تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815439681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مانور مقابله با زلزله در 72 دستگاه اداري خراسان رضوي برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مانور مقابله با زلزله در 72 دستگاه اداري خراسان رضوي برگزار شد
مشهد - خبرگزاري مهر: براي نخستين مرتبه در خراسان رضوي، زلزله فرضي بعضي ادارات استان را به لرزه در آورد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، مانور مقابله با زلزله، صبح امروز با همكاري جمعيت هلال احمر و دفتر بازسازي و مقابله با حوادث غيرمترقبه استانداري خراسان رضوي در72 دستگاه اداري خراسان رضوي برگزار شد.

اين مانور كه با پخش آژير ايمني از شبكه محلي صداي خراسان رضوي آغاز شد، با طرح پناهگيري و انتقال به اماكن امن و مانور و تمرين حمل مجروح ادامه يافت و سرانجام، كاركنان ادارات در برنامه آموزشي مقابله با زلزله شركت كردند.

جواد عرفانيان در اين خصوص افزود: در راستاي ايجاد آمادگي براي برخورد منطقي، سريع و همه جانبه با زلزله احتمالي مشابه بايد تدابير لازم انديشيده شود كه برگزاري چنين مانورهايي در ارتقاء آمادگي هاي عمومي بويژه درساعات اوليه زلزله موثر است.

وي خاطر نشان كرد: با وجود گسل هاي اصلي و طويل المدت از جمله كشف رود، بينالود، سبزوار، كپه داغ، تربت جام، دشت بياض، سرايان و درونه 65 درصد از مساحت استان در خطر نسبي بالا و 35 درصد در خطر نسبي متوسط از لحاظ زلزله خيزي قرار دارد.

عرفانيان با اشاره به اينكه نقطه اي در خراسان رضوي وجود ندارد كه مصون از خطر زلزله باشد، افزود: لرزه خيزي خراسان رضوي مورد بررسي قرار گرفته است و نتايج آن درجلسه ستاد حوادث غيرمترقبه استان اعلام و مقرر شده است سند توسعه استان متناسب با نتايج اين بررسي مورد بازنگري قرار گيرد.
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن