تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815296422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شكايت مخترع ايراني كوچككننده بيني از يك شركت كرهاي


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: شكايت مخترع ايراني كوچككننده بيني از يك شركت كرهاي
جام جم آنلاين: مديران عامل 2 شركت در ايران و كره جنوبي كه با سرقت اختراع دستگاه كوچككننده بيني يك مرد ايراني، آن را به توليد انبوه رسانده و با فروش آن، ميلياردها تومان به دست آورده بودند، تحت تعقيب قرار گرفتند.



به گزارش جامجم، هفته گذشته، مردي به شعبه 17 بازپرسي دادسراي ناحيه 2 تهران مراجعه و از شريك مالي خود به اتهام كلاهبرداري شكايت كرد.
مرد شاكي كه خود را از مخترعان كشور معرفي ميكرد، در اظهاراتش به بازپرس پرونده گفت: از سال 62 تاكنون 30 اختراع مختلف در جهت رونق دادن به صنعت و كشاورزي تهيه كرده و در مركز ثبت اختراعات به ثبت رساندهام و از سوي مسوولان عاليرتبه كشور هم لوحهاي يادبود و سپاس دريافت كردهام.
سال 84 وقتي در روزنامهها، مطالبي درخصوص مرگ دختران جوان به خاطر جراحي بيني ميخواندم، تصميم گرفتم وسيلهاي اختراع كنم كه به اين جوانان كمك كند تا بيني آنها كوچكتر شود و ديگر حادثه تلخي در اتاق جراحي براي آنها اتفاق نيفتد.
به اين ترتيب، پس از چند سال فعاليت و تحقيقات مداوم، موفق به تهيه دستگاه كوچككننده بيني شدم و آن را در مركز ثبت اختراعات به ثبت رساندم.
اختراع مرد مخترع به بهانه فروش، دزديده شدشاكي اضافه كرد: چند ماه پس از ثبت اختراع، آن را روي بيني چند دختر جوان كه از اقوام بودند، امتحان كردم كه پس از چند ماه، بيني آنها كمي كوچكتر شد و هيچگونه عارضه جسمي براي آنها به وجود نيامد. بنابر اين، تصميم گرفتم اين اختراع را به توليد انبوه برسانم.
بنابر اين، چند بار براي دريافت وام به يكي از مراكز معتبر مراجعه كردم، اما موفق به دريافت وام نشدم، تا اينكه در يكي از روزها كه براي بررسي وضعيت پرونده دريافت وام به مركز مربوط رفته بودم، با مردي كه خود را مديرعامل شركت بازرگاني معرفي ميكرد، آشنا شدم و او پس از مشاهده دستگاه كوچككننده بيني و اثرات مثبت آن روي بيني دختران جوان، قراردادي با من منعقد كرد و قرار شد سود فروش اين كالا را به طور مساوي ميان خود تقسيم كنيم. وي متعهد شد هر 3 ماه يك بار، 200 ميليون تومان به من پرداخت كند، اما پس از اولين دورهاي كه قرار بود پول را به من بپردازد يكباره به تعهدات خود عمل نكرد و هرگونه آشنايي و عقد قرارداد با مرا تكذيب كرد و محل كارش را به مكان ديگري انتقال داد.
وي ادامه داد: پس از جستجوهاي فراوان متوجه شدم او با فروش اين دستگاه به صدها نفر و فروش تعداد انبوهي از آن به شركتهاي مختلف، 4 ميليارد تومان به دست آورده و خود را مخترع واقعي دستگاه كوچككننده بيني معرفي كرده است و فروش اين دستگاه را از طريق شبكههاي ماهوارهاي تبليغ ميكند.
اختراع مرد ايراني به نام كرهايها تبليغ ميشدعلاوه بر اين فرد، شركت ديگري با ادعاي اينكه دستگاه كوچككننده بيني را مخترعان كرهاي توليد كردهاند، فروش آن را از طريق شبكههاي ماهوارهاي تبليغ ميكند.
به دنبال شكايت اين مرد، پروندهاي تشكيل شد و تحقيقات در اين خصوص از سوي پليس تهران ادامه يافت كه معلوم شد گفتههاي مرد مخترع شاكي صحت دارد و دستگاه كوچككننده بيني را وي اختراع كرده و به نام خود به ثبت رسانده است.
با مشخص شدن اين موضوع، روند رسيدگي به اين پرونده وارد مرحله جديدي شد و تلاش پليس براي دستگيري شريك كلاهبردار اين مخترع و افرادي كه اختراع وي را خود به فروش رساندهاند، ادامه دارد






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن