تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812595552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس هيات مديره‌ي مخابرات ايران خبر داد: فروش سيم‌كارت‌هاي دولتي جمع‌آوري شده از كاركنان سازمان‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس هيات مديره‌ي مخابرات ايران خبر داد: فروش سيم‌كارت‌هاي دولتي جمع‌آوري شده از كاركنان سازمان‌ها


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي - ارتباطات

رييس هيات مديره‌ي شركت مخابرات ايران تاكيد كرد: طرح جمع‌آوري سيم‌كارت‌هاي دولتي از مديران و كاركنان سازمان‌ها كه به عنوان سرويس به آن‌ها داده مي‌شد به منظور كاهش هزينه‌هاي دولت است.

وفا غفاريان در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: مصوبه‌ي مربوط به جمع‌آوري سيم‌كارت‌هاي دولتي از كاركنان سازمان‌ها تكليفي نيست كه متوجه شركت مخابرات ايران باشد بلكه متوجه سازمان‌هاي دولتي است.

وي با بيان اين كه سازمان‌هاي دولتي كه سيم‌كارت‌هاي سرويس در اختيار كاركنانشان گذاشته بودند، موظفند اين سيم‌كارت‌ها را جمع‌آوري آوري كنند، تصريح كرد:‌ سيم‌كارت‌هاي جمع‌آوري شده يا به فروش مي‌رسند و يا به نوعي ديگري كه مطابق مصوبه باشد از آن‌ها استفاده مي‌شود.

رييس هيات مديره‌ي شركت مخابرات ايران گفت: كاركنان وزارت ارتباطات و شركت‌هاي وابسته كه از سيم‌كارت‌هاي دولتي استفاده مي‌كنند نيز مشمول اين مصوبه هستند و فروش شماره‌هاي رند تابع آيين‌نامه‌ي خاص خود خواهد بود.

به گزارش ايسنا هيات وزيران در راستاي اجراي احكام قانون برنامه چهارم توسعه كشور و به منظور ايجاد انضباط مالي و مديريت كارآمد در بودجه، ارتقاي بهره‌وري و صرفه‌جويي، استفاده بهينه از منابع، كاهش تصدي‌هاي دولت و واگذاري امور به بخش‌هاي غير دولتي با تصويب ضوابط اجرايي بودجه ‌87 مقرر كرد همه خطوط تلفن همراه در اختيار دولت جمع‌آوري و واگذار شود و همچنين خريد خودروي خارجي ممنوع و گردهمايي‌ها و همايش‌ها به دور از تجمل و تنها در چارچوب حوزه ماموريت دستگاهها برگزار شود.

اين موضوع در جلسه‌ي هيات وزيران و بنا به پيشنهاد معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رييس‌جمهور و به استناد اصل يكصد و سي وهشتم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران ضمن تاكيد بر مسئوليت بالاترين مقام دستگاه اجرايي در تحقق اهداف مذكور در چارچوب تكاليف قانون ياد شده و قانون بودجه سال ‌1387 كل كشور و پرهيز از ايجاد كسري اعتبارات ، ضوابط اجرايي بودجه سال ‌1387 كل كشور را براي دستگاه‌هاي اجرايي موضوع ماده (‌117)قانون مديريت خدمات كشوري و ماده (‌160) قانون برنامه چهارم توسعه تصويب شد.

بر اساس بند ‌10 ضوابط اجرايي بودجه ‌87، دستگاه‌هاي اجرايي مكلف شدند به منظور ايجاد صرفه‌جويي در هزينه مكالمات تلفن همراه در اختيار مديران و كارمندان دولت، ‌از ابتداي سال ‌1387 تمام خطوط تلفن همراه را جمع‌آوري و به قيمت كارشناسي به فروش برسانند.

پرداخت هزينه تلفن همراه به مديران و كارمندان بنا بر تشخيص بالاترين مقام دستگاه اجرايي به صورت ميانگين ماهانه يكصد هزار (‌100.000) ريال به ازاي هر خط تلفن همراه خواهد بود و خريد اشتراك جديد تلفن همراه و تجهيزات آن توسط دستگاه‌هاي اجرايي در سال ‌1387 ممنوع است. بر اساس تبصره اين بند موارد استثنا بايد به تصويب هيات وزيران برسد.
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن