تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819635463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

غدير بزرگترين فراز تاريخ اسلام و بيانگر اصل اصيل امامت است


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: غدير بزرگترين فراز تاريخ اسلام و بيانگر اصل اصيل امامت است
خبرگزاري آريا - استانداري خراسان رضوي با ارسال نامه اي به اداره ها و نهادهاي مختلف اين استان ، خواستار تشكيل ستادهاي بزرگداشت هفته ولايت در اداره ها و نهادها و شركتهاي دولتي استان شد .

به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي بنياد بين المللي غديرخراسان رضوي، قهرمان رشيد معاون سياسي اجتماعي استاندار خراسان رضوي در اين نامه با تأكيد بر اهميت بزرگداشت اين روز مهم و تاريخي خواستار شد : برنامه ريزي هاي لازم در ستاد هاي فرعي ادارات ونهادهاي استان صورت پذيرد و نتيجه آن به دبيرخانه ستاد هفته غدير در سازمان تبليغات اسلامي استان ارسال شود .

در بخشي از اين نامه، آمده است: غدير بزرگترين فراز تاريخ اسلام و بيانگر اصل اصيل امامت است و با اتكال به اين موضوع مي توان جايگاه عظيم امام عصر(عج) و تفكر مهدويت را تبيين و جهان را براي ظهورش آماده ساخت .

معاون سياسي اجتماعي استان خراسان رضوي غدير را امانت بزرگ الهي براي نسلهاي حال و آينده خواند و تلاش همگان را براي نهادينه شدن اين روز در جامعه مهم دانست .

قهرمان رشيد در قسمت ديگري از اين نامه افزود : تمام تلاش هاي اولياي الهي براي انعقاد استمرار تفكر ولايي امامت بوده است و آن اصل مي تواند نجات بخش انسانيت از ورطه هلاكت باشد .

همچنين به ضميمه اين نامه تصوير عناوين روزهاي هفته بزرگداشت غدير براي تأكيد هرچه بيشتر و برنامه ريزي در جهت اعتلا و تحقق بخشيدن به عناوين ذكر شده در موضوع امامت و ولايت به ادارات ونهادهاي استان خراسان رضوي ارسال شد .

شايان ذكر است هفته ولايت در استان خراسان رضوي به همت ستاد هفته ولايت از 18 ذي الحجه سالروز عيد غدير به مدت هفت روز با برگزاري جشن هاي هفته ولايت و پرداختن به موضوعات محتوايي در قالب طرح هاي استاني برگزار مي شود .

http://aryanews.com/default.aspx?cod=1020082123000622
 سه شنبه 26 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن