تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813182302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسافربرنمايان جيب هاي 60 مسافر را خالي كردند


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: مسافربرنمايان جيب هاي 60 مسافر را خالي كردند
اعضاي شبكه اي كه با استفاده از سه خودرو، جيب مسافران را خالي مي كردند در عمليات ويژه پليس آگاهي استان تهران دستگير شدند.
رئيس پليس آگاهي استان تهران به ايسكانيوز گفت: باند جيب بري كه از مدتها پيش به صورت سازمان يافته در كرج فعاليت داشت با تلاش شبانه روزي ماموران متلاشي شد.
سرهنگ «اسماعيل هاديي» درباره شگرد دزدان حرفه اي افزود: با تحقيق از شاكيان پرونده و تطبيق كارشناسي اظهارات آنان مشخص شد تبهكاران با استفاده از دو دستگاه پرايد و يك پيكان سفيد در پوشش مسافربر طعمه هاي خود را در نقاط مختلف كرج و به ويژه پايانه شهيد كلانتري، ميدان كرج به سمت ميانجاده، ميدان كرج به سمت فرديس و سرآسياب انتخاب مي كردند.
اين مقام ناجا ادامه داد: يك نفر از اعضاي باند با جعبه (كارتن) فضاي صندلي عقب را پر مي كرد، نفر دوم در صندلي جلو مي نشست و نفر سوم نقش راننده را بازي مي كرد. در نتيجه مسافران مجبور مي شدند در صندلي جلو و بين دو نفر قرار بگيرد. اين در حالي بود كه نفر جلويي عنوان مي كرد چند متر بالاتر پياده مي شود.
رئيس پليس آگاهي استان تهران تصريح كرد: راننده، در مسير اعلام مي كرد كه در جلو ماشين باز است و از مسافر مي خواست كه آن را دوباره ببندد. همين حركت دوبار صورت مي گرفت و جيب مسافري كه حواسش پرت شده بود خالي مي شد.
«هاديي» نحوه شناسايي و دستگيري مجرمان را اين گونه تشريح كرد: باتوجه به اظهارات مالباختگان 4 مولفه اساسي و كاربردي 1- توصيف وضعيت ظاهري دزدان 2 - نوع و رنگ خودروهاي آنان 3-مسيرهاي تردد 4- تجزيه و تحليل شيوه دستبردها.
وي توضيح داد: در نخستين شاخه عمليات «مهدي - ق» 24 ساله كه راننده پيكان سفيد بود در ميانجاده به دام افتاد و به دنبال اعتراف هاي اين دزد، همدستانش «عليرضا - ي» 25 ساله و «داود - ق» 32 ساله بازداشت شدند. تبهكاران مسافربرنما تا كنون به 60 فقره جيب بري اعتراف كرده اند و پرونده آنان به شعبه 22 بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب كرج سپرده شده است.
 جمعه 29 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن