تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812664486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90
خسرو حيدري هافبك تيم فوتبال استقلال:
هم ما،هم سپاهان پيروزي مي خواهيم

خسرو حيدري هافبك تيم فوتبال استقلال با اشاره به شرايط آرماني اين تيم، هدف اصلي آبي پوشان در مصاف با سپاهان را كسب سه امتياز عنوان كرد.
حيدري ضمن بيان اين مطلب با اشاره به فعاليت آبي پوشان در تعطيلات نيم فصل ليگ برتر افزود: در تركيه اردوي خيلي خوبي داشتيم و توانستيم از تعطيلات به نحو احسن استفاده كنيم و به هدف مان برسيم.
وي در خصوص ديدار تيمش مقابل سپاهان در شروع دوباره مسابقات ليگ برتر گفت: هميشه ديدارهاي سپاهان و استقلال جذاب بوده است و تماشاگران زيادي را به ورزشگاه مي كشاند.
وي خاطرنشان كرد: سپاهان چون در خانه بازي مي كند براي پيروزي به مصاف استقلال خواهد آمد اما ما هم با توجه به تمرينات و اردوي خوبي كه در تركيه پشت سرگذاشته ايم به شرايط ايده ال رسيده و صددرصد براي كسب 3 امتياز به اصفهان خواهيم رفت.
وي تصريح كرد: با رسيدن به پيروزي در اين مسابقه علاوه بر حفظ صدر جدول يك گام ديگر به قهرماني نزديك مي شويم. در مجموع فكر مي كنم اين بازي يكي از زيباترين ديدارهاي امسال ليگ خواهد بود كه اميدوارم با كمك هواداران با پيروزي آن را پشت سربگذاريم.

مجتبي جباري هافبك تيم استقلال:
استقلال براي برد به ميدان مي رود

مجتبي جباري هافبك تيم فوتبال استقلال تهران بازي امروز تيمش مقابل سپاهان اصفهان را بازي سختي دانست اما تاكيد كرد كه استقلال در اين بازي براي برد و كسب سه امتياز به زمين مي رود.
وي در مورد زمان بازگشتش به اين تيم، گفت: در حال حاضر شرايط جسماني خوبي را پشت سر مي گذارم و اميدوارم بتوانم براي بازي در مقابل مس، به آمادگي كامل برسم.
وي افزود: تمرينات خوبي را زير نظر نوروزي، پزشك تيم استقلال مي گذرانم.
وي در ادامه در مورد بازي تيمش تيم مقابل سپاهان، اظهار داشت: تيم سپاهان از قدرت هاي فوتبال ايران است و اميدوارم بازيكنان غايب تيم بتوانند خود را به بازي امروز برسانند.

تمرين اوت اندازي عليزاده در تمرين استقلال
يك تاكتيك محتمل استقلال مقابل سپاهان

تمرين تيم فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه شهيد دستگردي بدون حضور تماشاگران و در سكوت برگزار شد اما حضور مجتبي جباري بازيكن مصدوم اين تيم فضاي تمرين را تغيير داد.
گفتني است بازيكنان تيم استقلال پس از تمرين گرم كردن، دويدن بازيكنان و حركات كششي، بازي آقا وسط را زير نظر كادر فني انجام دادند. در ادامه تمرينات اين تيم و به منظور افزايش روحيه، بازيكنان استقلال به دو گروه تقسيم شدند و يك بازي دوستانه را انجام دادند.
اشكان نامداري، دروازه بان استقلال به صورت اختصاصي زير نظر حميد بابازاده، مربي دروازه بانان و مجتبي جباري بازيكن مصدوم اين تيم نيز به صورت خصوصي زير نظر دكتر نورزوي پزشك تيم تمرين پرداخت.در اين تمرين همچنين علي عليزاده مهاجم تيم استقلال تهران نيز تمرين اوت اندازي را انجام داد. تمرين تيم استقلال تهران بدون حضور بازيكنان ملي پوش برگزار شد و ابراهيم تقي پور،فرهاد مجيدي و هاشم بيگ زاده نيز از ديگر غايبان اين تمرين بودند.

ورزشگاه آزادي ميزبان ديدار
فوتسال ايران - برزيل
ديدار دوستانه تيم ملي فوتسال ايران و برزيل در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود.
گفتني است تيم ملي فوتسال برزيل 18 اسفند 87 جهت انجام دو ديدار دوستانه با تيم ملي به ايران سفر خواهد كرد و اين ديدار دوستانه در سالن 12 هزار نفري ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد. فوتساليست هاي ايران تمرينات خود را در 19 و 20 اسفندماه زير نظر كادر فني پيگيري كرده و 21 اسفند با برزيل بازي خواهند كرد.

پيروزي پرگل فولاد خوزستان مقابل پيام مشهد

تيم فولاد خوزستان با نتيجه 3 بر صفر برابر پيام مشهد به برتري رسيد.
گفتني است اين ديدار در ورزشگاه تختي اهواز و در حضور حدود 3 هزار تماشاگر برگزار شد.سعيد رمضاني در دقيقه 23 و 78 از روي نقطه پنالتي و سيامك سرلك در دقيقه 48 براي فولاد خوزستان گلزني كردند.با اين پيروزي فولاد خوزستان 28 امتيازي شد و به طور موقت به رده ششم جدول رده بندي صعود كرد. پيام مشهد نيز با 15 امتياز در مكان هفدهم باقي ماند.

برتري ابومسلم برابر پاس همدان
با درخشش اولروم

تيم فوتبال ابومسلم مشهد در هفته بيستم ليگ برتر ايران برابر تيم پاس همدان به پيروزي رسيد.
گفتني است تيم هاي فوتبال ابومسلم و پاس در هفته بيستم مسابقات ليگ برتر ايران در ورزشگاه ثامن مشهد با يكديگر ديدار كردند كه در پايان ابومسلم با نتيجه 2 بريك به پيروزي رسيد.عرفان اولروم در دقايق 30 و 72 براي ابومسلم و اميد ابوالحسني در دقيقه 90براي پاس گلزني كردند.

تساوي راه آهن مقابل استقلال اهواز
در دقايق پاياني

ديدار تيم هاي راه آهن و استقلال اهواز با نتيجه 2 بر 2 به پايان رسيد.
گفتني است ديدار تيم هاي راه آهن و استقلال اهواز در ورزشگاه اكباتان برگزار شد. در اين مسابقه ابتدا در دقيقه 22 علي يحيي نژاد گل استقلال اهواز را به ثمر رساند اما در دقيقه 30 مجتبي زارعي گل تساوي راه اهن را به ثمر رساند. در دقيقه 48 حميد رضا رجبي گل دوم آبي پوشان اهوازي را به ثمر رساند.بازي با همين نتيجه رو به پايان بود كه در دقيقه 88 محسن ميرآبي گل تساوي را براي راه آهن وارد دروازه كرد.

بازي ايران با چين به صورت رفت وبرگشت
قطعي شد

محمد منصور عظيم زاده رييس كميته بين الملل فدراسيون فوتبال از قطعي شدن بازي تداركاتي تيم ملي فوتبال ايران در تاريخ 20 دي ماه جاري در ورزشگاه آزادي تهران و به صورت رفت و برگشت خبر داد.
وي گفت:تيم ملي 20 دي ماه در ورزشگاه آزاداي به مصاف چين مي رود. اين بازي از سوي كادر فني براي شبيه سازي قبل از بازي كره جنوبي درخواست شده بود كه با ارتباط مستقيم امور بين الملل با فدراسيون چين، به صورت رفت و برگشت توافق شده است.
وي با بيان اينكه بازي برگشت نيز در كشور چين و قبل از بازي با كره شمالي انجام خواهد شد، افزود: در ديدار برگشت براي تطبيق با چمن مصنوعي ورزشگاه كره شمالي از امكانات كمپ چين استفاده خواهد شد.

آخرين تمرين پرسپوليس پيش از بازي با ملوان
تمرينات ويژه براي كريمي،پتروويچ، و بادامكي

آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پيش از بازي برابر ملوان بندرانزلي در زمين شماره دو مجموعه ورزشي راه آهن برگزار شد.
گفتني است اين تمرين كه قرار بود از ساعت 11 آغاز شود با 30 دقيقه تاخير و از ساعت 11 و 30 دقيقه با برگزاري كلاس آموزشي - توجيهي پيرواني براي بازيكنان به مدت 20 دقيقه آغاز شد. بازيكنان در ابتداي تمرين به مدت 30 دقيقه زيرنظر پرويز كماسي مشغول گرم كردن بدن هاي خود و انجام حركاتي چون حركات كششي، استارت هاي كوتاه و بلند و عبور از موانع پرداختند. پس از اين تمرين طبق روال گذشته بازيكنان توسط پيرواني به سه گروه هفت نفره تقسيم شدند و در سه قسمت زمين به مدت 30 دقيقه به تمرين آقاوسط پرداختند. برنامه بعدي تمريني بازيكنان پرسپوليس سانتر از جناحين و ضربه به سمت دروازه بود كه در اين تمرين پيرواني بازيكنان را به دو گروه عناصرهجومي و دفاعي تقسيم كرد و آنها در دو نيمه زمين زيرنظر سعداوي و پيرواني تمرين مي كردند.تمرين ديروز بازيكنان پرسپوليس با سرد كردن بدن هاي بازيكنان تحت نظر پرويز كماسي پايان يافت. پيرواني در پايان تمرينات براي علي كريمي، ايوان پتروويچ، حميدرضا علي عسگر و حسين بادامكي تمرين زدن ضربات ايستگاهي را در نظر گرفت.احمدرضا عابدزاده نيز در طول تمرينات برنامه هاي تمريني ويژه اي را براي دروازه بان هاي پرسپوليس در نظر گرفت. تنها غايب تمرين محمود خوردبين سرپرست اين تيم به همراه پژمان نوري و مازيار زارع بازيكنان ملي پوش اين تيم بودند.

مجيدي اجازه خروج از امارات را پيدا نكرد
فرهاد مجيدي مهاجم تيم فوتبال استقلال كه پس از سپري كردن تعطيلات ميان فصل در امارات قصد بازگشت به ايران را داشت در فرودگاه دبي با مشكلاتي مواجه شد كه هنوز برطرف نشده است.
به گزارش مهر، فرهاد مجيدي كه با هماهنگي مسئولان باشگاه استقلال و كادر فني تيم فوتبال اين باشگاه براي گذراندن تعطيلات نيم فصل از رفتن به اردوي تركيه معاف شده بود و به امارات سفر كرده بود، هنگام بازگشت از اين كشور با مشكلي از سوي مسئولان باشگاه النصر مواجه شد.
ماجرا از اين قرار بود كه فرهاد مجيدي در آخرين حضور خود در فوتبال امارات عضو تيم النصر اين كشور بود و قراردادي دوساله با اين تيم داشت اما در پايان سال اول به دنبال بروز برخي مشكلات ادامه همكاري ميسر نشد. بازيكن ايراني النصر نيز كه مبلغي نزديك به يك ميليون دلار از اين باشگاه طلب داشت ناچار شد براي دريافت مطالباتش به فيفا شكايت كند.اين پرونده در شرايطي هنوز مختومه نشده است كه مسئولان باشگاه النصر بارها از مجيدي خواسته بودند از شكايت خود صرفنظر كند اما مهاجم استقلال حاضر به رضايت نشده بود. در سفر اخير مجيدي به امارات و زماني كه او قصد بازگشت به ايران را داشت در فرودگاه مانع از خروجش شدند و اعلام كردند باشگاه النصر ويزاي اقامت شما را باطل كرده و براي اقامت خانواده تان در امارات بايد ويزاي كار جديد داشته باشيد.از آنجا كه خانواده مجيدي ساكن امارات هستند و تا به حال با ويزاي كار اين بازيكن اقامت داشتند، با باطل شدن اين اقامت از سوي باشگاه النصر حالا مجيدي بايد به دنبال راه حل ديگري باشد. به همين خاطر اين بازيكن به دنبال امور اداري است تا مشكل خود را حل كند و هر چه زودتر به ايران بازگردد.

غلامحسين پيرواني سرمربي تيم شهيد سپاسي:
چرا بايد نااميد باشيم

غلامحسين پيرواني درباره اميدش به موفقيت تيم مقاومت در بازي مقابل مس گفت: چرا بايد نااميد باشيم، طبيعي است كه با اميدواري به ميدان مي رويم و تمام تلاش خود را انجام مي دهيم تا امتياز كسب كنيم.
وي افزود: البته بازي در خانه مس برگزار مي شود و اين تيم از مربي و بازيكنان بسيار خوبي برخوردار است با اين حال بازيكنان جوان مقاومت نيز در اين فصل چيزي از ستاره هاي تيم هاي بزرگ ليگ برتري كم نداشتند و ايمان داشته باشيد كه در نيم فصل دوم نيز موفق خواهند بود.
وي درباره رويارويي دو مربي كه هر دو از گزينه هاي تيم اميد هستند نيز گفت: واقعا اين موضوعي نيست كه به آن فكر كنم، بي ترديد همان اندازه كه من به مقاومت فكر مي كنم، مظلومي هم به مس فكر مي كند. مهم نتيجه اين بازي است، ضمن آنكه من براي تمامي همكارانم احترام قائل هستم.
وي درباره تعطيلات ليگ برتر نيز گفت: در هر صورت اين تعطيلات براي تيم ملي بوده و تا اندازه اي طبيعي است اما، اميدوارم نظم ليگ نيز دچار مشكل نشود.

قلعه نوعي اميدوار به كسب 3 امتياز بازي سپاهان

امير قلعه نوعي سر مربي تيم فوتبال استقلال تهران در بازي امروزاين تيم مقابل سپاهان، اميدوار به كسب هر 3 امتياز اين بازي دارد.
وي در اين خصوص اظهار داشت: تيم استقلال با روحيه بالا به مصاف سپاهان مي رود.
وي در خصوص علت نبود حضور بعضي از بازيكنان اين تيم در تمرين هاي اخير استقلال افزود: بيگ زاده و تقي پور به دليل مصدوميت در تمرين هاي استقلال شركت نكردند و فرهاد مجيدي نيز در دبي به سر مي برد.
وي در مورد حضور مجدد مجتبي جباري در تيم گفت: جباري زير نظر پزشك استقلال به تمرينات خود ادامه مي دهد و پس از بازي با مس آمادگي بازگشت به تيم را دارد.
وي به انگيزه بالاي تيم ها دربازي مقابل استقلال اشاره كرد و تصريح كرد:استقلال امروز بازي سختي را مقابل سپاهان دارد. سپاهان از تيم هاي حرفه اي ليگ است كه اميدوارم تيم ما 3 امتياز اين بازي را كسب كند.

پيشتازي فارس درليگ فوتسال بسيج

هفته چهارم ازمسابقات ليگ فوتسال بسيج درگروه جنوب درشهر دزفول برگزارشد.
به گزارش روابط عمومي سازمان ورزش بسيج 96فوتساليست در قالب 6تيم ازاستان هاي هرمزگان،فارس،خوزستان ،اصفهان،قم وچهارمحال وبختياري به مصاف يكديگررفتند كه درپايان تيم فارس باكسب18امتيازعنوان نخست را در اين گروه كسب كرد.اصفهان با17امتيازبرسكوي دوم قرارگرفت وتيم هاي خوزستان وقم مشتركابا13امتيازدرجايگاه سوم ايستادند.

جامعه ورزش جنايات ددمنشانه صهيونيست ها را محكوم كرد

جامعه ورزش صبح ديروز با حضور گسترده در تجمع اعتراض آميز مردم تهران در ميدان فلسطين،جنايات ددمنشانه رژيم صهيونيستي در نوار غزه را محكوم كردند.
گفتني است جامعه ورزش صبح ديروز همگام با ديگر اقشار تهراني با حضوري گسترده در تجمع اعتراض آميز مردم عليه جنايات و وحشي گري هاي رژيم غاصب اسرائيل در نوار غزه و به خاك و خون كشيدن مردم بيگناه فلسطيني، اين جنايات را محكوم كرده و خواهان جلوگيري از اعمال ضد انساني صهيونيست هاازسوي مجامع جهاني شدند.معاونان و مديران كل ستادي سازمان و بويژه ميرمهدي نجفي، كيومرث هاشمي، محمد هادي حسام، احمد ارشدي و ساور (معاونان سازمان ) بهرام افشارزاده دبير كل كميته ملي المپيك ، روساي فدراسيون هاي واليبال، ورزشهاي همگاني ، روستايي و ... به همراه مربيان ، قهرمانان و پيشكسوتان ورزش با حضور يكپارچه در ميدان فلسطين در محكوميت جنايات صهيونيست ها فرياد برآورده و با ملت فلسطين همدردي كردند.

قهرماني تيم هاي پيام تهران و صنعت گازسرخس درمسابقات پينگ پنگ جانبازان

ششمين دوره مسابقات پينگ پنگ جانبازان و معلولين باشگاههاي كشور با برتري تيم هاي پيام تهران در قسمت ايستاده و صنعت گاز سرخس در قسمت نشست به پايان رسيد.
به گزارش فدراسيون جانبازان و معلولين ششمين دوره مسابقات قهرماني پينگ پنگ جانبازان و معلولين باشگاه هاي كشور كه از ششم دي ماه در دو گروه ايستاده و نشسته در مشهد مقدس آغاز شده بود، به كار خود پايان داد.

با حضور 20 ورزشكار
مسابقات انتخابي تيم ملي پينگ پنگ برگزار مي شود
پيكارهاي انتخابي تيم ملي پينگ پنگ ازامروز با حضور 20 بازيكن در آكادمي بين المللي پينگ پنگ تهران آغاز مي شود.
گفتني است رقابت هاي انتخابي تيم ملي پينگ پنگ به منظور معرفي چهارملي پوش اين رشته براي شركت در مسابقات جهاني ژاپن برگزارخواهد شد.
محمدرضااخلاق پسند،نوشاد عالميان،افشين نوروزي، زمان ملا،عارف احمدي فر،واحد مالميري، اكبر بهمني، رضا فرجي، محمد فرقداني، محمد اكبري، مهران احدي، شهرام سربخشيان، محمد صمدآبادي، مجتبي اميني، محمد بايرامپور، ميديا لطف الله نسبي، حميدرضا طاهرخاني، مهدي خوش مرام، روح الله شيشه گرها و شايان ملكي نفراتي هستند كه رقابت خود در مرحله نخست مسابقات گزينشي تيم ملي پينگ پنگ را آغاز مي كنند. اين مرحله از مسابقات به مدت دو روز ادامه خواهد داشت. مرحله دوم مسابقات انتخابي تيم ملي پينگ پنگ 16 دي ماه با حضور 8 نفر برگزيده مرحله نخست برگزار خواهد شد تا در نهايت 4 ملي پوش اين تيم معرفي شوند. قرار است تيم ملي چهار نفره پينگ پنگ دهه دوم ارديبهشت ماه سال آينده در پيكارهاي جهاني يوكوهاما ژاپن شركت كند.

شهنازي كانديداي رياست ATTU شد
شا هرخ شهنازي رئيس فدراسيون پينگ پنگ كشورمان قصد دارد در دور آتي انتخابات كنفدراسيون آسيايي اين رشته (ATTU) به عنوان كانديداي رياست شركت كند.
گفتني است شهنازي كه در حال حاضر قائم مقام كنفدراسيون پينگ پنگ آسيا و نايب رئيس فدراسيون منطقه آسياي ميانه است، آمادگي خود را براي حضوردر انتخابات ATTU 2009 اعلام كرده است.ابقا در پست قائم مقامي و تصدي رياست يا خزانه داري كنفدراسيون پينگ پنگ آسيا گزينه هاي مورد نظر شهنازي براي شركت درانتخابات آتي اين كنفدراسيون است. دور جديد انتخابات كنفدراسيون پينگ پنگ آسيا (ATTU) آبان ماه سال آينده همزمان با برگزاري مسابقات قهرماني آسيا انجام خواهد شد.شهنازي كه درانتخابات سال 2005 آسيا به عنوان قائم مقام ATTU برگزيده شد و اخيرا هم براي نايب رئيسي فدارسيون جهاني پينگ پنگ (ITTF) اعلام آمادگي كرده است، اولويت اولش از حضور در انتخابات سال آتي كنفدراسيون آسيا بر عهده گرفتن پست رياست اين قاره است. در حال حاضرلي پورانگ از چين رياست كنفدارسيون پينگ پنگ آسيا را بر عهده دارد. چو سنگاپوري نيز خزانه دار است. در حال حاضر هند به عنوان ميزبان برگزاري همزمان انتخابات كنفدراسيون پينگ پنگ آسيا و مسابقات قهرماني قاره انتخاب شده است. اما به دليل بحران هاي سياسي در اين كشور احتمال محل برگزاري اين دو رويداد دور از ذهن نيست.

محمد احمدزاده سرمربي تيم ملوان بندرانزلي :
اميدوارم پرسپوليس ما را دست كم بگيرد

محمد احمدزاده سرمربي تيم ملوان بندرانزلي پس از حرف وحديث هايي كه درخصوص جدايي وي ازملوان به وجود آمد بارديگر با رفع مشكلات اين تيم به تمرينات بازگشت و امروز روي نيمكت اين تيم قرار خواهد گرفت . وي در خصوص ديدار با پرسپوليس گفت: جلال رافخايي محروم است و هادي تاميني نيز مصدوم شده، با اين حال ملوان بندرانزلي از جوانان بسيار خوبي برخوردار است كه جور بازيكنان مصدوم را مي كشند و اين موضوع را در بازي امروز اثبات مي كنند.به بازيكنان ملوان اعتقاد راسخ دارم هر چند كه مي پذيرم بازي دشواري در تهران پيش رو خواهيم داشت.
وي ادامه داد: هر اندازه كه پرسپوليس تيم ما را دست كم بگيرد به سود ملوان است.البته آنها در ورزشگاه آزادي به دنبال پيروزي خواهند بود و ما نيز به دنبال يك نتيجه خوب و بازي جوانمردانه، اميدوارم كه بازي بدون حاشيه باشد و تيمي كه واقعا شايسته است، پيروز شود. وي در ادامه نسبت به حل مشكلات مالي اين تيم نيز گفت: در حال حاضر شرايط بهبود يافته است و در كل اميدواريم مشكلات تمام شود. وي در ادامه با قدرداني از هواداران ملوان گفت: پس از پشت سر گذاشتن نيم فصلي پراسترس تنها موضوعي كه به ما آرامش داد، حمايت هواداران بود، آنها هيچ گاه لطف خود را از بازيكنان و من دريغ نكردند و من از تمامي هواداران ملوان سپاسگزارم. اميدوارم با نتايج خوب در نيم فصل دوم پاسخ خوبي هاي آنها را بدهيم.

براي شركت در ليگ فرنگي
علي اشكاني با تيم دانشگاه آزاداسلامي
قرارداد بست
علي اشكاني نايب قهرمان جهان در سال 2005 براي شركت در ليگ فرنگي قرارداد خود را با تيم دانشگاه آزاد اسلامي به امضا رساند. گفتني است با وجود اما و اگرهاي زيادي كه در مورد حضور تيم دانشگاه آزاد اسلامي در ليگ 87 كشتي فرنگي وجود داشت، اين تيم اولين تيمي بود كه قرارداد هاي خود را در محل سازمان ليگ به ثبت رساند. قهرمان ليگ فصل گذشته كه در جام باشگاه هاي آسيا نيز به مقام قهرماني دست يافت، فهرست كشتي گيران مد نظرش را تهيه كرده است. علي اشكاني، افشين بيابانگرد، محمد فقيري و ياسين بهرامي پور قرارداد خود را با اين تيم به امضا رساندند. اين در حالي است كه هنوز واحد حمايت كننده دانشگاه آزاداسلامي به صورت قطعي مشخص نشده است; اما حسن يوسفي افشار همچنان مسئوليت فني تيم را برعهده خواهد داشت. جلسه هماهنگي ليگ فرنگي امروزدر فدراسيون كشتي برگزار خواهد شد.

سياوش اكبرپورمهاجم تيم فوتبال استقلال :
براي شكست سپاهان به اصفهان آمده ايم

سياوش اكبرپورمهاجم تيم فوتبال استقلال تهران در خصوص بازي امروز مقابل سپاهان گفت: براي شكست دادن سپاهان به اصفهان آمده ايم.وي كه يكي از بازيكنان با انگيزه استقلال در اردوي تركيه بود، اظهار كرد: اردوي بسيار خوبي در تركيه داشتيم كه توانايي فني و روحي بازيكنان را افزايش داد، توانستيم در آرامش كامل اردوي خود را برگزار كنيم و به شرايط آرماني برسيم. وي ادامه داد: استقلال براي پيروزي به اصفهان آمده، سپاهان تيم بزرگي است اما، تيم ما نيز قصد ندارد صدرنشيني را كه به دشواري بدست آورده، به آساني از دست بدهد. وي افزود: تمرين هاي خوبي را پشت سر گذاشته ايم و بر روي نقاط ضعف و قوت سپاهان كار كرده ايم، مي دانيم كه آنها نيز براي سه امتياز به ميدان مي آيند اما، بي ترديد استقلال توانايي بردن اين بازي را دارد. وي ادامه داد: قهرماني در نيم فصل يا صدرنشيني در اين زمان اهميت چنداني ندارد بلكه مهم قهرماني در پايان فصل است و ما به دنبال همين هدف هستيم.

براي استقرار تماشاگران در ورزشگاه فولادشهر
مسولان باشگاه سپاهان با نيروي انتظامي اختلاف نظر دارند

در حايكه بازي حساس تيم هاي استقلاب وسپاهان امروز در ورزشگاه فولاد شهر يرگزار مي شود مسوولان باشگاه سپاهان در مورد استقرار تماشاگران با نيروي انتظامي اختلاف نظر دارند.
به گزارش فارس، مسولان تيم سپاهان اصفهان در تذكري به نيروي انتظامي براي مستقر شدن تماشاگران دو تيم استقلال و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر خواهان جدايي آنها روي سكوها شدند.بنا بر تصميم نيروي انتظامي اصفهان بايد يك سوم تماشاگران استقلال و دو سوم تماشاگران سپاهان سكوهاي روبروي جايگاه را به خود اختصاص داده و بقيه تماشاگران در پشت نيمكت دو تيم مستقر شوند. اين همان تصميمي است كه فصل گذشته در حاشيه مسابقه دو تيم سپاهان اصفهان و پرسپوليس گرفته شد. در پي آشوب هاي هواداران آن ديدار و پرتاب نارنجك، سرباز احمدي از سربازان وظيفه حاضر در ورزشگاه فولاد شهر كه بينايي خود را از دست داد.
 سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن