تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814700286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اظهار نظر ضرغامي درباره صرفا‌جهت‌اطلاع


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: اظهار نظر ضرغامي درباره صرفا‌جهت‌اطلاع
اظهار نظر ضرغامي درباره "صرفاً جهت اطلاع" و ظرفيت نداشتن شهرك سينمايي غزالي در گفتگو با مهر، لغو قراردادها در شبكه مستند، منتفي شدن ساخت مجموعه "پايتخت ۲" و راه‌اندازي اتاق پژوهش در شبكه دو از نكات خواندني هفته گذشته سازمان صدا و سيما بوده است.

به گزارش مهر، عزت‌الله ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما هفته گذشته در گفتگو با خبرگزاري مهر تاكيد كرد انتقادهاي "صرفاً جهت اطلاع" از برنامه‌هاي تلويزيوني دليل بر ضعف آثار نيست، بلكه نشان‌دهنده آزادي است.

- ضرغامي در گفتگويي ديگر با خبرگزاري مهر با اشاره به اينكه كمبود اعتبار مانع خريد زمين‌هاي دكور "مختارنامه" شد، گفت: مجموعه غزالي ديگر ظرفيت كارهاي بعدي را به لحاظ سرمايه‌گذاري ندارد. اميدواريم از اين به بعد سرمايه گذاري‌ها و دكورها براي خودمان ثابت بماند.

- رئيس رسانه ملي هفته گذشته از عوامل مجموعه تلويزيوني "مختارنامه" تقدير كرد. وي در اين نشست تاكيد كرد اين مجموعه ترازي از قابليت‌هاي نمايشي جمهوري اسلامي را به تصوير كشيد و آن را افتخار جمهوري اسلامي ايران مي‌دانيم.

- داود ميرباقري، كارگردان مجموعه "مختارنامه" هم گفت: با همراهي دوستان در حوزه مديريت باعث شد ما به لحظات نابي دست پيدا كنيم كه البته مي‌توانست تعدادش بيشتر و بهتر باشد. اميدوارم اگر مجالي باشد در كار بعدي اين اتفاق بيافتد.

- فريبرز عرب‌نيا بازيگر نقش مختار مجموعه تلويزيوني "مختارنامه" ضمن قدرداني از حمايت مسئولان براي ساخت اين پروژه گفت: اميدوارم همواره شاهد مديريت كلان در فرهنگ باشيم.

- رضا پورحسين مدير شبكه مستند هفته گذشته با اعلام اين كه اين شبكه در حال توليد برنامه‌هاي متنوعي در زمينه‌هاي علمي، ‌اجتماعي،‌ فرهنگي، سياسي و دفاع مقدس است، گفت:‌ خريد آثاري از مستندسازان و همچنين تدارك براي تهيه‌ برنامه‌هايي بر اساس توليدات خارجي، در دستور كار ما قرار دارد و سعي كرديم به موضوع‌هاي مختلف در شبكه‌ مستند ‌بپردازيم
وي در ادامه عنوان كرد:‌ ميزان قابل توجهي از آثاري كه در شبكه مستند پخش مي‌شود،‌ از آرشيو و كارهاي توليدي شبكه‌ها استفاده مي‌شود،‌ ولي به تدريج با توليدات خودمان از ميزان اين آثار كم مي‌شود و توليدات خود شبكه و توليدات خريداري شده داخلي و خارجي بيشتر پخش خواهد شد.

- ساخت مجموعه تلويزيوني "پايتخت ۲" كه قرار بود براي نوروز ۹۱ براي شبكه يك توليد شود، منتفي شد. محسن تنابنده؛ نويسنده و بازيگر اين سريال در اين باره گفت: اين مسئله به خاطر متن سريال نيست، بلكه به دليل تداخل كاري من است كه در فيلم مجيد مجيدي هم حضور دارم.

- هفته گذشته اتاق پژوهش در شبكه دو با همكاري اداره كل آموزش و پژوهش سيما راه‌اندازي شد.

- هفته گذشته خبري مبني بر لغو قراردادهاي مستندسازان در شبكه مستند شنيده شد. انجمن تهيه كنندگان سينماي مستند ايران و انجمن مستندسازان سينماي ايران در بيانيه‌اي مشترك مراتب اعتراض خود نسبت به توقف روند توليد فيلم‌هاي مستند در شبكه مستند را به رئيس سازمان صداوسيما اعلام كرده و نوشتند: خوش‌بيني مستندسازان جاي خود را به ياس داده است.

- حسن اسلامي مهر، رئيس مركز سيما فيلم از توليد سه مجموعه "خواجه نصيرالدين طوسي"، "پورياي ولي" و "سلمان فارسي" خبر داد.

- الهام حميدي؛ بازيگر نقش همسر شهيد بابايي در مجموعه "شوق پرواز" گفت: خوشحالم كه پس از اتمام سريال "شوق پرواز" در هر هفته، دختر شهيد بابايي به من پيامك مي‌دهد و از بازي من تشكر مي‌كند. براي من همين كافي است كه توانستم نقشي بازي كنم كه مورد رضايت خانواده شهيد بابايي قرار بگيرد.

- همايون ارشادي؛ بازيگر نقش سرهنگ در سريال "تا ثريا" هفته گذشته گفت:‌ "تا ثريا" برايم تجربه‌ خيلي خوبي بود.
وي درباره‌ بازخوردهاي اين مجموعه افزود: من به عنوان بازيگر،‌ به خاطر مشغله‌ كاري نتوانستم همه‌ قسمت‌ها را دنبال كنم و به همين دليل نمي‌توانم قضاوت كنم كه چطور بوده است. اين سئوال را بايد از مردم پرسيد كه پاي تلويزيون مي‌نشينند و آن را تعقيب مي‌كنند.

- هفته گذشته علي دارابي، معاون سيما از عوامل مجموعه تلويزيوني "فرات" تجليل كرد. وي در نشست تجليل از عوامل مجموعه "فرات" گفت: مردم بايد سلايق و گرايش‌هاي مختلف را در رسانه ببينند و سيما از اين سلايق و گرايش‌ها در برنامه‌سازي استقبال مي‌كند.

- در حالي كه تلويزيون چندي است از اعلام آمار رسمي تعداد بينندگان سريال‌ها و ميزان رضايتمندي از اين آثار خودداري مي‌كند، معاون سيما در اقدامي كه ديگر كمتر شاهد آن هستيم، اعلام كرد كه ۸۵ درصد از مخاطبان از سريال "فرات" رضايت داشتند. با اين حال تعداد مخاطبان سريال محرم شبكه دو، باز هم از سوي معاون سيما اعلام نشده و تنها به ذكر ميزان رضايتمندي اكتفا شده است.

- ادامه مجموعه تلويزيوني "عمليات ۱۲۵" به تهيه‌كنندگي داود هاشمي و كارگرداني مسعود آب‌پرور از ‌ ارديبهشت ۹۱ از سر گرفته مي‌شود. تصويربرداري سري سوم اين مجموعه به دليل مشكلات مالي، از ابتداي دي ماه متوقف شده است.

صحنه‌هاي باقيمانده از سري سوم "عمليات ۱۲۵"، صحنه‌هاي خارجي مربوط به چند عمليات هستند كه به دليل مساعد نبودن شرايط آب و هوايي ضبط نشده بودند. پيش‌بيني مي‌شود تصويربرداري بخش‌هاي باقي مانده، حدود يك تا دو ماه طول بكشد.

پنجشنبه|ا|15|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن