تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820949329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس رسانه ملي:موفقيت رسانه ملي مرهون ورود معارف اسلامي به ساختارهاي نمايشي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: رئيس رسانه ملي:موفقيت رسانه ملي مرهون ورود معارف اسلامي به ساختارهاي نمايشي است
گروه هنر: عزت‌الله ضرغامي در همايش سراسري ائمه جمعه موفقيت رسانه ملي را مرهون گسترش حوزه آموزش معارف اسلامي به ساختارهاي تاثيرگذار نمايشي دانست.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومي صدا و سيما، رئيس سازمان صدا و سيما ارتباط بي‌واسطه و مستقيم با مردم و گره‌گشايي از مشكلات آنان را از ويژگي‌هاي منحصربفرد ائمه جمعه برشمرد و با اشاره به ارتباط عميق روحانيت با مردم گفت: رسانه ملي از ديدگاه‌ها و همراهي ائمه جمعه براي ارتقاي برنامه‌هاي خود استقبال مي‌كند.

وي گسترش حوزه آموزش معارف اسلامي به ساختارهاي جديد برنامه‌سازي را از رويكردهاي موفق اين رسانه برشمرد و گفت: تلاش برنامه‌سازان راديو و تلويزيون براي طرح مضامين دين در ساختارهاي جديد و پرمخاطب نظير مجموعه‌هاي نمايشي در چهار سال اخير فضايي جديد را براي تبليغ و تبيين معارف دين و مباحث قرآن فراهم كرده است.

ضرغامي با اشاره به استقبال مخاطبان از مجموعه‌هاي نمايشي با مضامين معارفي گفت: نظرسنجي‌ها نشان مي‌دهد ذائقه‌سازي رسانه ملي در اين زمينه موثر بوده و مجموعه‌اي نظير روز حسرت با موضوع معاد و برزخ توانسته بيشترين مخاطب و بالاترين رضايتمندي مخاطبان را در قياس با ساير مجموعه‌هاي تلويزيوني كسب كند.

وي با قدرداني از همفكري و همكاري علما و حوزه‌هاي علميه در توليد مجموعه‌هاي معارفي و حضور مراجع و شخصيت‌هاي برجسته مذهبي در برنامه‌هاي رسانه ملي گفت: اين حضور ارزشمند، ارتباط صميمي و عاطفي مردم را با مراجع و علما تقويت و فرصتي مغتنم براي نشر معارف ديني از رسانه ملي فراهم كرده است.

رئيس صدا و سيما با اشاره به مسئوليت صدا و سيما در فضاي رقابتي حاكم بر رسانه‌هاي جهان، از اختصاص نيافتن بودجه كافي براي تكميل پوشش رسانه ملي انتقاد كرد و گفت: متاسفانه هنوز بيش از دو هزار نقطه كور در كشور وجود دارد كه هيچيك از شبكه‌هاي صدا و سيما را دريافت نمي‌كنند.

ضرغامي اظهار اميدواري كرد با اهتمام دولت و مسئولان محلي هر چه سريعتر امكان دسترسي مردم به برنامه‌هاي صدا و سيما در اقصي نقاط كشور فراهم شود.

بيستمين همايش سراسري ائمه جمعه كه از 22 مهرماه در مصلي امام خميني (ره) تهران آغاز به كار كرده، امروز 24 مهر به كار خود پايان مي‌دهد.
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن