تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815598911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معيريان در گفتگو با مهر:احضارشدگان بايد در سالن اصلي سينما آزادي اكران شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معيريان در گفتگو با مهر:"احضارشدگان" بايد در سالن اصلي سينما آزادي اكران شود
كارگردان فيلم سينمايي "احضارشدگان" با انتقاد از نحوه اكران اين فيلم در سينما آزادي خواستار به نمايش درآمدن آن در سالن اصلي شد.

آرش معيريان درباره عملكرد سينما آزادي در اكران "احضارشدگان" به خبرنگار مهر گفت: اخيرا مطلع شدم چند روزي است سينما آزادي به عنوان سينماي سرگروه برخلاف قرارداد ثبت شده در شوراي صنفي نمايش كه بايد فيلم را در سالن اصلي اكران كند، آن را در سالني ديگر به نمايش گذاشته است.

وي ادامه داد: علاوه بر اين حتي دو نوبت پاياني نمايش "احضارشدگان" را هم به فيلمي ديگر اختصاص داده است كه همه اين اقدام‌ها بر اساس قوانين اكران تخلف محسوب مي‌شود. در مورد ساير سالن‌هاي نمايش فيلم نيز تخلفاتي ديده مي‌شود كه به نظر مي‌رسد همه اينها حاصل زد و بند باشد.

كارگردان "احضارشدگان" خواستار نظارت مسئولان به اين جريان‌ها شد و گفت: فكر مي‌كنم اداره كل نظارت و ارزشيابي و شوراي صنفي نمايش و نهادهاي مرتبط با آنها بايد نظارت دقيق روي اكران فيلم‌ها داشته باشند و به تخلفاتي كه رخ مي‌دهد رسيدگي كنند.

معيريان گفت: اين شرايط در حالي براي "احضارشدگان" به وجود آمده كه فرمانده ناجا، جانشين وي، مسئولان صدا و سيما، معاونت اجتماعي ناجا و آموزش و پرورش از فيلم تقدير كرده و گفته‌اند مسائل جوانان را به تصوير كشيده و دغدغه فرهنگي دارد.

وي يادآور شد: برخوردي كه با "احضارشدگان" انجام شده باعث مي‌شود طيفي كه انگيزه حركت براي توليد فيلم‌‌هاي اجتماعي دارند از اين كار منصرف شوند و گونه فيلم‌هاي گيشه‌اي رواج بيشتر پيدا كند.
 يکشنبه 8 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن