تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815204968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه اصفهان: حماسه خرمشهر بايد براي نسل‌ها جاودانه بماند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه اصفهان: حماسه خرمشهر بايد براي نسل‌ها جاودانه بماند
داخلي. سياسي. عبادي. نمازجمعه.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه‌اصفهان از خرمشهر با عنوان حماسه بزرگ و جاودانه ياد كرد و گفت: بايد اين حماسه براي نسل‌هاي آتي جاودانه باقي بماند.

آيت‌الله سيديوسف طباطبايي نژاد در خطبه‌هاي نمازجمعه در مسجد امام اين شهر افزود: در اين حماسه بزرگ كه دنيا مقابل رزمندگان ما صف آرايي كرده بود، در اين شرايط نابرابر خرمشهر به دست رزمندگان و بالاتر از اينها لطف و اراده خداوند، آزاد شد.

وي بيان كرد: فداكاري ها،صبر،اخلاص و استقامت توام با پيروزي رزمندگان ما نبايد به دست فراموشي سپرده شود.

آيت‌الله طباطبايي نژاد گفت: مادامي كه دشمنان رشادت رزمندگان رادر فتح خرمشهر به ياد داشته باشند، جرات حمله و تصرف خاك ايران را در سر نخواهند پروراند.

وي‌از آغاز مجلس هشتم در روز هفتم خردادماه ياد كرد و به‌نمايندگان توصيه كرد به وعده‌هاي خود عمل كنند و همواره دو وظيفه خود را كه تصويب قوانين خوب به نفع كشور و نظارت بر اجراي مصوبات مجلس است ، انجام دهند.

امام جمعه اصفهان همچنين گفت: دولتمردان ما و قوه قضاييه بايستي نظارت نمايندگان را به حساب خدمت و نظارت آنان براي اجراي قانون وبهترشدن اوضاع كشور بدانند و انجام اين وظيفه را مخالفت با خود ندانند.

وي گفت:نمايندگان البته وظيفه دارند جلو لوايح اشتباه را كه به كشور و وضعيت مملكت ضرر مي‌زند بگيرند.

آيت‌الله طباطبايي نژاد همچنين گفت:كشور ما اينك با سه بحران، بيكاري گراني و كمبود آب و انرژي مواجه است كه بايد با كمك هم اينها را پشت سربگذاريم.

وي همچنين بخشي از گراني را ناشي از تورم جهاني دانست و گفت: اما بخش ديگر را مي‌توان با كمك هم كنترل كرد.

وي از گراني برنج كه برخي‌ها را به فكر سوء استفاده انداخت و از آب گل آلود ماهي گرفتند، انتقاد كرد و افزود: اينها ناشي از آن است كه متقي نيستيم.

آيت الله طباطبايي نژاد از مهريه‌هاي سنگين كه به گفته‌وي متاسفانه بعضا قبل از ازدواج منجر به اختلاف‌ها مي‌شود انتقاد كرد و افزود: متاسفانه براي پرداخت آن هم به شكل قسطي دچار مشكل مي‌شوند.ك/‪۲‬
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 351]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن