تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815187841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از خراسان جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه از خراسان جنوبي
خبرگزاري فارس: برگزاري همايش جوان، اجراي طرح غربالگري بيماري‌هاي پرخطر و ... از مهم‌ترين اخبار استان خراسان جنوبي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، رئيس زندان قاين گفت: كارگاه اشتغال و حرفه‌آموزي زندان قاين با هدف كاهش آسيب‌هاي ناشي از حبس به بهره‌برداري رسيد.
مهدي نقوي‌مقدم افزود: براي پركردن اوقات فراغت زندانيان و زمينه‌سازي براي بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه علاوه بر تمهيداتي كه براي زندانيان راي باز ديده شده شش كارگاه كوچك در درون زندان براي مددجوياني كه فاقد شرايط راي باز هستند راه‌اندازي شده است.
وي ادامه داد: ظرفيت كارآموز كارگاه‌هاي مذكور ٥٠ نفر بوده كه در رشته‌هاي آرايشگري، خياطي، صنايع دستي، قاليبافي، برق، موتور سيكلت و آموزش رايانه داير است.
رئيس زندان قاين گفت: پيش‌بيني مي‌شود با اجراي اين برنامه تا پايان سال جاري با هماهنگي و همكاري سازمان آموزش فني و حرفه‌اي قاين بيش از 100 گواهينامه و تاييديه مهارت فني و حرفه‌اي صادر شود.
نقوي‌مقدم افزود: كلاس‌هايي نيز در زمينه زعفران‌كاري و پسته كاري برگزار مي‌شود و در پايان براي ٣٠ نفر از مددجويان گواهينامه صادر مي‌شود.

*برگزاري همايش جوان، شادابي و موفقيت
همزمان با دهه كرامت از سوي اداره فرهنگي و آموزش كميته امداد امام خميني (ره) خراسان جنوبي و با همكاري امور خانواده و بانوان استانداري، همايشي با عنوان جوان، شادابي و موفقيت با حضور درويشي مدرس كشوري آموزش خانواده و عضو انجمن مشاوره ايران در محل سالن اجتماعات استانداري خراسان جنوبي برگزار شد.
در اين همايش كه 250 نفر از دانشجويان دختر زير پوشش حضور داشتند عضو انجمن مشاوره ايران و متخصص NLP در خصوص مقام دختر در نزد اولياي الهي و استفاده از فرصت‌هاي جواني براي موفقيت سخناني ايراد كردند.

*اجراي طرح غربالگري بيماري‌هاي پرخطر
رئيس زندان مركزي بيرجند گفت: در راستاي طرح غربالگري بيماري‌هاي پرخطر شامل ايدز و هپاتيت نمونه‌گيري به تعداد ٤٢٤ نفر از بين مددجويان توسط پرسنل مركز بهداشت شهرستان انجام شد.
علي هاشمي افزود: از اين تعداد ٣٠٧ نفر مددجوي مرد و ١١٧ نفر زن بودند.

*انتصاب در كميته امداد استان
طي احكامي جداگانه از سوي حسين انواري سرپرست كميته امداد امام خميني (ره) كشور و بنا به پيشنهاد مدير كل اين نهاد در خراسان جنوبي محمدحسين عنايتي‌فر و سيدرضا حسيني به ترتيب به عنوان معاون حمايت و سلامت خانواده و رئيس اداره نظارت و بازرسي اين اداره كل معرفي و از خدمات ارزنده روساي قبلي تقدير و تشكر شد.
انتهاي پيام/ش20
 جمعه 24 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن