تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813136643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا:قيام عاشورا غم‌بارترين تراژدي عالم است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا:قيام عاشورا غم‌بارترين تراژدي عالم است
خبرگزاري فارس: مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا گفت:‌ قيام عاشورا سرشار از درس‌هاي انقلابي و انساني و غم‌بارترين تراژدي عالم است.


به گزارش خبرگزاري فارس از ابهر، سردار سرلشگر سيد يحيي رحيم صفوي ظهر امروز در مراسم عزاداري اربعين حسيني در ابهر اظهار داشت: تمام موجودات جهان بر مبناي برنامه خداوند متعال در حركت هستند و بر ماست كه با قرار گرفتن در راستاي اراده الهي، آنچه كه وظيفه ماست انجام دهيم.
وي در ادامه با بيان خاطراتي از دلاورمردي‌هاي رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت‌: كربلاي ايران و جانفشاني‌هاي غيور مردان ايران اسلامي‌ در راستاي كربلاي امام حسين(ع) معنا و مفهوم پيدا مي‌كند.
صفوي به جايگاه نهضت عاشورا در استقامت و پيروزي مردم ايران در برابر توطئه‌هاي دشمنان اشاره و اظهار داشت: امروز با گذشت نزديك به 1369 سال، قيام عاشورا همچنان پر رمز ‌و‌ راز و شورآفرين باقي مانده و مملو از درس‌هاي عبرت آموز براي مردم همه دوران‌ها و عرصه‌هاست.
مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا افزود: قيام عاشورا سرشار از درس‌هاي انقلابي و انساني و غم‌بارترين تراژدي عالم است.
وي در ادامه مودت و دوستي اهل‌بيت را واجب دانسته و ابراز داشت‌: مودت و دوستي اهل‌بيت، پيروي كردن از آنهاست.
صفوي، قيام عليه باطل و مبارزه با حكومت ظالم را از جمله اهداف قيام امام حسين(ع) عنوان كرده و ابراز داشت: عدالت‌گرايي و برپاداشتن قسط، هدايت‌گري و نجات بخشي و اصلاح دين از ديگر اهداف قيام امام حسين(ع) است.
وي افزود: ‌ائمه اطهار(ع)همواره با هدف برپايي عدالت، درصدد هدايت انسان‌ها به راه كمال و سعادت آخرت بوده‌اند.
مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا در ادامه به بررسي اهداف قيام امام زمان(عج) پرداخته و ابراز داشت‌: حق‌گرايي و محو ‌تمامي حكومت‌هاي باطل، عدالت‌گستري، ظلم‌ستيزي و هدايت‌گري از جمله اهداف قيام حضرت‌ولي‌عصر(عج) است.
وي افزود: حضرت مهدي(عج) مظهر عدالت‌گستري است و عدالت تنها با ظهور آن حضرت در مقياس جهاني معنا پيدا خواهد كرد.
صفوي يكي از وجوه ممتاز ظهور حضرت ولي‌عصر(عج) را هدايت مردم به سوي توحيد عنوان كرده و اظهار داشت: رساندن مردم به قله‌هاي رفيع كمال و رشد تحت احكام و دستورات الهي، تنها با ظهور آن حضرت شكل خواهد گرفت.
وي با بيان اينكه برنامه‌هاي امام زمان(عج) تنها در جهت ارتباط مردم با خداوند متعال است، ابراز داشت: دولت حضرت ولي‌عصر(عج)، بزرگترين و تاثيرگذارترين حكومت جهاني خواهد بود.
اين مقام مسئول در ادامه اظهار داشت:‌ نهضت سرخ اباعبدلله‌الحسين(ع) و انقلاب سبز امام زمان(عج) از وجوه و ابعاد مشتركي برخوردار است كه مي‌توان اين اشتراك را در اهداف اين دو بزرگوار مشاهده كرد.
صفوي در پايان با اشاره به نقش مردم در ايستادگي و مقاومت در برابر دشمن ابراز داشت: مردم ايران بايد با افزايش سطح ايمان و دانش خود اجازه زورگويي و تجاوز را به بدخواهان اين نظام ندهند.
انتهاي پيام/ب20

دوشنبه|ا|28|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن