تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821226987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با آغاز اردوهاي هجرت امسال صورت گرفت: اعلام آمادگي دانش آموزان كرماني براي بهسازي مدارس منطقه


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: با آغاز اردوهاي هجرت امسال صورت گرفت: اعلام آمادگي دانش آموزان كرماني براي بهسازي مدارس منطقه
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: دومين كارگاه آموزشي و هماهنگي طرح مشاركت دانش آموزان در عرصه بهسازي، فضاهاي آموزشي و اردوگاه هي برگزار و دانش آموزان آمادگي خود براي مرمت و زيباسازي مدارس مناطق محروم استان را اعلام كردند.
به گزارش روز شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، به نقل از مركز اطلاع رساني بسيج سازندگي، با حضور سردار ابوحمزه فرمانده منطقه مقاومت بسيج استان كرمان، ‌فتحي رياست سازمان آموزش و پرورش استان و ساير مسوولين محلي در محل هنرستان و آموزشكده رضوان كرمان برگزار شد.
رييس سازمان آموزش و پرورش كرمان در اين مراسم گفت: بزرگترين سرمايه يك كشور نيروي انساني آن است و هر كشوري كه بتواند در زمينه ساماندهي نيروي انساني خود تلاش كند و برنامه هاي اثر گذاري داشته باشد، نسبت به پيشرفت و توسعه كشور مي تواند اميدوار شود.
فتحي افزود: انقلاب، ‌يك حركت توفنده و انسان ساز بود كه نيروها رادر امواج توفنده خودش قرار داد و آنها را با هم همراه كرد كه توانستند يك ظرفيت قوي براي اداره كشور به وجود آورند و حضرت امام سرمايه هايي و شاگرداني تربيت كرد كه هركدامشان مي توانستند يك مملكت را اداره كنند.
وي افزود: در ادامه خيلي از استعداد ها و خلاقيت هايي كه در وجود يكايك نيروهاي انقلاب نهفته بود، در صحنه دفاع مقدس شكوفا شد و همه كساني كه نظاره گر اين صحنه بودند انگشت تحير به دندان گرفتند.
رييس سازمان آموزش و پرورش كرمان همچنين، گفت: بعد از جريان دفاع مقدس نيز بسيج و سپاه تحت فرامين مقام معظم رهبري، ‌نقش اساسي را در اين زمينه ايفا كردند.
فتحي در نهايت گفت: اينكه ما مدارس را رنگ بزنيم يا مرمت كنيم،‌ بهانه است. اصل قضيه اين است كه بايد از ظرفيت ها براي ساختن نيروها و جوانانمان استفاده كنيم.
در ادامه مراسم فرمانده بسيج منطقه كرمان گفت: منابع اصلي هر كشوري كه تحول ايجاد مي كند آموزش و پرورش است. اگر آموزش و پرورش متحول بشود بقيه مجموعه ها نيز متحول خواهند شد.
سردار ابوحمزه در بخش پاياني سخنان خود به بحث تشكيل بسيج سازندگي و طرح اردوهاي هجرت 3 و اهداف آن پرداخت و گفت: مشاركت پذيري،‌ مسووليت پذيري، ‌تقويت روحيه تعاون و همكاري، ‌جامعه پذيري، ‌كارآفريني و سازندگي، ‌روحي و جسمي از جمله اهداف اين اردوها است.
در پايان مراسم گروه هاي شركت كننده متشكل از مسوولين بسيج سازندگي و دانش آموزي نواحي و مسوولين 37حوزه آموزش و پرورش در كميسيون هاي تخصصي مربوط به خود به شور و مشورت پرداختند. همچنين مسوول سازمان بسيج سازندگي ضمن حضور در كميسيون ها به سوالات دانش آموزان پاسخ داد و نسبت به توجيه دستورالعمل اجرايي طرح هجرت و عرصه هاي فعاليت اقدام كرد./01/120
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 408]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن