه در اين چرخه قرار ندارد و فقط موضوع توزيع اين سهام را پيگيري خواهد كرد.

وزير تعاون كار و رفاه اجتماعي همچنين به موضوع اجراي طرح مشاغل خانگي اشاره كرد و گفت: با اعتبار 2هزار ميليارد توماني كه از طريق سيستم بانكي در اختيار طرح مشاغل خانگي قرار گرفت تا پايان سال جاري 700هزار شغل خانگي در كشور ايجاد مي شود.

به گفته شيخ الاسلامي، متوسط ايجاد هر شغل در مشاغل خانگي 3 ميليون تومان است كه سيستم بانكي قول مساعد داده اين تسهيلات تا 22 بهمن ماه امسال به اين طرح تخصيص يابد.

وي همچنين در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار مهر در زمينه وضعيت مشاغل ايجاد شده در 10 ماهه گذشته از سال، گفت: هنوز آماري در اين خصوص ارائه نشده است اما وزارتخانه موضوع اعتبار سنجي اين نوع مشاغل را با اعزام كارشناسان به استان هاي كشور پيگيري مي كند.

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي اين مطلب را نيز افزود كه تا اوايل بهمن ماه سال جاري اشتغال ايجاد شده در 10 ماهه نخست امسال اعلام خواهد شد.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|27|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن