تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815429215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير كل خانه پرستار هشدار داد :پرداخت ‌سهام ‌به‌جاى مطالبات مورد پذيرش نيست‌


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: دبير كل خانه پرستار هشدار داد :پرداخت ‌سهام ‌به‌جاى مطالبات مورد پذيرش نيست‌
مهر‌- دبيركل خانه پرستار از عدم توجه مسئولا‌ن وزارت بهداشت در پرداخت معوقه‌هاى پرستاران گلا‌يه كرد و گفت: ادامه چنين روندى مى‌تواند منجر به بروز اعتراضات جامعه پرستارى شود. محمد شريفى مقدم با اشاره به موضوع پرداخت سهام به پرستاران در قبال مطالبات آنان كه اخيرا از سوى مسئولا‌ن وزارت بهداشت مطرح شده است، گفت: عدم پرداخت مطالبات و معوقه‌هاى پرستاران مانند حق مسكن، كارانه، مابه التفاوت حق نوبت كارى و سختى كار كه مربوط به سال‌هاى 85 و 86 مى‌شود، انگيزه خدمت را از پرستاران گرفته است.

وى تصريح كرد: جامعه پرستارى انتظار دارد حداقل‌هايى كه از قبل بر جاى مانده به آنان تعلق بگيرد تا بتوانند با انگيزه و روحيه بهتري، به بيماران خدمات ارائه دهند.شريفى مقدم با اشاره به وعده‌هاى مسئولا‌ن در جهت بهتر شدن وضعيت پرستاران، گفت: از سال 85 مدام مى‌گويند كه 35 درصد به نوبت كارى و سختى كار پرستاران اضافه شده، در حالى كه اين رقم حدود 25 هزار تومان در ماه است كه هنوز بسيارى از دانشگاههاى علوم پزشكى از اين مزايا برخوردار نشده‌اند.دبيركل خانه پرستار افزود: در واقع، از اين موضوع به عنوان چماق براى پرستاران استفاده شده است.وى ادامه داد: حالا‌ هم كه مى‌خواهند به جاى مطالبات و معوقه ها، سهام به پرستاران بدهند كه اين موضوع نه تنها با استقبال جامعه پرستارى مواجه نشده بلكه باعث تنش در بين پرستاران نيز گرديده است.شريفى مقدم با اشاره به اينكه در مصاحبه‌هاى مسئولا‌ن وزارت بهداشت به اختيارى بودن دريافت اين سهام تاكيد شده و عنوان گرديده قيمت آن 10 درصد ارزان‌تر از بورس است، افزود: اولا:مطالبات سال 86 پرستاران مشمول 30 درصد تورم شده و در نتيجه از قدرت خريد آنان كاسته است. ثانيا: اين چه جور انتخابى است كه تنها يك راه حل دارد و اگر پرستار از دريافت سهام امتناع كند، مى‌بايست فعلا‌ براى گرفتن مطالبات خودش، منتظر بماند.دبيركل خانه پرستار تاكيد كرد: در واقع، اين يك نوع پيشنهاد اجبارى از نوع محترمانه آن است و پرستاران مجبورند كه سهام را بگيرند. چون در غير اين صورت معلوم نيست كه مطالبات و معوقه‌هاى سالهاى 85 و 86 را چه زمانى دريافت خواهند كرد. وى با بحرانى خواندن وضعيت بودجه وزارت بهداشت افزود: در چنين وضعيتى اعتراضات جامعه پرستارى دور از انتظار نيست و اين مى تواند هشدارى براى مسئولا‌ن امر باشد.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 294]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن