تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812811417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به منظور حفظ ايمني زائران در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) رويانيان: كاروان‌هاي اعزامي به حرم امام با اسكورت پليس مي‌آيند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به منظور حفظ ايمني زائران در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) رويانيان: كاروان‌هاي اعزامي به حرم امام با اسكورت پليس مي‌آيند
خبرگزاري فارس: رئيس پليس راهنمايي و راننگي ناجا گفت:‌كليه كاروان‌هايي بالاي 3 خودرو ‌كه از استان‌هاي سراسر كشور جهت شركت در مراسم سالگرد ارتحال امام خميني(ره) به تهران مي‌آيند با اسكورت سواري‌هاي پليس راه همراه مي‌شوند.


سردار محمد رويانيان امروز در جمع خبرنگاران با بيان اينكه پيش‌بيني مي‌شود تا در مراسم سالگرد ارتحال امام 5/1 ميليون زائر به تهران بيايند گفت:‌ زائراني كه از مبدأ شهرستان‌ها خواهان حضور در حرم امام هستند بايد به صورت كارواني حضور يابند. كه جهت تامين ايمني در عبور و مرور نيز كليه كاروان‌هاي بالاي 3 اتوبوس از مبدأ استان با هماهنگي گشتي‌هاي پليس راه تا تهران اسكورت مي‌شوند.
وي ادامه داد: نيروهاي اسكورت پليس راه به هدايت خودروها تا تهران و ورود به پاركينگ‌هايي كه از قبل اعلام شده است اشراف كامل دارند و بنابراين در ورود به پاركينگ هيچ مشكلي نخواهند داشت.
رويانيان به مسئولان كاروان‌‌هاي توصيه كرد تا حتما از رانندگان و خودروهاي مخصوص بين شهري و استاندارد استفاده كنند و خاطرنشان كرد،‌ به همه مسئولان كاروان‌ها تاكيد مي‌‌كنم تا از اتوبوس‌ها و رانندگان استاندارد بين‌شهري استفاده كنند زيرا ماموران پليس راه در طول مسير با خودروهاي داراي نقص فني و غير استاندارد برخورد خواهند كرد و ناچاريم به دليل حفظ ايمني جان زائران از تردد اين اتوبوس‌ها و ميني‌بوس‌ها جلوگيري كنيم.
رئيس پليس راهور ناجا با اشاره به محدوديت‌هاي جاده‌اي در تعطيلات پيش رو گفت:‌ در ايام تعطيلات در جاده‌هاي شمال كشور به دليل افزايش حجم خودرو قطعا‌ با مشكل مواجه مي‌شويم كه در اين زمينه ناچاريم كه در محورهاي قزوين و رشت، هراز و چالوس محدوديت‌هايي مانند عدم تردد كاميون را اجرا كنيم.
وي گفت: در جاده‌هاي قم، سلفچگان، تهران و ساوه - تهران، عبور كاميون در ايام تعطيلات پيش رو ممنوع مي‌شود كه ساعت و محدوديت دقيق آن از طريق پليس راه منتشر مي‌شود.
رويانيان گفت:‌در تعطيلات پيش رو طرح تشديد برخورد با رفتارهاي مخاطره آميز رانندگان را اجرا مي‌كنيم.
رئيس پليس راهور ناجا با بيان اينكه پليس جهت حفظ جان مردم با متخلفان حادثه ساز برخورد و اعمال قانون مي‌كند،‌گفت:‌ خودروهاي سنگين نيز مراقب باشند تا رفتارهاي مخاطره‌آميز نداشته باشند زيرا بدون هيچگونه اغماض برخورد مي‌كنيم.
وي با اشاره به مسدود بودن محدوده تهران به قم در روز چهاردهم خرداد گفت: مسافران فرودگاه امام نيز در روز چهاردهم به دليل مسدود بودن آزاد راه تهران قم حتما از مسيرهاي جايگزين‌، رباط كر‌يم و اتوبان ساوه استفاده كنند.

*برخورد قاطع پليس با خودروهاي پلاك قديمي از اول تيرماه
---------------------------------------------------------------------
سردار رويانيان با بيان اينكه در سيستم پليس 10 ميليون و 370 هزار خودرو از سال 1345 تاكنون ثبت شده است گفت: 6 ميليون موتورسيكلت نيز در سيستم پليس وجود دارد كه در عمل زير 5 ميليون موتورسيكلت فعال است.
وي گفت: از سال 83 تاكنون 8 ميليون پلاك ايران واگذار شده است و 370 هزار خودرو نيز به دليل فرسوده بودن از رده خارج شده است و بنابراين 2 ميليون خودرو وجود دارندكه با پلاك قديمي درحال تردد هستند كه يك ميليون از اين خودروها فرسوده بوده كه لذا اين تعداد نيز بعضي از خودروها به دلايل خود فرسودگي و يا آتش‌سوزي و يا تصادف از بين رفته‌اند.
رويانيان گفت: يك ميليون‌خودرو بالاي مدل 54 نيز وجود دارند كه بايد مراجعه كرده و تعويض پلاك كنند كه به دلايل مختلف از جمله پرداخت جريمه نداشتن بيمه نامه و داشتن خلافي بالا مراجعه نكردند كه در زمينه تسهيل امور اين افراد در قانون جديد بيمه با اصرار پليس مقرر شد تا 4 ماه به خودروهايي كه بيمه ندارند فرصت داده شود تا بدون پرداخت جريمه نسبت به بيمه نمودن خودروهاي خود اقدام كنند كه اين قانون به زودي جهت اجراء ابلاغ مي‌شود.
رويانيان گفت: با پيشگيري انجام شده در زمينه اجرائيات ‌نيز مقرر شد تا كليه بدهكاري اجرائيات فرد به پلاك جديد منتقل شود.
وي گفت: امسال با هماهنگي با قوه قضائيه بنا داريم تا تكليف بدهي‌هاي بالاي 300 هزار تومان خلافي را روشن كنيم.
رئيس پليس راهور ناجا ادامه داد: با توجه به تسهيلات ارائه شده از اول تيرماه با خودورهاي مدل 54 به بالا كه فرسوده محسوب نمي‌شوند و جهت تعويض پلاك نيز مراجعه نكرده‌اند برخورد و از تيرماه نيز كارت سوخت آنها شارژ نمي‌شود.
وي گفت:‌ خودروهاي زير مدل 54 نيز بايد با اخذ معاينه فني نسبت به تعويض پلاك اقدام كنند و در صورتي كه نتوانند به دليل فرسودگي زياد معاينه فني اخذ كنند از دولت تقاضا كرديم كه در فرسوده كردن اين تعداد خودرو تعجيل شود كه اين امر در ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت تصويب شده و در صورت تصويب نهايي در دولت اجرا مي‌شود.

* با صدور گواهينامه هوشمند 50 درصد تخلفات از بين مي‌رود
-------------------------------------------------------------------------

رئيس پليس راهور ناجا با اشاره به لزوم بازدارندگي از تخلفات گفت: با صدور گواهينامه هوشمند و صدور جريمه به نام راننده 50 درصد تخلفات از بين مي رود.
وي در پاسخ به پرسشي ‌مبني بر لزوم استانداردسازي رفتار پليس گفت: پليس با جايگاهي كه بايد داشته باشد هم اكنون فاصله دارد ولي ما دنبال ايجاد پليس حرفه‌اي هستيم و در اين زمينه بايد در گفتمان پليس تغيير ايجاد شود كه در اين زمينه نيز كار‌هاي آموزش استانداردسازي رفتار پليس برنامه‌ريزي شده و در حال اجرا است.
انتهاي پيام/ز
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 351]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن