تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816364198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

الرايه :حل مسئله لبنان دستاورد برزگي است/اعراب درقبال مسئله فلسطين مسئولند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: الرايه :حل مسئله لبنان دستاورد برزگي است/اعراب درقبال مسئله فلسطين مسئولند
يك روزنامه قطري كشورهاي عربي را درقبال حل مسئله فلسطين مسئول دانست و تاكيد كرد: همانطوري كه كشورهاي عربي با اتحادتوانستند تا حدودي به بحران لبنان پايان دهند بايد به مسئله فلسطين به عنوان اولين مسئله جهان اسلام نيز بپردازند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روزنامه الرايه قطر، استقبال بين المللي، منطقه اي و محلي از توافقنامه تاريخي دوحه كه به بحران لبنان پايان داد و با استقبال گسترده ازنقش دولت قطر و رهبرانش در دستيابي به اين دستاورد مواجه شد، امانت سنگيني را بر دوش لبنانيها گذاشت بطوري كه ازهمه لبنانيها اعم ازگروه حاكم (14مارس) و مخالفان با دولت فواد سنيوره و ملت لبنان خواسته مي شود اين توافقنامه را به عنوان امانتي براي ثبات سياسي و امنيت كشورشان حفظ كنند.

اين روزنامه اضافه كرد: اين توافقنامه بارديگر اميد را درهمه لبنانيها زنده كند كه لبنان دولتي خواهد داشت كه همه طوايف و جريانات مختلف درآن مشاركت دارند.

روزنامه قطري با بيان اينكه اين دستاورد تاريخي را كه با تلاش خالصانه كشورهاي عربي، قطر و لبنان تحقق يافت تنها يك دستاورد واقعي نيست، تاكيد كرد: دستاورد و ميوه نهايي را ملت لبنان با انتخاب رئيس جمهوري وتشكيل دولت وحدت ملي خواهد چيد.

روزنامه مذكور ياد آورشد: لبنانيها نبايد خطوط قرمز واصول ثابت ملي را كه درتوافقنامه دوحه آمده زير پا بگذارند. بدين خاطر بهتراست جلسه روز يكشنبه (فردا )مجلس نمايندگان لبنان آخرين جلسه براي انتخاب رئيس جمهوري لبنان و تشكيل دولت وحدت ملي و پايان سلسله اقداماتي باشد كه نزديك بود لبنان را درآستانه فروپاشي قرار دهد اما توافقنامه دوحه اين كشور را نجات داد .

روزنامه الرايه اضافه كرد: با توجه به توافقنامه دوحه واستقبال منطقه اي، بين المللي وداخلي شايسته است كه لبنانيها ازطريق دستاوردي جديد به آن تحقق بخشند يعني آتش هرگونه شرارت عمدي را براي هميشه خاموش كنند و بدانند كه اين توافقنامه به مثابه مرجع اساسي براي حل تمام اختلافاتشان است زيرا توافق دوحه دربرگيرنده چارچوب فراگير براي آينده لبنان و براساس تاريخ سياسي و نژادي است كه پايه و آساس آن را رهبران لبناني ريخته اند و بايد نسل كنوني و آينده آن را حفظ نمايد .

روزنامه عرب زبان مذكور با بيان اينكه توافقنامه دوحه ثابت كرد كه لبنانيها قادرند مسئوليت چالش هاي اجراي اين توافقنامه را بطور واقعي برعهده بگيرند، نوشت: قطعا استقبال منطقه اي، بين المللي و داخلي درسطح توده مردم لبنان با گرايشات مختلف مسئوليت بزرگي را بر دوش رهبران لبناني گذاشت بويژه اينكه همه دريافتند كه توافقنامه دوحه مرحله جديدي را در لبنان بوجود آورد كه پايه و اساس آن مشاركت جمعي و گروهي طوايف دردولت آتي است بنابراين اين استقبال موضع مثبت وروشن همه گروههاي لبناني را مي طلبد.

روزنامه الرايه درپايان با اشاره به مسئله فلسطين عنوان كرد: موفقيت قطر با حمايت كشورهاي عربي در خاموش كردن آتش فتنه داخلي در لبنان مسئوليت جديدي را بر دوش عربها و جامعه بين المللي گذاشت كه اين استقبالها و تبرك گفتنها به تلاشهاي گروهي براي حمايت از ثبات سياسي لبنان تبديل شود همانطوري كه اين موفقيت واستقبالها تلاش كشورهاي عربي را براي ثبت موفقيتي ديگر يعني حل مسئله فلسطين كه نزديك است دشمن اسرائيلي آن ازبين برود مي طلبد .
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 537]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن